Pressiteade
Daciatugevdab oma strateegiat C-segmendis
Strateegilise Renaulution plaani esitlusel 14.jaanuaril 2021 esitles Dacia Bigsteri kontseptsiooni – ideeautot, mis avasbrändi tootevalikule uued horisondid, eriti C-segmendis. Daciavaimule truuks jäädes on Bigster Concept 4,6 m pikkune, vastupidav ja ruumikassõiduk, mis pakub kõike, mida oma segmendi maasturilt nõutakse. See tuuakseturule 2025. aastal.
Samal ajal esitleti 2021. aasta septembrisMünchenis IAA Mobility raames Dacia esimest C-segmendi mudelit Jogger, misuuendas taskukohase ja mitmeotstarbelise peresõiduki kontseptsiooni. Viie- jaseitsmeistmelise versioonina saadaval olev Jogger kehastab suurepäraselt Daciapositsiooni ja vaimu. Mitmeotstarbeline Jogger – erakordse ruumikuse jamodulaarsusega ning seiklusliku disainiga – on turul kõige taskukohasempereauto. See on saadaval bensiini-, LPG- ja alates 2023. aasta jaanuarist kahübriidmootoriga.
CMF-B,konkurentsivõimeline ja paindlik platvorm
Konkurentsivõimeline ja äärmiselt paindlikCMF-B platvorm on Dacia tööstusstrateegias kesksel kohal.
Rumeenia ja Maroko tootmisüksused suudavadtoota järgmist:
- erinevad keretüübid:sedaanid, luukpärad ja maasturid B- ja C-segmendis.
- mudelid, mis on varustatudsisepõlemis-, alternatiiv- ja hübriidmootoritega, mis tagavad vastavusemuutuvatele eeskirjadele.
- kahe- ja nelikveolisedsõidukid pikkusega 4,1–4,6 m.
See platvorm annab Daciale suure paindlikkuse,aidates brändil kiirendada oma äriplaani, et toetada oma tootmisplaanikasutuselevõttu ja eelkõige siseneda jõuliselt C-segmenti.
Uued mudelid eraldati Mioveni ja Tangeritehastele
Miovenitehas Rumeenias avati 1968. aastal ja see on Dacia brändi ajaloolinetootmisüksus. Nüüd on sellest saanud täiemõõduline tööstuskomplekskere-koosteüksuse, mehaanika- ja šassiiüksuse, valukoja jalogistikaplatvormiga. Praegu toodetakse Miovenis brändi nelja mudelit: Duster,Sandero Stepway, Logan ja Jogger.
Alates 2024. aastast hakatakse Miovenis tootmauue põlvkonna Dustereid, kasutades CMF-B platvormi.
Ja alates 2025. aastast lisandub uus Daciasõiduk – Bigsteri kontseptsioonil põhinev C-segmendi maastur.
Koormuse jagamiseks Dacia tehaste vahel jatoetamaks brändi sisenemist C-segmenti, hakatakse alates 2024. aasta teisestkvartalist Marokos Tangeris asuvas tehases tootma ka Joggeri valikut,sealhulgas Jogger HYBRID 140.
Pärast tegevuse alustamist 2012. aastal toobTangeris asuv tööstusrajatis Maroko autotööstusesse nüüd murrangu, sesttootmine toimub ilma CO2-heite ja tööstusliku heitveeta. Tangeritehases ehitatakse ka CMF-B platvormiga autosid ja toodab enamasti DaciaSanderot, mis on alates 2017. aastast enimmüüdud auto eraklientidele Euroopas.
„Kaks aastat pärast strateegiliseRenaution plaani esitlemist on Dacia edukalt lõpetanud radikaalseümberkujundamise etapi, uuendades kogu oma tootevalikut, võttes kasutuselebrändi uue dentiteedi ja tugevdades elektrifitseeritud mudeleid. Keskendumenüüd sisenemisele C-segmenti ja töötame seetõttu välja oma äriplaani, jäädessamas truuks oma väärtustele: pakkuda oma klientidele esmatähtsat ning parimathinna ja kvaliteedi suhet“, sõnab Dacia tegevjuht Denis Le Vot.
„Kõik tööstusmeeskonnad on valmis toetamaDaciat, kui alustatakse jõulist sisenemist C-segmenti. Nende asjatundlikkus jaigapäevane pühendumus, samuti meie tööstussüsteemi paindlikkus ja tõhususvõimaldavad meil toetada brändi ja vastata klientide ootustele“, ütleb Dacia tööstuse asepresident ChristopheDridi.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.