Pressiteade
Renault's on sõidukite nimedel sageli sümboolne tähendus, seotus ajalooga või mõnikord isegi mõlemat korraga. Nii on see ka Rafale'i puhul, mis viitab unustatud minevikule ja võtab ühe sõnaga kokku tulevase maasturikupee, mis paari nädala pärast hakkab Renault' kõrgetasemelist mudelivaliku positsiooni, kuvandit ja disaini esindama. "Vähesed inimesed on teadlikud, et nimi "Rafale" kuulub Renault'le ja on osa kaubamärgi ajaloost. Täna kasutame seda esmakordselt sõiduki nimena," sõnas Sylvia Dos Santos, Renault ülemaailmse turundusosakonna mudelite nimetamise strateegiajuht.
Tuntud nimi
Sõna "Rafale" omab mainet; kuulsa Prantsuse hävituslennuki nimena on see seotud rekordite ajalooga ja tuletab meelde riigi kõige prestiižsemaid saavutusi lennunduses. See ajalugu algas Louis Renault'ga 89 aastat tagasi, kuid vähesed teavad, et nimi "Rafale" on kuulunud Renault'le alates 1936. aastast.
Ettevõtte samanimeline asutaja Louis Renault oli kirglik lennundushuviline ja viis 1933. aastal lõpule Prantsuse lennukitootja Caudroni omandamise. Seejärel lõi ta Caudron Renault ja nimetas kõik Caudroni lennukid ümber, kasutades tuulega seotud termineid: C460 sai seega 1934. aastal Rafale (prantsuse keeles puhang), C500 sai Simoun (kõrbetuul), C640 sai Typhon (taifuun) ja C714 Cyclone (tsüklon).
Disain ja aerodünaamika
Nii lennundus kui ka mootorsõidukid on teedrajavad distsipliinid, mis edendavad progressi ja innovatsiooni. Kooskõlas oma samanimelise kuulsa pärandiga püüdleb täiesti uus Renault Rafale oma disaini ja aerodünaamika kaudu tipptasemele. Selle hingemattev kuju on loodud selleks, et see eristuks Renault'i kõrgetasemelise tootevaliku ikoonilise ja otsustavalt prantsuse maasturikupeena.
"Nimi "Rafale" toob kohe meelde tehnoloogia, jõudluse ja julguse, aga ka sõidurõõmu ja paindlikkkusega," ütles Sylvia Dos Santos. "See nimitugineb meie ajaloole, kuid viitab samal ajal meie tulevase kõrgema klassi SUV-kupee positsioonile."
Suund kõrgema klassi tootevalikusse
Uus Rafale esindab seega Renault'i kõrgema klassi mudelivalikut. Et illustreerida kaubamärgi strateegiat D-segmendis koos täiesti uue Espace'iga, vajas see mudel silmatorkavat nime, mis oleks mõjus ja ainulaadne. Nime valik ei olnud juhuslik - see on täis tähendust.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.