Pressiteade
Arkanaon andnud kupeemaasturi stiilile uue tähenduse, ühendades endas paindlikkuse jaruumikuse, ning nüüd turustatakse seda mitmel kontinendil – alatesAustraaliast, Uus-Meremaast ja Jaapanist kuni Iisraeli ja Tšiilini. Selletipptasemel versioonid – R.S. Line ja seejärel E-Tech Engineered – pakuvadtäiendavat iseloomu ja jõulisust ning on selle edule palju kaasa aidanud (2023.aastal moodustavad need Euroopas 53% tootevalikust). Enimmüüdud jõuülekanne onE-tech täishübriid 145 hj (63% 2023. aasta esimese kuue kuu müügist Euroopas).
Seemootor on turul erakordne, pakutav sõidunauding on võrreldamatu jaenergiatõhusus silmapaistev. Disaini* järel on see teine kriteerium, midaostjad autot valides vaatavad. *NCBS uuring, 2022. aasta
UUS VÄLIMUS
UusArkana, mida Renault täna esitleb, ühendab endas originaalse voolava tunde,muljetavaldava käitumise ja vastupidava ehituse Renault’ uue identiteediga, etsõita „Nouvelle Vague’il” veelgi kõrgemale. Nouvel'R logo on iluvõre sisseehitatud esitulesid ühendava Deep Glossy Black tooni riba keskele. Pind ontäiesti ühtlane ja sile, muutes selle veelgi elegantsemaks.
Nouvel'Rlogo disain annab aluse iluvõre uuele mustrile – sihilikult struktureerimatateemantide valik, mis helendab ümber keskel oleva teemanti. 3D-efekt teemantideservadel näib neid välja raiuvat ja sügavust lisavat. Olenevalt viimistlusest(Evolution, Techno või Esprit Alpine) on iluvõre must, satiinkroom või tumekroom, et rõhutada üleminekut kõrgemale turule. Ülemise iluvõre vertikaalnemuster muudab üldilme ühtlasemaks kaitseraua alusel oleva võrega.
Aerodünaamilinelaba, millest sai R.S. Line'i ja E-Tech Engineeredi versiooni tunnusmärk, onnüüd mudelisarja Techno ja Esprit Alpine varustustaseme sõidukite kaitseraual.Techno varustuses on laba kerega sama värvi, Esprit Alpine versioonis aga SatinGrey hall.
Tagaluugikeskel olev logo on tume kroom, mis ühtib nii esiosa logo kui ka kirja javäljalasketorudega. Valgustitel on moodsa hõngu lisamiseks kergelt suitsusttooni kristallilaadsed katted.
Dekoratiivsetelelementidel (võre, aknaraamid jne) on kroom asendatud musta, satiinmustaga võisügava läikivmustaga, olenevalt versioonist.
UUS ESPRIT ALPINE VARUSTUSTASE
Nagu kateistel Renault’ mudelivaliku kõige uuematel mudelitel, on ka uuel Arkanal nüüdvaliku tipus sportlik-šikk Esprit Alpine viimistlus – mis sobib suurepäraseltsõiduki isikupäraga.
Üksväliseid omadusi on Satin Gray laba esikaitseraual. Teine on Shale Gray märk,mis on tiibade Deep Glossy Black värvi. Sel on ka uued 19-tollised ribilisedveljed, mis lisavad esinduslikkust sama palju kui sportlikkust. Uus katuselevastav tiib parandab tagaluugi aerodünaamikat.
Sees onistmete materjal segu Eco Tepist (10% bioressursipõhiseid materjale) jaseemisnaha imitatsioonist (rohkem kui endistes RS Line'i ja E-Tech Engineereditippmudelites). Istmetel on nüüd sinine horisontaalne üleõmblus ja Alpine logotagaküljel ning turvavööd kahe sinise triibuga.
Ustesiseküljel ja roolil on punased, valged ja sinised õmblused ning kaassõitjaistme poole jääva armatuurlaua ala kattekiht on elegantse ja tagasihoidlikumulje loomiseks kiltkivi-laadne.
