Pressiteade

Jaga

Renault’le tugev müügitulemus tänu uutele mudelitele kõrge väärtusega segmentides

Säilitades väärtusele orienteeritud müügipoliitika, ulatus Renault’ I kvartali müük kogu maailmas 354 545 autoni* (PC+LCV), mis tähendab 9%-list kasvu võrreldes 2022. aasta I kvartaliga. Euroopas kasvas Renault brändi müük 20%, jõudes 231 125 sõidukini. Renault registreeris Euroopas C-segmendis tugeva kasvu (+51%), mis tulenes Megane E-Tech Electricu, Arkana ja uue Australi edust. Euroopa kaubikute turu liider Renault registreeris Euroopas kahekohalise väikeste tarbesõidukite müügi kasvu (+32%), samas kui turg tõusis 8%.

Kasvelektrifitseeritud sõidukite turul

Elektrifitseeritud sõidukite turul säilitab Renault liidripositsiooni24%-lise kasvuga, jõudes 61 000 autoni.

Elektrifitseeritud sõidukite (elektri- ja hübriidmootorite) valik moodustabnüüd 38% Renault’ sõiduautode müügist Euroopas 2023. aastal, samas kui turukeskmine on jõudnud 34%-ni.

Täishübriidsõidukite (HEV) I kvartal oli tugev, müük kasvas 42% 38 400autoni. See on tehnoloogia, mida hindavad kõrgelt eratarbijad, moodustades 60%Arkana ja 67% uue Australi müügist.

Renault' elektriautode registreerimised Euroopas kasvasid 15% ning jõudsid20 000 autoni. Megane E-Tech Electric jõudis I kvartalis enam kui 11 000müügini. See on Prantsusmaal oma segmendis enimmüüdud elektrisõiduk.

Renault kiirendab kasumlikku kasvu tänu meie edukatele mudelitele kõrgeväärtusega segmentides (Arkana, uus Austral ja Megane E-Tech Electric). Loodameseda dünaamikat kiirendada uue Espace’i turuletoomisega,“ sõnab Renault bränditegevjuht Fabrice Cambolive.

Kasv kõrge väärtusegatoodete müügis

C-segmendis kasvab Renault’ müük Euroopas rohkem kui 62 000registreerimisega 51%. Lisaks Megane E-Tech Electricule jätkub Renault Arkanaedu – 2023. aasta I kvartalis müüdi juba üle 18 500 sõiduki. Uue RenaultAustrali turuletoomine edeneb edukalt – 2023. aasta I kvartalis on müüdud 15500 ja alates selle müügi algusest 2022. aasta novembris 22 400 autot.

Kontekstis, kus tarned on endiselt piiratud, saavutab Renault oma jaemüügieesmärgi ja hoiab selle optimeeritud tasemel, kusjuures eraklientidele müüakserohkem kui üks kahest sõidukist. Jaemüük ulatub 2023. aasta I kvartalis 54%-ni,mis on +10 punkti võrreldes turu keskmisega (44%).

Kasv väikestetarbesõidukite turul

Renault on Euroopa väikekaubikute turu liider tugeva tulemusega, kasvades32%, 68 486 sõiduki müügiga turul, mis kasvas 8%.

Dünaamilise tulemuse taga on kolmikpakkumine – Kangoo (+36%), Master (+20%)ja Trafic (+43%) – mis teeb neist oma segmentides juhid.

12 aastat Kangoo ja Masteriga elektrifitseeritud tarbesõidukite teerajajanategutsenud bränd jätkab saavutatud hoogu Trafic Van E-Techi turuletoomisega jauue elektrifitseeritud kaubiku avalikustamisega enne aasta lõppu.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.