Pressiteade

Jaga

Elektrisõidukid: CEA ja Renault Grupp töötavad välja ülitõhusa kahesuunalise pardalaadija

• Kompaktsem ja tõhusam laadija vähendab energiakadusid 30% ja laeb sõiduki akut kiiremini. • Kahesuunaline laadija võimaldab ühendatud sõidukil ka edastada energiat akust elektrivõrku. • See ainulaadne Prantsuse uuendus, millele on omistatud 11 patenti, võetakse Renault’ sõidukitel kasutusele kümnendi lõpuks.

[1]

Laadija mahuvähendamine

Lisaks on inseneride töö aktiivsete(pooljuhid) ja passiivsete (kondensaatorid ja mähitud induktiivkomponendid)komponentide optimeerimisel võimaldanud vähendada laadija mahtu ja maksumust.Tänu kõrgsagedusele ette nähtud ferriitmaterjalide kasutamisele ja vormimis-pritseprotsessilenimega „Power Injection Molding" on muundur muutunud kompaktsemaks.

Suuremajõudluse poole

Muunduri uus arhitektuur pakub kolmefaasilisesrežiimis laadimisvõimsust kuni 22 kW, mis võimaldab sõidukit kiireminilaadida, tagades samal ajal aku vastupidavuse. Samuti võimaldab see kasutada laadijatkahesuunaliselt, nii et akusse salvestatud energiat saab elektrivõrku tagasijuhtida või kasutada autonoomse maja energiavajaduse rahuldamiseks, eeldusel,et maja on varustatud kahesuunalise arvestiga. Lahendus on vastavuses võrkudeja auto elektromagnetilise ühilduvuse (EMC) standarditega.



[1] Võimsusmuundur onelektrooniline seade, mis asetatakse elektrienergia allika ja tarnitavakoormuse vahele, mis võimaldab allikat koormusega sobitada ja energiaülekandmist ühelt teisele juhtida.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.