Pressiteade

Jaga

Renault Laguna GT: soidunaudingu ja täieliku efektiivsuse kehastus

Stiilne ja väljendusrikas Renault Laguna GT kasutab esmakordselt Active Drive šassiid, nelikvedu ning kahte eksklusiivset ja voimsat mootorit – 2.0 dCi 180 hj diiselmootorit ja 2.0 205hj turbo bensiinimootorit. Renault Laguna kuulub oma uue GT-versiooniga kindlalt suurte sportautode hulka, ühendades tegeliku ja tajutava kvaliteedi voimsuse, ohutuse ja soidunaudinguga. Mudelit esitleti esmakordselt 2008. aasta Genfi autonäitusel.

Stiilne ja väljendusrikas Renault Laguna GT kasutab esmakordselt Active Drive šassiid, nelikvedu ning kahte eksklusiivset ja voimsat mootorit – 2.0 dCi 180 hj diiselmootorit ja 2.0 205hj turbo bensiinimootorit. Renault Laguna kuulub oma uue GT-versiooniga kindlalt suurte sportautode hulka, ühendades tegeliku ja tajutava kvaliteedi voimsuse, ohutuse ja soidunaudinguga.  Mudelit esitleti esmakordselt 2008. aasta Genfi autonäitusel.

Mitte ainult Renault Laguna Active Drive šassii ja nelikvedu ei ole sportlike sedaanide turul uudsed, mudelil on ka terve rida muid omadusi, mis tostavad selle soiduomadused ja aktiivse ohutuse täiesti uuele tasemele. Nende hulgas on parem manööverdamisvoime, voimas dünaamika ning enneolematult täpne juhitavus, mis aitab soidukil valida intuitiivselt oige trajektoori. Juhitavus on kindel ja hea isegi madalatel kiirustel. Autot on lihtne juhtida nii linnas kui käänulistel teedel, see on ergas ja täpne. Samuti on suurepärane Active Drive šassii ja nelikveo aktiivne ohutus, seda nii rasketes pidurdamistingimustes kui ka suurel kiirusel manööverdamisel. Uhke ja silmapaistev Renault Laguna GT pakub ennenägematut soidunaudingut ning meelerahu ja seda taskukohase hinna eest, millele lisandub kolmeaastane (voi 150 000 km läbisoidu) garantii. 

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.