Pressiteade

Jaga

Kunagi oli sõiduk nimega Espace, ikooniline nimi ajast 40 aastat tagasi

Revolutsioonist visioonini on Renault Espace’i sageli jäljendatud, kuid pole kunagi suudetud sellega võrdset saavutada. Selle kultuslik nimi tekitab koheselt emotsioone. Viimase 40 aasta jooksul on kõik viis põlvkonda edukalt reageerinud muutuvale maailmale koos klientide uute ootuste ja sotsiaalsete normidega. Iga põlvkond on toonud midagi erinevat, paistes silma ruumikuse, mugavuse ja juhitavuse poolest. Nimi „Espace” ei kao veel niipea kuhugi. Kuidas on võimalik, et peaaegu 40 aasta möödudes on bränd, mudel ja nimi Espace ikka veel ideaalne kooslus? Sylvia dos Santos, Renault' mudelinimede määramise strateegiajuht, avaldab meile saladuse.

„Mudelinimi Espace on Prantsusmaal ja kogumaailmas hästi tuntud.See on praegupeaaegu üldmõiste.“

Sylviados Santos, Renault' mudelinimede määramise strateegiajuht

1983:Espace I, „tee uuendustele”

Prantsuse keeles kasutatav reklaamlause, mistõlkes tähendab „Renault Espace, tee uuendustele", viitas mudeliainulaadsele ühekarbilisele disainile – sarnaselt esimese Prantsusmaakiirrongiga, mis ilmus turule paar aastat tagasi. 1984. aastal müügile tulnudesimese põlvkonna Renault Espace oli sõiduk, mille sarnast varem polnud.
Kahte esiistet saab 180° pöörata ja viis tagaistet kandevõime suurendamiseksvälja võtta – see on esmakordne seda tüüpi sõidukite puhul.

Auto suured aknad lasevad salongi paljuvalgust, muutes selle veelgi avaramaks ja mugavamaks. Sedaanautoga sarnasejuhitavuse ja Renault’ võimsaimate mootoritega varustatud Espace positsioneerisend tippklassi pereautona, mis sobib pikkadeks sõitudeks.

Kõik need uuenduslikud omadused muutusidRenault Espace'i tunnusjoonteks ka tulevastel põlvkondadel. Mudeli edu võtmekson see, et need omadused seostusid nimega „Espace” ja toetasid selle mainetkogu maailmas.

Vahetatavate ja eemaldatavate istmetega pakkussee kõrgetasemelist modulaarsust.

1991:Espace II, „parim koht Maal on Espace’is"

Nurgelised vormid olid andnud teed ümardatudjoontele ja küljepeeglite asetus pikendas ala kapoti kohal, lisades sõidukileaerodünaamikat. Ka salong oli saanud uue kujunduse. Lisati täiendavaidpanipaiku.

Renault Espace tõusis brändi tippmudeliksnelikveolise Quadra versiooniga, millele lisati 153 hj võimsusega 2,8-liitrineV6 PRV mootor.

Sõna „Espace" kutsub esile mugavuse jaheaolu tunde, rõhutades Renault Espace'i pakutavat kõrgendatud mugavustaset.Sellest sai inspiratsiooni prantsuse reklaamlause "parim koht Maal onEspace’is".

Espace'iteine põlvkond on aerodünaamilisem, peeglid on kujundatud mootori kapotiülaosaga ühel joonel. Stiiline detail, mis jätkub kolmandal põlvkonnal.

1996:Espace III, „mis siis, kui tõeline luksus oleks Espace?“

Selle põlvkonna sisekujunduses olid kõikpehmed nurgad, mida täiendas ümberkorraldatud salong: spidomeeter oli kolinudkeskele ja kasutas LCD-tehnoloogiat, kütte-/kliimamoodulid olid paigaldatudsõiduki mõlemale küljele ning armatuurlaud omandanud sujuvama joone.

1997. aasta Prantsuse reklaamlause – „missiis, kui tõeline luksus oleks Espace?“ – oli järjekordne sõnademäng,illustreerides Renault Espace'i positsioneerimist tipptasemel. Varustustaseme“Initiale” sisemuses oli nahk ja kvaliteetsed materjalid. Nimi „Espace” tõusisuutesse kõrgustesse, kandes rohkem tähendust ja emotsioone.

Kolmandapõlvkonna Espace'i sisekujundus on väga uuenduslik: spidomeeter on viidudsõiduki keskossa ja kasutab LCD-tehnoloogiat, kütte-/kliimamoodulid onpaigaldatud sõiduki mõlemale küljele.

2002:Espace IV, uusim mitmeotstarbeline sõiduk

Kõige luksuslikuma varustustasemega – 2,16 m2klaasist katuseluugiga – versioon „Initiale Paris“ muutis selle Espace’ipõlvkonna nagu ratastel elutoaks, kus reisijad said nautida ületamatutmugavust. Nimi „Espace" oli täiesti loogiline.

Laiemja pikem Espace IV pakub veelgi rohkem avarust ja salongi ruumi kui eelmisedpõlvkonnad.

2015:Espace V, „muutke oma aeg suurepäraseks"

Kolmkümmend aastat teedel olles jätkas Espacearenemist ja uutele kõrgustele tõusmist, jäädes truuks oma juurtele,ajaloolistele omadustele, peresõiduki positsioonile ja nime taga olevaletähendusele.

EspaceV muutub väga kõrgtehnoloogilise interjööriga maasturiks.

Espace VI,uus suur maastur

Ajaga sammu pidades on Espace’i kuues põlvkondsuur peremaastur, mis on saadaval 5- või 7-kohalisena. See avab uue peatükiEspace'i loos, peegeldades Renault' brändi ümberkujundamist, pakkudes samasmugavust, uuenduslikkust ja tipptasemel varustust nagu selle eelkäijad. Sõidukisisemus kannab kõiki Espace'i nimega seotud tunnuseid. Täiesti uus Espace onjärjekordne ideaalne valik pikkadeks reisideks.

Täiestiuus Renault Espace on 5- ja 7-kohaline staatusega peremaastur

Renault Espace on alati voitures à vivre perekonna autode seas silma paistnud. See 7-kohaline auto pakub mugavust,ruumikust, tippvarustust ja juhitavust nagu mitte ükski teine ​​pereauto.Renault Espace on tõestuseks, et pikaealisus on saavutatav põlvkondade kaupaarenedes ja tehes sidusaid muudatusi, mis toovad klientidele konkreetset kasu.Selle tabava nimega mudeli lugu pole veel lõppenud!

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.