Pressiteade
Kahe kütusega (bensiin + LPG) mootor on ökonoomne, suure energiatõhususegaökoloogiline hübriidlahendus. Dacia ECO-G pakkumine on brändi kõigissisepõlemismootoriga sõidukites ainus omanäoline ja pakub keskkonnasäästlikkumobiilsust taskukohase hinnaga.
Hetkel sõidab maailmas ringi umbes 28 miljonit LPG-mootoriga autot.
Balti riikides pakub Dacia kahe kütusega mootorit alates 2012. aastast.2022. aastal valis üle kolmandiku Dacia klientidest (35%) ostmisel ECO-Gjõuallika. Selle mootori suurim osakaal on just Joggeril – 65%, järgnevadSandero Stepway – 52%, Sandero – 39% ja Duster – 20%.
LPG edu taga on arvukad eelised, mida ajam klientidele pakub:
KESKKONNASÄÄSTLIKKUS: LPG on valmistatud peamiselt maagaasist, seepole toksiline ning ei sisalda pliid ega benseeni. Seda peetakse puhtakskütuseks, kuna see võib vähendada CO2 heitkoguseid 10% võrra.Pealegi peetakse enamikes Euroopa linnades LPG-mootoriga sõidukeidkeskkonnasäästlikeks ja neil on juurdepääs puhta transpordi tsoonidele võinendega saab vabalt sõita ka piiratud autoliikluse päevadel.
ÖKONOOMSUS: kahe kütusega (bensiin ja LPG) mootorivalik on nutikas lahendus, mis on kooskõlas Dacia brändi filosoofiaga. Igaltankimisel säästab klient 40% võrreldes bensiinimootoriga autoga. Dacia Sanderosõiduulatus võib täispaagi bensiini ja LPGga ulatuda isegi kuni 1300 km-ni.
Veelgi enam, tootjapoolne garantiiaeg (3 aastat/kuni 100 000 km),hooldusvälbad ja käituskulud on samad, mis bensiiniversioonilgi.
OHUTUS: enamik kahe kütusesüsteemiga varustatud sõidukitest saavad gaasiseadmejärelturul. Dacial on selles valdkonnas enam kui 10-aastane oskusteave ning seepakub tehases paigaldatud LPG-süsteemi, mis on integreeritud TCe 100 ECO-Gmootoriga otse tootmisliinil. Tehasepaigaldus on töökindluse ja ohutusegarantii ning kartused võimalike ohtude pärast on põhjendamatud. Veelgi enam,Dacia on ainus automark turul, mis pakub oma sisepõlemismootorite mudelivalikuskahekütuselist süsteemi.
ECO-SMART: LPG-seadmega auto puhul ei pea klient millestkiloobuma. Pagasiruumi maht on sama, mis bensiinimudelitel, kuna gaasipaak onpaigaldatud varuratta asemele. Selline lahendus tagab maksimaalse pagasiruumimahutavuse. Bensiinilt LPG-režiimile ümberlülitamine on väga lihtne – piisabühest nupuvajutusest, ning ka tankimine on hõlbus, kuna Balti riikides on enamkui 700 LPG tanklat (390 – Leedus, 240 – Lätis, 80 – Eestis).
ECO-G mootor on kasulik valik nii klientidele kui ka Daciale.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.