Pressiteade

Jaga

Dacia on LPG-turul võimas tegija

ECO-G mootor on saadaval terves Dacia sisepõlemismootoriga tootevalikus ning on nutikas ja keskkonnasõbralik lahendus, mis sobib hästi kokku Dacia filosoofiaga. LPG-turg on Euroopas viie aastaga 35% kasvanud. ECO-G mootoriga Sandero suudab ühe tankimisega läbida rohkem kui 1300 km.

Kahe kütusega (bensiin + LPG) mootor on ökonoomne, suure energiatõhususegaökoloogiline hübriidlahendus. Dacia ECO-G pakkumine on brändi kõigissisepõlemismootoriga sõidukites ainus omanäoline ja pakub keskkonnasäästlikkumobiilsust taskukohase hinnaga.

Hetkel sõidab maailmas ringi umbes 28 miljonit LPG-mootoriga autot.

Balti riikides pakub Dacia kahe kütusega mootorit alates 2012. aastast.2022. aastal valis üle kolmandiku Dacia klientidest (35%) ostmisel ECO-Gjõuallika. Selle mootori suurim osakaal on just Joggeril – 65%, järgnevadSandero Stepway – 52%, Sandero – 39% ja Duster – 20%.

LPG edu taga on arvukad eelised, mida ajam klientidele pakub:

KESKKONNASÄÄSTLIKKUS: LPG on valmistatud peamiselt maagaasist, seepole toksiline ning ei sisalda pliid ega benseeni. Seda peetakse puhtakskütuseks, kuna see võib vähendada CO2 heitkoguseid 10% võrra.Pealegi peetakse enamikes Euroopa linnades LPG-mootoriga sõidukeidkeskkonnasäästlikeks ja neil on juurdepääs puhta transpordi tsoonidele võinendega saab vabalt sõita ka piiratud autoliikluse päevadel.

ÖKONOOMSUS: kahe kütusega (bensiin ja LPG) mootorivalik on nutikas lahendus, mis on kooskõlas Dacia brändi filosoofiaga. Igaltankimisel säästab klient 40% võrreldes bensiinimootoriga autoga. Dacia Sanderosõiduulatus võib täispaagi bensiini ja LPGga ulatuda isegi kuni 1300 km-ni.

Veelgi enam, tootjapoolne garantiiaeg (3 aastat/kuni 100 000 km),hooldusvälbad ja käituskulud on samad, mis bensiiniversioonilgi.

OHUTUS: enamik kahe kütusesüsteemiga varustatud sõidukitest saavad gaasiseadmejärelturul. Dacial on selles valdkonnas enam kui 10-aastane oskusteave ning seepakub tehases paigaldatud LPG-süsteemi, mis on integreeritud TCe 100 ECO-Gmootoriga otse tootmisliinil. Tehasepaigaldus on töökindluse ja ohutusegarantii ning kartused võimalike ohtude pärast on põhjendamatud. Veelgi enam,Dacia on ainus automark turul, mis pakub oma sisepõlemismootorite mudelivalikuskahekütuselist süsteemi.

ECO-SMART: LPG-seadmega auto puhul ei pea klient millestkiloobuma. Pagasiruumi maht on sama, mis bensiinimudelitel, kuna gaasipaak onpaigaldatud varuratta asemele. Selline lahendus tagab maksimaalse pagasiruumimahutavuse. Bensiinilt LPG-režiimile ümberlülitamine on väga lihtne – piisabühest nupuvajutusest, ning ka tankimine on hõlbus, kuna Balti riikides on enamkui 700 LPG tanklat (390 – Leedus, 240 – Lätis, 80 – Eestis).

ECO-G mootor on kasulik valik nii klientidele kui ka Daciale.

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.