Pressiteade

Jaga

Renault Grupp käivitas Refactory tehases sisepõlemismootoriga auto ajakohastamise 100% elektriautoks

Projekt Refactory on Renault Grupi säästva arengu strateegia üks võtmeelemente. See on mõeldud üleilmse ulatusega ja selle tegevuse osa on süsinikdioksiidiheite vähendamine, mis viib Renault Grupi süsinikuneutraalsuseni Euroopas aastaks 2040. Juba kahes käivitatud tehases – Prantsusmaal Flinsis ja Hispaanias Sevillas – taastatakse 3–4 aastat vanad kasutatud autod tööstuslikus mastaabis tehaseseisundisse. See ümberkujundamine on osa Renault' grupi üleilmsest ümberkujundamiskavast, mis keskendub väärtuse loomisele ja jätkusuutlikule arengule. Refactory raames käivitatakse veel üks tegevus: sisepõlemismootori asendamine elektrimootoriga kontserni klassikalistel autodel.

Säästvama liikuvuse huvides on elektriautod järk-järgult muutumas normiks, eelkõige linnakeskkonnas. Kogu olemasoleva sisepõlemismootoriga autopargi asendamine uute elektriautodega ei ole võimalik ega soovitatav, seega on moderniseerimine tulevikulahendus, mis võib kiirendada energia muundumist, vähendades samas süsinikdioksiidi heitkoguseid.


Paljudes Euroopa riikides kiirendavad riigiasutused õhusaaste vastu võitlemisel plaane piirata sisepõlemismootoriga sõidukite kasutamist, et mõne aasta pärast oleks sõidukipark 100% elektriline. Uued elektriautod pole ainus lahendus. Olemas on odavam alternatiiv: bensiini- või diiselauto ümberehitamine 100% elektriautoks. See on võimalik ja seaduslik.


Flinsi tehases Prantsusmaal on peale mõne aasta vana Renault' auto värskendamise võimalik vahetada sisepõlemismootor elektrimootori vastu.




Pakkumine kehtib ikoonilistele mudelitele: Renault 4-le ja Renault 5-le ning esimese põlvkonna Twingole, pakkumist laiendatakse aja jooksul.


Renault' on esimene autotootja, kes teeb koostööd moderniseerimiskomplektide tootjaga R-fit. Renault 4L komplekt on saadaval alates selle aasta veebruarist hinnaga 11 900 eurot, Renault 5 komplekt on saadaval alates 2023. aasta septembrist. Pakkumine on hetkel kättesaadav Prantsusmaal, kus eeskirjad lubavad tootjal sellist muudatust teha.



Sisepõlemismootoriga sõiduki moderniseerimine elektrisõidukiks kehtib kõikidele vanematele kui viie aasta vanustele bensiini- ja diiselmootoritega sõidukitele. Toimingu viivad läbi tunnustatud autode hooldus- ja remondispetsialistid ning see seisneb juba toodetud komplektide paigaldamises.


Paigaldamine võtab olenevalt mudelist mitu tundi kuni mitu päeva. Pidurisüsteem, amortisaatorid ja käigukast säilitatakse. Ümberehitatud sõidukil on garantii. Pärast toimingu tegemist tuleb mootori jõuallika muutmise kinnitamiseks muuta sõiduki registreerimistunnistust. Tingimuseks on säilitada mass, mis ei ületa 120% homologeerimisprotsessi esialgsest massist. See piirang on tingitud turvakaalutlustest. Kõik alamkoostud, nagu näiteks pidurid ja vedrustus, on projekteeritud konkreetse massi jaoks. Sel põhjusel ei saa klassikalistele autodele paigaldada liiga raskeid akusid. Klassikaliste autode sõiduulatus piirdub pärast ümberkujundamist umbes 90 km-ga. Peale modifikatsiooni vahetatakse sõidukikaardil olev jõuallikas ja sõiduk läbib tehnoülevaatuse. Klassikalisi autosid käsitatakse pärast ümberehitust uute elektriautodena ja seetõttu on nende puhul võimalik kasutada elektriautodele antavaid soodustusi ning neile kehtib ka kaheaastane garantii. Sõidukile tehakse jätkuvalt sama sagedusega tehnoülevaatusi kui varem.


Retrofit muudab sisepõlemismootoriga sõiduki 100% elektrisõidukiks, mida iseloomustavad:


• sujuv sõit ilma vibratsioonita;


• vaikne töökindel mootor, mis ei eralda saasteaineid ja mida on lihtsam ja odavam ülal pidada;


• tasuta parkimise ja tasuta tasuta bussiradade kasutamise võimalus;


• liikluspiirangute puudumine puhta transpordi tsoonides.



Refactory hõlmab mitut tegevusharu:


- Re-Trofit: kasutatud autode tehaseseisundi taastamine;


- Re-Energy: kasutatud veoakude teisene kasutamine energia salvestamiseks ja uute energiatootmistehnoloogiate, sealhulgas vesinikuelementide arendamiseks;


- Re-Cycle: ringlussevõtt, ressursside haldamine ja E-Techi käigukastide tootmine;



- Re-Start: autode suletud ringluseks mõeldud koolitus- ja uurimiskeskus.

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.