Pressiteade
Renault Kangoo onmänginud olulist ja mõnikord vähetuntud rolli, aidates Renault’l arendadaelektrisõidukitega seotud teadmisi.
Kuigi Renaulthakkas elektrikaubikute ideed uurima juba 1985. aastal Renault Expressinikkel-tsink-akudel töötava elektrilise versiooniga, siis see ambitsioon saiteoks 2000. aastate alguses Renault Kangooga.
Renault Kangoo olitulevaste elektrisõidukite katsepolügooniks ning see oli saadaval elektrilise(Kangoo Electri'cité) ja hübriidversioonina (Kangoo Elect'road) juba 2002.aastal.
Needväikesemahulised katsed aitasid brändil koguda tõelisi teadmisielektrisõidukite disaini, tööstusliku tootmise ja eriti hoolduse vallas. Selajal sõitis „lendavate arstide“ meeskond iga kliendi juurde, et analüüsida,hooldada ja täiustada juba ringluses olevaid mudeleid.
2011. aastal, kuisee laiemale avalikkusele tuntuks sai, oli Renault Kangoo Z.E. esimenetäiselektriline sõiduk, mis pälvis aasta rahvusvahelise kaubiku tiitli, luuessellega elektrikaubikute segmendi.
Renault kasutabnüüd oma aastatepikkust kogemust ja intensiivset kasutamist professionaalidepoolt, et kujundada uus, suure jõudlusega Kangoo E-Tech – elektriline turuliider.
Sellest ajastalates on sellest mudelist saanud ajaloo enimmüüdud elektrisõiduk, PrantsusmaalMaubeuge'i tehases toodetud üle 90 000 auto. Kui lisada partneritele toodetudelektrisõidukid, siis tõuseb näitaja 100 000 autoni!
Kangoo on saadaval E-Techelektrilises versioonis nii äri- kui ka eraklientidele, kahes pikkuses,põrandakabiini, kaubiku või sõiduautona ning seda saab lõputult kohandada tänuenam kui 350 Renault Pro+ sertifitseeritud ümberehitustele spetsialiseerunudallhankijale.
MAUBEUGE,TIPPKESKUS ELECTRICITY SÜDAMES
Alates 1997.aastast on Hauts-de-France'is (Põhja-Prantsusmaal) asuv Renault' Maubeuge'itehas valmistanud Kangood kogu maailmale.
Koos Douai’ jaRuitzi rajatistega moodustab tehas Euroopa suurima ja konkurentsivõimelisemaelektrisõidukite tootmiskeskuse ElectriCity, mille kaudu plaanib Renault 2025.aastaks toota 480 000 elektrisõidukit aastas.
Osana omajõupingutustest täiesti uue Kangoo era- ja kommertsversioonide, samutipartnerbrändide Mercedese ja Nissani sõidukite tootmise kaasajastamiseks javõimalikult kõrge kvaliteedi tagadamiseks investeeris Renault tehasesse 450miljonit eurot ning rajas uue akude kokkupanemise töökoja.
Täiesti uueElectric Kangoo E-TECHi elektrimootor ja laadijad on valmistatud Renault’Cléoni tehases Normandias (Pariisist loodes).
Alates 1.jaanuarist 2022 on Maubeuge'i tehases palgatud alaliste lepingutega 164inimest, et tagada erinevate Renault Kangoo mudelite edu. Värbamine on jätkunudka 2023. aastal ning juba on sõlmitud 120 täiendavat täistööajaga lepingut.
Need värbamised onosa „Re-Nouveau France 2025” lepingust, mille ametiühinguorganisatsioonidCFE-CGC, CFDT ja FO allkirjastasid 2021. aasta detsembris, et siduda grupitegevus Prantsusmaaga.
Maubeuge'i tehases töötab2500 töötajat
RENAULT KOHTA
Renault on jubaenam kui sajandi projekteerinud, valmistanud ja müünud väikeseidtarbesõidukeid, mis vastavad professionaalsete klientide nõudmistele kogumaailmas.
Express, Kangoo,Trafic ja Master: sõidukid, mis on tunnustatud kogu maailmas uuenduslikeviiside poolest, millega need parandavad oma kasutajate igapäevaelu.
Enam kui kümneaasta jooksul on Renault Pro+ olnud Euroopa liider paljudel turgudel (ICE jaEV), pakkudes kohandatud ja nutikaid säästva liikuvuse lahendusi ainulaadselahenduste, teenuste ja rahastamispakkumiste kombinatsiooni kaudu, mislihtsustab ja toetab professionaalsete klientide äritegevust. See ühendabuuenduslikud digitaalsed lahendused heakskiidetud keretootjate ja tarbesõidukiteekspertide võrgustikuga, mis asuvad enam kui 600 Renault Pro+ keskuses rohkemkui 25 riigis.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.