Pressiteade
Parima hinna ja kvaliteedi suhtega bränd Dacia on 2023. aasta I kvartalissaavutanud suuremad müügimahud ja rekordilised turuosad. Kõikidel Daciaturgudel müüdi kokku 171 789 autot (PC + LCV), mis on 34,3% rohkem kui eelmiseaasta samal perioodil.
Tänu brändi uue identiteedi edukale kasutuselevõtule kasvas Dacia osaEuroopa sõiduautode turul märkimisväärse 0,8 protsendipunkti võrra 4,6%-ni –see on suurim tõus 30 parima brändi seas.
„Dacia jätkab edulugu, suurendades müügimahtu meie strateegilistes riikidesüle 30%. Hiljuti võtsime mudelites ja müügivõrgustikus kasutusele brändi uueidentiteedi, laiendasime elektrifitseeritud sõidukite valikut ja tõime turulepopulaarse Extreme varustustaseme. Usume kindlalt oma pakkumisse, mistõttu meiehoog on praegu tugevam kui kunagi varem,“ sõnab Dacia turunduse, müügi jaoperatsioonide direktor Xavier Martinet.
Brändi suurimal turul Prantsusmaal registreeriti I kvartalis38 938 Daciat, mis on 32,6%-line tõus võrreldes 2022. aastaga. See tulemustõstis Dacia (PC+LCV) turuosa 1,2 protsendipunkti võrra 7,6%-ni. Brändteatas rekordilistest müügimahtudest ja saavutas kõigi aegade kõrgeima turuosa,tugevdades oma kolmandat positsiooni jaemüügiturul kõigis müügikanalites.Jaemüügiturul kümne enimmüüdud auto hulka kuulusid neli Dacia mudelit –Sandero, Spring (enimmüüdud täiselektriline sõiduk), Duster ja Jogger olidvastavalt esimesel, neljandal, viiendal ja kümnendal kohal.
Itaalias müüs Dacia aasta esimese kolme kuuga 25 142 autot (kasv 29,7%) jasaavutas 5,3%-lise turuosa (PC+LCV), kasv 0,2 protsendipunkti. Esimest korda onDaciast saanud 9,6%-lise turuosaga enimmüüdud bränd sõiduautode turul.
Tugevat kasvu näitas Dacia ka Saksamaal, kus seda müüdi 16 399 autot(kasv 30,4%) ja saavutati 2,2%-line turuosa (PC+LCV), kasv 0,4 protsendipunkti.See oli brändi läbi aegade edukuselt teine kvartal riigis.
Müük Hispaanias kasvas esimeses kvartalis oluliselt – 140,1%. Daciamüüs 11 650 autot ja saavutas (PC+LCV) turuosa 4,3%, kasvades 1,7%.
Rumeenias hõivasid Dacia mudelid sõiduautode turul kõikesiviisiku kohad. Bränd registreeris 13 651 sõidukit, kasvades 81% (PC+LCV).See moodustas 33,1%-lise turuosa, mis on 9,8% rohkem kui eelmisel aastal samalperioodil.
Energilineaasta algus Daciale
Dacia säilitas I kvartalis hoo, laiendades oma elektrifitseeritud sõidukitevalikut. See hõlmas Jogger HYBRID 140, brändi esimese hübriidi ja turu kõigetaskukohasema hübriidpereauto ning Springi uue elektrimootori ELECTRIC 65 (65hj/48 kW) tutvustamist. Hiljuti esitletud ELECTRIC 65 mootor on ühendatud uueainulaadse käigukastiga, et suurendada ratastele edastatavat pöördemomenti. Seetagab parema kiirenduse ja taastumise, pakkudes rohkem mitmekülgsust jasuuremat sõidunaudingut.
Kindel ja taskukohane elektrilise liikuvuse lahendus – Dacia Springile onselle turuletoomisest saadik tehtud ligi 110 000 tellimust.
1. märtsil neljas Dacia võtmemudelis esitletud Extreme varustustasekehastab brändi loodusega seotud olemust, on ainulaadse seiklusliku välimusegaja pakub uusi funktsioone. Sleep pakett on esimene tarvik, mis tuuakseturule osana Uus InNature'i tarvikuvalikust ja see tugevdab veelgiautode seikluslikku olemust.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.