Pressiteade

Jaga

Renault Grupi 2022. aasta müügitulemused: jätkuv kasv väärtust loovates segmentides

Renault Grupi ülemaailmne müük ulatus 2022. aastal 2 051 174 sõidukini, 5,9% vähem kui 2021. aastal. Renault Grupp järgib väärtuse loomisele keskendunud müügipoliitikat, mis toob kaasa müügi osakaalu kasvu kõige kasumlikumates kanalites. Müügi osakaal jaeklientidele moodustab viies peamises Euroopa riigis (Prantsusmaa, Saksamaa, Hispaania, Itaalia, Ühendkuningriik) 67%, mis on 8,7 punkti rohkem kui 2021. aastal. Grupi tellimuste maht Euroopas püsib rekordilisel tasemel – 31. detsember 2022. a. seisuga 3,5 kuu müük.

Renault bränd arendab edukalt müüki väärtust loovates segmentides Euroopasja välismaal. Euroopas on Renault elektrifitseerimises kõrgel tasemel jasellest sai elektrifitseeritud sõidukite turu (sõiduautode turg) 3. bränd12%-lise kasvuga 2021. aasta võrdluses ning 3. bränd täiselektriliste sõidukiteturul. Renault parandas müügikanalite kombinatsiooni, mille tulemusel müüdiEuroopas enam kui ühe kahest sõidukist eraklientidele (+8 punkti võrreldes2021. aastaga). Renault' müük C-segmendis kasvas samuti 2021. aastaga võrreldes21%, eriti olid edukad Arkana 80 000 ja Mégane E-Tech Electric 33 000 müüdudautoga.

Väljaspool Euroopat kinnistab Renault positsioone ja suurendab kohalolekutvõtmeturgudel: Türgi (+22,6% vs 2021), Maroko (+11,4% vs 2021) jaLadina-Ameerika (+8% vs 2021).

Dacia müüs 2022. aastal 573 800 sõidukit, mis on 6,8% rohkem kui 2021.aastal. Euroopa eraklientide müügis saavutas Dacia rekordilise 7,6%-liseturuosaga 3. koha. Edu taga on neli mudelit, mida täiendati brändi uue identiteediga:

  • Sandero, esikoht müügis eraisikutele Euroopas alates 2017. aastast;
  • Duster, teine koht müügis eraisikutele Euroopas ja esimene koht alates 2018. aastast eraisikutele müüdud maasturite seas;
  • Jogger oma esimesel müügiaastal C-segmendi teise koha sõiduk (va maasturid) müügis eraisikutele Euroopas;
  • Spring, kolmas koht elektriautode müügis eraisikutele Euroopas.

Alpine kinnitab kasvu kolmandat aastat järjest, müüdes 2022. aastal 3546sõidukit, kasv 33%, mida toetas ikoonilise A110 mudeli eriversiooni edu. Samalajal jätkab Alpine rahvusvahelist arengut uute turgude avamise ja võrgustikutugeva 40%-lise kasvuga.

RenaultGrupist

Renault Grupp on uueneva liikuvuse esirinnas. Renault Grupp, mida tugevdaballianss Nissani ja Mitsubishi Motorsiga ning ainulaadne elektrifitseerimisegaseotud oskusteave, koosneb 4 vastastikku täiendavast kaubamärgist – Renault,Dacia, Alpine ja Mobilize, mis pakuvad säästlikke ja uuenduslikkeliikuvuslahendusi kõigile oma klientidele. Rohkem kui 130 riigis tegutsev gruppmüüs 2021. aastal 2,7 miljonit sõidukit. Grupis töötab 111 000 inimest, keskehastavad iga päev meie eesmärki – lähendada liikuvusega inimesi. RenaultGrupp, mis on valmis võtma vastu väljakutseid nii maanteedel kui kavõistlusradadel, on seadnud eesmärgiks ambitsioonika muutumise, mis loobväärtusi. See keskendub uute tehnoloogiate ja teenuste arendamisele ja uuevaliku veelgi konkurentsivõimelisemate, tasakaalustatud ja elektrifitseeritudautode välja töötamisele. Vastavalt keskkonnaalastele väljakutsetele on RenaultGrupp seadnud eesmärgiks saavutada Euroopas süsinikneutraalsus aastaks 2050. https://www.renaultgroup.com/

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.