Pressiteade

Jaga

Megane R.S. Ultime, erimudel Renault Sporti ajaloo tähistamiseks

Renault esitleb erilist ja ühtlasi ka viimast Megane R.S.-i, mis tähistab Prantsuse sportlike luukpärade rikkalikku ajalugu. See kollektsionääride mudel kroonib saaga, mis sai alguse 2003. aastal, olles brändi viimane, mis kannab Renault Sporti logo.

Megane R.S. