Pressiteade
Pärast Trafic I ehitamist Prantsusmaal (Creil),seejärel Trafic II Hispaanias (Barcelona) ja Ühendkuningriigis (Luton) otsustasRenault 2010. aastal hakata Trafic III tootma taas Prantsusmaal – seekordSandouville’is – alates 2014. aastast.
Sandouville'i tehas, mis avati 1964. aastal ja valmistas järgmise 50 aastajooksul enamiku Renault' tippmudelitest, spetsialiseerus sellele väikekaubikule2014. aastal ja tarnis 23. mail 2023 Hollandi kliendile oma miljonenda RenaultTrafici.
Renault Traficitvalmistatakse ainult Sandouville’is.
SUURVERSIOONIDE VALIK
Renault on alates1980. aastast müünud 2,4 miljonit Trafici sõidukit enam kui 50 riigis ülemaailma. Trafic on Euroopas kolme enimmüüdud väikekaubiku hulgas (segment Van1).
Trafic onseadistatud professionaalide jaoks ideaalseks: selle kandevõime on küllaldane,see on silmapaistvalt modulaarne ja sellel on lai valik sisepõlemismootoreid,lisaks on lähikuudel saadaval ka täiselektriline variant.
Olgu sellekstööauto (kaubik, meeskonnakabiin, põrandakabiin), mida saab lõputult kohandadatänu enam kui 350 Renault Pro+ heakskiidetud ümberehitajale, sõiduauto (TraficCombi, Spaceclass) või vabaajasõiduk (SpaceNomad matkaauto), Renault saabTraficiga pakkuda igale kliendile kohandatud lahendust.
HEKSTRAOSTAB MILJONENDA RENAULT TRAFICI
Hekstra on pereettevõttena tegutsev rookatuse spetsialist, keson jäänud oma juurtele truuks, ehitades samal ajal omapäraseidvastutustundlikke kodusid.
See asutati 1929.aastal ja nüüd on ettevõtte eesotsas Romke Hekstra, neljanda põlvkonnaHekstra. Ta kasutab juba aastaid iga päev Renault Trafici sõidukeid, et sõitaoma projektide juurde ja tagasi kõikjal Madalmaades.
Sel teisipäeval,23. mail 2023 andsid Renault brändi Light Commercial Vehicles asepresidentHeinz-Jürgen Löw ja Sandouville'i tehase direktor Philippe Sourget RomkeHekstrale üle musta meeskonnakabiiniga Renault Trafici võtmed. See on miljonesTrafic III, mis on tehtud pärast seda, kui Renault 2014. aastal Sandouville'istootmist alustas.
"Mul on väga hea meel andaRomke HEKSTRAle isiklikult üle Sandouville'i tehases toodetud miljonendaRenault Trafici võtmed. Enamikul meie klientidest on meie tarbesõidukitesträäkida oma lugu ja meie jaoks on väga oluline, et saame pakkuda neilekauakestvaid sõidukeid, millele nad saavad loota oma ettevõtte laienemisel jaigas eluetapis.
Veelgi enam, Hekstra onsäilitanud selle, mis teeb temast Hekstra: ta keskendub oma kliendile kuiinimesele, tehes uuendusi ja kohanedes tänapäevaste väljakutsetega jätkusuutlikulähenemise abil – kõige sellega nõustume kogu südamest!" sõnas Heinz-JürgenLöw,Renault brändi Light Commercial Vehicles asepresident.
SANDOUVILLEJÄTKAB VÄRBAMIST 2023. AASTAL
Tänu RenaultTrafici turuedule ning oma oskuste lihvimiseks ja laiendamiseks palkabSandouville 2022. ja 2023. aasta jooksul 360 inimest.
Pärast 205 inimese2022. aastal värbamist teatas Sandouville 4. mail, et palkab 2023. aastaljuhtide, tehnikute ja operaatoritena tööle täiendavalt 105 tähtajatu lepingugaja 50 tähtajalise lepinguga inimest. Eesmärk on täita 2023. aastal 30% vabadesttöökohtadest naistega.
Seevärbamiskampaania on osa Re-Nouveau France 2025 lepingust, mis käsitleb grupitegevust Prantsusmaal ja mille Renault sõlmis 2021. aastal oma kolmeesindusühinguga (CFE-CGC, CFDT ja FO).
Renault otsustas2010. aastal valmistada Traficit Sandouville'is ja investeeris 230 miljoniteurot tehase ümberehitamiseks, et toota erinevate kombinatsioonidega väikesitarbesõidukeid, mis on nüüd saadaval.
Tootmine algas2014. aastal ja nüüd tuleb Sandouville'i tootmisliinidelt iga päev 600 RenaultTrafici sõidukit. Teisisõnu, kaks meeskonda ehitavad ühe sõiduki iga 80 sekundijärel. Ligikaudu 75% Renault Trafici toodangust läheb ekspordiks.
Sandouville'i tehason alati olnud tipptasemel ja valmistub nüüd Trafic E-Tech täiselektrilisemudelivaliku turule toomiseks. Esimene neist mudelitest valmib sel aastal.
Sandouville'i 1677inimest toodavad sõidukeid ka Nissanile (Primastar) ja Renault Trucksile(Trafic Red Edition) ning tegelevad mitmete väljakutsetega, mis on seotudpuhtale energiale ülemineku ja CO2 heite vähendamisega (tehas sai2023. aasta veebruaris ISO 50001/Energiahaldussüsteemide sertifikaadi), samutitoimub protsesside digitaliseerimine ja uuendamine.
RENAULT KOHTA
Renault on jubaenam kui sajandi projekteerinud, valmistanud ja müünud väikeseidtarbesõidukeid, mis vastavad professionaalsete klientide nõudmistele kogu maailmas.
Express, Kangoo,Trafic ja Master: sõidukid, mis on tunnustatud kogu maailmas uuenduslikeviiside poolest, millega need parandavad oma kasutajate igapäevaelu.
Enam kui kümne aasta jooksul on Renault Pro+olnud Euroopa liider paljudel turgudel (ICE ja EV), pakkudes kohandatud janutikaid säästva liikuvuse lahendusi ainulaadse lahenduste, teenuste jarahastamispakkumiste kombinatsiooni kaudu, mis lihtsustab ja toetabprofessionaalsete klientide äritegevust. See ühendab uuenduslikud digitaalsedlahendused heakskiidetud keretootjate ja tarbesõidukite ekspertidevõrgustikuga, mis asuvad enam kui 600 Renault Pro+ keskuses rohkem kui 25riigis.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.