Sõltumatavalitud jõuallikast on uue Arkana Esprit Alpine varustustasemel mehaanilisekaablita e-shifter käigukang.
LIHTSAM VALIK JA ROHKEM MUGAVUSI
Arkanauus tootevalik on kahanenud kolmele varustustasemele: Evolution, Techno jaEsprit Alpine.
Evolutionsisaldab nüüd standardvarustuses navigeerimist Renault EASY LINK teabe- jameelelahutussüsteemis, mis ühendub juhtmevabalt ka Android Auto ja AppleCarPlayga. Armatuurlaual olev digitaalne ekraan on endiselt 7-tollisediagonaaliga, kuid kuvab nüüd teavet suuremal alal.
Lisakskerega sobivale aerodünaamilisele labale on Techno säilitanud samad rattad, misR.S. Line ja E-Tech Engineered versioonidel. Logo ja kiri taga on satiinkroomitud.
Seetootevalik tutvustab uut kerevärvi Midnight Blue ja pakub samasugustjõuallikate valikut: E-Tech täishübriid 145 hj ja bensiiniga mild hübriid 140hj ja 160 hj.
E-TECH TÄISHÜBRID 145 HJJÕUALLIKAS E-SAVE REŽIIMIGA
E-Techtäishübriidne 145 hj jõuallikas pakub võrreldamatut sõidunaudingut: see onelektrirežiimis sama sujuv kui ka jõuline ja tõhus. See ühendab endas kakselektrimootorit (36 kW mootor ja 18 kW kõrgepinge startergeneraator) koos4-silindrilise 1,6-liitrise 69 kW (94 hj) sisepõlemismootoriga, nutikamitmerežiimilise sidurita käigukasti ja 1,2 kWh aku.
Käigukastilon 4 käiku bensiinimootoriga ja 2 peamise elektrimootoriga. Teisisõnu, E-Techitäishübriidjõuallikaga on teil energiatõhususe optimeerimiseks valikus kuni 14võimalikku kombinatsiooni.
Autokäivitub alati elektrimootori jõul ning linnades saab elektrimootorit kasutadakuni 80% ajast, mis vähendab tarbimist kuni 40% võrreldes tavalisebensiinimootoriga. Tänu tõhusale jõuülekandele on CO2 heitkogusedpiiratud, alates isegi 105 g/km, mis on selles kategoorias silmapaistev. Lisaksmeeldivale vaikusele elektrirežiimis saate nautida sõidumugavust ilma akulaadimiseks peatumata.
UueArkana E-Tech täishübriidsel 145 hj jõuallikal on e-save funktsioon. Saateselle valida sõiduki keskekraanil sõiduki seadetes või sõidurežiimi kauduversioonides, millel on MULTI-SENSE seadistused, ja see hoiab aku laetusevähemalt 40% tasemel, nii et teil on piisav lisavaru, mida kasutada vajaduselelektrirežiimil sõitmiseks või mootori abistamiseks järskudel tõusudel.
NAUDITAV SÕIDUKOGEMUS
UusArkana on ehitatud alliansi poolt välja töötatud CMF-B modulaarseleplatvormile. Platvormi on kiidetud selle pakutava tõhususe ja sõidunaudingu,silmapaistva mitmekülgsuse, suure jõudlusega juhitavuse ja suurepärase mugavuseeest.
Lisaksauto veenvale teelpüsivusele reguleerivad uue Arkana tagumised rattad autoasendit, et hoida seda suurel kiirusel kurvides märkimisväärselt stabiilsena.Külgsuunaline liikumine on piiratud, isegi kõige kurvilisematel teedel. Täpneja otsene juhtimine suurendab šassii jõudlust ning lühike äärekivist äärekivinipöördering (11,2 meetrit) lisab paindlikkust.
TELLIMINE
UusRenault Arkana jõuab müügile 2023. aasta sügisel.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.