Pressiteade
2022. aastal müüs Dacia 2853sõidukit ja tõusis sõiduautode turul neli kohta. Dacia turuosa oli 4,4%, mis onvõrreldes 2021. aastaga 1,4 protsendipunkti rohkem ja annab brändilesõiduautode turul koha TOP 5-s. Bränd saavutas müügis eraklientidele 5. koha.
Dacia valiku enimmüüdud auto onDacia Sandero. 2022. aastal müüdi Balti riikides 837 Sanderot. Eraklientideseas oli mudel 1. kohal ja kogu B-segmendis 2. kohal. Sanderol on ka kõrgemüügikombinatsioon – üle 82% on Stepway versioon. Dacia Sandero oli B-segmendiluukpärade seas Leedus esimene, Lätis teine ja Eestis kolmas.
Teisel kohal on Dacia Duster1348 müüdud sõidukiga. Duster oli C-segmendi maasturite seas 5. kohal. Selaastal ilmus müügisalongidesse Dusteri Extreme versioon, mis väljendab veelgitugevamalt Dacia seikluslikku vaimu.
Dacia valik täienes eelmiselaastal uue mudeliga Dacia Jogger. 5- ja 7-kohaline auto on klientide seas vägapopulaarne. Eelmisel aastal müüdi 274 Dacia Joggerit, mis teeb sellestpopulaarsuselt Dacia 3. mudeli. LPG mootoriga Joggeri müük moodustab ligi 47%,kõige sagedamini valivad kliendid rikkaliku Extreme versiooni tehase LPG jaseitsme istmega.
Dacia tehase LPG paigalduse pakkumisega
Kahekütuselised mootorid(bensiin ja LPG) moodustavad 24% brändi müügist Balti riikides. Dacia on ainuketootja, kes pakub oma sõiduautodele kahekütuselisi mootoreid (bensiin/LPG).Dacia pakkumine ökoloogilistest, ökonoomsetest ja praktilistest TCe 100 LPGmootoritest pälvis klientide suure huvi. Iga kolmas Balti riikideseraklientidele müüdav auto on tehase LPG paigaldusega sõiduk.
2023. aastal
Dacia on võtnud kõikideltootevaliku mudelitel kasutusele uue visuaalse identiteedi, kõikmüügiesindustes olevad autod on uue logoga. Uus logo autodel ja uus„seikluslikus stiilis“ visuaalne identiteet on selle aasta lõpuks nähtavad kamüügiesindustes ja teenindusjaamades. Dacia on läbinud muutuste protsessi, kuidon endiselt bränd, mis on pühendunud tõeliselt olulisele. Dacia eesmärk onpakkuda autosid, millel pole mittevajalikke lisasid, kuid mis vastavadideaalselt klientide vajadustele. Tegemist on eelkõige vastupidavate jatöökindlate autodega, mis on igapäevases kasutuses ülimalt mitmekülgsed.
Dacia kohta
1968. aastal sündinud ja 2004. aastal taaselustatud Dacia onesindatud kogu Euroopas ja Vahemere-äärsetes maades. Dacia on alati pakkunudparima hinna ja kvaliteedi suhtega autosid, luues pidevalt olulistele asjadeleuut tähendust. Uuendusmeelse tootjana pakub Dacia lihtsaid, mitmeotstarbelisija töökindlaid autosid, mis on kooskõlas kliendi elustiiliga. Dacia mudelid onmuutunud turu mõõdupuudeks: Logan, uhiuus auto kasutatud auto hinnaga; Sandero,enimmüüdud auto Euroopa eraklientidele; Duster, kõige soodsama hinnaga maastur;Spring, taskukohane elektrilise liikuvuse meister Euroopas. Dacia on 44 riigisesindatud Renault Grupi bränd. Alates 2004. aastast on Dacia müünud rohkem kui8 miljonit autot.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.