Pressiteade
Renault bränd arendab edukalt müüki väärtust loovates segmentides Euroopasja välismaal. Euroopas on Renault elektrifitseerimises kõrgel tasemel jasellest sai elektrifitseeritud sõidukite turu (sõiduautode turg) 3. bränd12%-lise kasvuga 2021. aasta võrdluses ning 3. bränd täiselektriliste sõidukiteturul. Renault parandas müügikanalite kombinatsiooni, mille tulemusel müüdiEuroopas enam kui ühe kahest sõidukist eraklientidele (+8 punkti võrreldes2021. aastaga). Renault' müük C-segmendis kasvas samuti 2021. aastaga võrreldes21%, eriti olid edukad Arkana 80 000 ja Mégane E-Tech Electric 33 000 müüdudautoga.
Väljaspool Euroopat kinnistab Renault positsioone ja suurendab kohalolekutvõtmeturgudel: Türgi (+22,6% vs 2021), Maroko (+11,4% vs 2021) jaLadina-Ameerika (+8% vs 2021).
Dacia müüs 2022. aastal 573 800 sõidukit, mis on 6,8% rohkem kui 2021.aastal. Euroopa eraklientide müügis saavutas Dacia rekordilise 7,6%-liseturuosaga 3. koha. Edu taga on neli mudelit, mida täiendati brändi uue identiteediga:
Alpine kinnitab kasvu kolmandat aastat järjest, müüdes 2022. aastal 3546sõidukit, kasv 33%, mida toetas ikoonilise A110 mudeli eriversiooni edu. Samalajal jätkab Alpine rahvusvahelist arengut uute turgude avamise ja võrgustikutugeva 40%-lise kasvuga.
RenaultGrupist
Renault Grupp on uueneva liikuvuse esirinnas. Renault Grupp, mida tugevdaballianss Nissani ja Mitsubishi Motorsiga ning ainulaadne elektrifitseerimisegaseotud oskusteave, koosneb 4 vastastikku täiendavast kaubamärgist – Renault,Dacia, Alpine ja Mobilize, mis pakuvad säästlikke ja uuenduslikkeliikuvuslahendusi kõigile oma klientidele. Rohkem kui 130 riigis tegutsev gruppmüüs 2021. aastal 2,7 miljonit sõidukit. Grupis töötab 111 000 inimest, keskehastavad iga päev meie eesmärki – lähendada liikuvusega inimesi. RenaultGrupp, mis on valmis võtma vastu väljakutseid nii maanteedel kui kavõistlusradadel, on seadnud eesmärgiks ambitsioonika muutumise, mis loobväärtusi. See keskendub uute tehnoloogiate ja teenuste arendamisele ja uuevaliku veelgi konkurentsivõimelisemate, tasakaalustatud ja elektrifitseeritudautode välja töötamisele. Vastavalt keskkonnaalastele väljakutsetele on RenaultGrupp seadnud eesmärgiks saavutada Euroopas süsinikneutraalsus aastaks 2050. https://www.renaultgroup.com/
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.