Pressiteade

Jaga

Renault parandas 2022. aastal müügitulemusi elektrifitseeritud sõidukite turul

Renault müüs ülemaailmselt kokku 1 466 729 sõidukit*, millest 832 605 müüdi Euroopas ja 634 124 teistel turgudel. Renault on täiselektrisõidukite turul kolmas ja täishübriidsõidukite turul teine bränd Euroopas. Parem mudelivalik koos C-segmendi tugeva kasvuga Euroopas (+21%) tänu Arkana ja Megane E-Tech Electricu edule. 43% sõidukitest müüdi väljaspool Euroopat. Suurimad müügitõusud toimusid Türgis (+23%), Marokos (+11%) ja Ladina-Ameerikas (+8%). * Kõik arvud ilma Venemaa müügita

Piiratud pakkumise tingimustes ulatus Renault brändi müük 1 466 729sõidukini, mis on 9,4% vähem kui 2021. aastal. Euroopas oli Renault’ turuosa832 605 sõidukiga 6,4% (-0,7% punkti vs 2021. aasta). Nagu 2021. aastal,näitab bränd märkimisväärseid edusamme kõrge väärtusega valdkondades – kasvavelektrifitseeritud** turg, C-segment, jaeturg ja väikeste tarbesõidukite äri.

„Meeskond täitis2022. aastal meie peamised prioriteedid: kasvav elektrifitseeritud sõidukiteturg, C-segment, jaeturg. Meie E-Tech mudelivalik vastab ideaalselt klientideootustele ja asetab meid elektrifitseeritud sõidukite turul kolmandaks brändiksEuroopas.

2023. aastaltagavad Renault’ kasvu meie ainulaadne E-Tech mudelite valik turul, jätkuvMegane E-Tech Electricu ja uue Austral E-Techi müük, samuti toome välja neliuut kvaliteetset mudelit, mille üle oleme uhked," võtab kokkuRenault brändi tegevjuht Fabrice Cambolive.

Elektrifitseeritudsõidukite turg

2022. aastal saavutas Renault 228 000 müüdud sõidukiga elektrifitseeritudsõiduautode turul kolmanda koha (+12% võrreldes 2021. aastaga).

Vastavalt ambitsioonidele saavutada 2025. aastaks Euroopa turul kõigekeskkonnasäästlikum tootekombinatsioon, mille müügivalikus on enam kui 65%elektrifitseeritud sõidukeid, suurendas Renault elektrifitseeritud sõidukitemüügivalikut +9 punkti võrra võrreldes 2021. aastaga. E-Tech(elektri- ja hübriidmootorite) valik moodustas 39% Renault’ sõiduautodemüügist Euroopas aastal 2022, samas kui turu keskmine oli 31%.

Megane E-Tech Electric oli 2022. aasta teises pooles täiselektrilistemudelite seas populaarne ning seda müüdi jaemüügiturul 33 000 eksemplari,millest enamik olid kõrgeima varustustaseme ja 450 km sõiduulatusega. 2023.aastal toob Renault Megane E-Tech Electricu turule väljaspool Euroopat.

Täishübriidtehnoloogia (HEV) on 117 000müüdud autoga samuti populaarne, +64% võrreldes 2021. aastaga. See on tehnoloogia, mis on eraklientideseas au sees, moodustades 30% Clio, 31% Capturi, 65% Arkana müügist, ja on jubapraegu uue Australi põhiline tellitud versioon. 2022. aastal oli RenaultHEV-sõidukite müügi poolest teine ​​bränd Euroopas.

Kõrgeväärtusega tooted

Renault on saavutanud oma jaemüügi eesmärgi –veidi üle poole kõigist sõidukitest müüakse eraklientidele. Jaemüük tõusis 2021. aastaga võrreldes +8punkti, jõudes 51%-ni, mis on +7 punkti võrreldes turu keskmisega. Renault’jaemüügi turuosa kasvas Euroopas +0,3 punkti võrreldes 2021. aastaga 6,1%-ni.

C-segment kasvab kiiresti: Renault’ müük kasvas enam kui200 000 registreeritud autoga 21%-ni. Renault Arkana edujätkub, 2022. aastal müüdi üle 80 000 auto (pea kahekordistudesvõrreldes 2021. aastaga – 41 800 müüdud autot).

LCV(kergtarbesõiduk)

Euroopa väikeste tarbesõidukite turul hoiab Renault stabiilse 14,4%turuosaga teist kohta. 2022. aastal täiendas Renault oma tarbesõidukite valikutKangoo Van E-Tech Electricu ja Master E-Tech Electricuga, et vastata klientideootustele ja olla kooskõlas oma elektrifitseerimisambitsioonidega.

Renault oli väikeste kaubikute segmendis 1. kohal ja keskmiste/suurtekaubikute segmendis 2. kohal.

** kaasa arvatud täishübriid (HEV) japistikhübriid (PHEV), välja arvatud mahehübriid (MHEV)

Renault’ kohta

Renault,ajalooline autobränd ja elektrisõidukite tootmise teerajaja Euroopas, on alativälja töötanud uuenduslikke sõidukeid. Strateegilise plaaniga „Renaulution“ onRenault asunud ambitsioonikale väärtusi loovale üleminekukursile, millegaliigutakse konkurentsivõimelisema, tasakaalustatud ja elektrifitseeritudtootevaliku suunas. Eesmärk on ühendada autotööstuses kaasaegsus ja uuendusliktehnoloogia, energia- ja liikuvusteenused ning veel palju muudki.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.