Pressiteade

Jaga

Dacia liigub sõiduauto turul neli kohta ülespoole

Balti riikides tõusis Dacia 2853 müüdud autoga keerulisel autoturul 4 kohta, suurendades brändi müüki 1,4 protsendipunkti võrra, mis annab Daciale 4,4%-lise osa sõiduautode turust. 555 müüdud autoga oli Dacia Sandero Balti riikides eraklientide müügi tipus. Alates 2017. aastast on Sandero olnud ka eraklientide poolt enim ostetud auto Euroopas. Mudel Dacia Duster oli C-segmendi maasturitest Balti riikides viiendal kohal. 2022. aasta kevade seisuga on Balti riikides müüdud 274 Dacia Joggerit, mis paigutab selle Dacia enimmüüdud mudelite Dusteri ja Sandero järel kolmandaks. Alates 2021. aasta aprillist on Balti riikides tellitud juba üle 200 Dacia Springi. Eelmisel aastal telliti seda mudelit 145 sõidukit. Dacia on ainuke tootja, kes pakub täielikku valikut kahekütuseliste mootoritega (bensiin/LPG) autosid.

2022. aastal müüs Dacia 2853sõidukit ja tõusis sõiduautode turul neli kohta. Dacia turuosa oli 4,4%, mis onvõrreldes 2021. aastaga 1,4 protsendipunkti rohkem ja annab brändilesõiduautode turul koha TOP 5-s. Bränd saavutas müügis eraklientidele 5. koha.

Dacia valiku enimmüüdud auto onDacia Sandero. 2022. aastal müüdi Balti riikides 837 Sanderot. Eraklientideseas oli mudel 1. kohal ja kogu B-segmendis 2. kohal. Sanderol on ka kõrgemüügikombinatsioon – üle 82% on Stepway versioon. Dacia Sandero oli B-segmendiluukpärade seas Leedus esimene, Lätis teine ja Eestis kolmas.

Teisel kohal on Dacia Duster1348 müüdud sõidukiga. Duster oli C-segmendi maasturite seas 5. kohal. Selaastal ilmus müügisalongidesse Dusteri Extreme versioon, mis väljendab veelgitugevamalt Dacia seikluslikku vaimu.

Dacia valik täienes eelmiselaastal uue mudeliga Dacia Jogger. 5- ja 7-kohaline auto on klientide seas vägapopulaarne. Eelmisel aastal müüdi 274 Dacia Joggerit, mis teeb sellestpopulaarsuselt Dacia 3. mudeli. LPG mootoriga Joggeri müük moodustab ligi 47%,kõige sagedamini valivad kliendid rikkaliku Extreme versiooni tehase LPG jaseitsme istmega.

Dacia tehase LPG paigalduse pakkumisega

Kahekütuselised mootorid(bensiin ja LPG) moodustavad 24% brändi müügist Balti riikides. Dacia on ainuketootja, kes pakub oma sõiduautodele kahekütuselisi mootoreid (bensiin/LPG).Dacia pakkumine ökoloogilistest, ökonoomsetest ja praktilistest TCe 100 LPGmootoritest pälvis klientide suure huvi. Iga kolmas Balti riikideseraklientidele müüdav auto on tehase LPG paigaldusega sõiduk.

2023. aastal

Dacia on võtnud kõikideltootevaliku mudelitel kasutusele uue visuaalse identiteedi, kõikmüügiesindustes olevad autod on uue logoga. Uus logo autodel ja uus„seikluslikus stiilis“ visuaalne identiteet on selle aasta lõpuks nähtavad kamüügiesindustes ja teenindusjaamades. Dacia on läbinud muutuste protsessi, kuidon endiselt bränd, mis on pühendunud tõeliselt olulisele. Dacia eesmärk onpakkuda autosid, millel pole mittevajalikke lisasid, kuid mis vastavadideaalselt klientide vajadustele. Tegemist on eelkõige vastupidavate jatöökindlate autodega, mis on igapäevases kasutuses ülimalt mitmekülgsed.

Dacia kohta

1968. aastal sündinud ja 2004. aastal taaselustatud Dacia onesindatud kogu Euroopas ja Vahemere-äärsetes maades. Dacia on alati pakkunudparima hinna ja kvaliteedi suhtega autosid, luues pidevalt olulistele asjadeleuut tähendust. Uuendusmeelse tootjana pakub Dacia lihtsaid, mitmeotstarbelisija töökindlaid autosid, mis on kooskõlas kliendi elustiiliga. Dacia mudelid onmuutunud turu mõõdupuudeks: Logan, uhiuus auto kasutatud auto hinnaga; Sandero,enimmüüdud auto Euroopa eraklientidele; Duster, kõige soodsama hinnaga maastur;Spring, taskukohane elektrilise liikuvuse meister Euroopas. Dacia on 44 riigisesindatud Renault Grupi bränd. Alates 2004. aastast on Dacia müünud rohkem kui8 miljonit autot.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.