Pressiteade

Jaga

RENAULT NAASEB POODUMILE, ESIMENE BRÄND PRANTSUSMAAL JA TEINE EUROOPAS

• Renault brändi ülemaailmne müük ulatus 1. poolaastal 770 807 sõidukini*, mis on +11% võrreldes 2022. aasta esimese poolega. Bränd suurendab müügi osakaalu kõige kasumlikumates kanalites ja väärtust loovates segmentides. • Euroopas suurendas Renault bränd müüki 21% 501 985 autoni ja sellest saab Euroopa turul teine enimmüüdud bränd. Suurbritannia (+61%), Madalmaad (+58%) Hispaania (+47%) ja Itaalia (+35%) moodustasid suure osa sellest kasvust. • Baltikumis oli iga viies müüdud auto Renault, mida müüdi 2377, mis tähendab 5,7% turuosa. • Eestis on tootja 896 müüdud autoga neljandal kohal, mis tähendab 6,4% turuosa. 19,1% müügikasv sõiduautode segmendis. • Renault jätkab laienemist C-segmendis 42% müügikasvuga, mis on tingitud uue Australi, Arkana ja Megane E-Tech Electricu edust. • Elektrifitseeritud sõidukite turul** kasvas Renault müük 17%, tänu elektri- ja täishübriidmudelite topeltpakkumisele. • Renault hoiab kasumlikku müügikanalite kombinatsiooni, mille tulemusel müüdi Euroopas enam kui ühe kahest sõidukist jaeklientidele. • Renault saavutab väikeste tarbesõidukite turul paremaid tulemusi kahekohalise müügikasvuga kogu maailmas (+21,5%) ja eriti Euroopas (+25,4%). Eesti teisel kohal. ** kaasa arvatud elektriautod (EV), hübriid (HEV) ja pistikhübriid (PHEV), välja arvatud pehme hübriid (MHEV)


Renault bränd müüs 2023. aasta esimeses pooles klientidele kogu maailmas kokku 770 807 autot (PC ja LCV) (+ 11%).


Euroopas kasvas müük 2023. aasta esimesel poolel 21%, 501 985 sõidukini (PC ja LCV). Nagu 2022. aastal, näitab bränd märkimisväärseid edusamme kõrge väärtusega segmentides – kasvav elektrifitseeritud sõidukite** turg, C-segment, jaeturg ja väikeste tarbesõidukite äri.




KASV ELEKTRIFITSEERITUD SÕIDUKITE TURUL


HEV-de müügi tugev kasv (+40%) 83 000 autoga suurendab Renault brändi edusamme elektrifitseeritud turul – üldine müük kasvas 17% 132 500 autoni. Edusse on oluliselt kaasa aidanud Austral, mille HEV-versioonide müük on 65%, ja Arkana, mille HEV-i müük on 55%.


2023. aastal turule jõudnud Megane E-Tech Electric jõudis 1. poolaastal enam kui müüdud 23 000 autoni. Megane moodustab ligi 50% meie elektrisõidukite müügist, mis oli kokku 48 000 autot. Alates 2023. aasta 2. poolaastast muutub Megane rahvusvaheliseks, müük algab Türgis ja Brasiilias.



KASV KÕRGE VÄÄRTUSEGA TOODETE MÜÜGIS


C-segmendi mudelivalik moodustab üha suurema osa Renault brändi müügist: umbes 136 195 sõidukiga kasvas müügimaht 42%.


Renault Austral andis suure osa sellest edust – 2023. aasta esimesel poolel müüdi 39 495 autot, Renault Arkana edeneb, 2023. aasta esimesel poolel müüdi 41 821 autot.


Vaatamata püsivatele tarnepiirangutele saavutab Renault oma jaemüügi eesmärgi ja hoiab selle optimeeritud tasemel, eraklientidele müüakse rohkem kui üks kahest sõidukist. Jaemüük ulatub 2023. aasta 1. poolaastal 51%-ni, mis on +8 punkti võrreldes turu keskmisega (43%).



KASV VÄIKESTE TARBESÕIDUKITE TURUL


Renault jätkab väikeste tarbesõidukite turul edukate tulemustega, saavutades kahekohalise müügikasvu. Ülemaailmne müük ulatus 186 000 autoni (+21,5%) ning Euroopas, kus turg tõusis 11,7%, kasvas müük 25,4% 144 250 autoni. Eestis on tema turuosa 20,5% ja ta on suuruselt teine tootja.


Dünaamilise tulemuse taga oli meie lipulaevade Kangoo (+11,7%), Expressi (+48,9%), Masteri (+13,8%) ja Traficu (+36%) edu, mis kõik on oma segmentides liidrid.

11,9% tõusuga turul on bränd 27 833 autoga LATAM-i (+19%) trendist kõrgem tänu Orochi (+36,8%), Kangoo (+21,9%) ja Masteri (+15,9%) headele tulemustele.


12 aastat Kangoo ja Masteriga elektrifitseeritud tarbesõidukite teerajajana tegutsenud bränd jätkab saavutatud hoogu Trafic Van E-Techi turuletoomisega ja uue mitme energiaallikaga kaubiku avalikustamisega enne aasta lõppu.





Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.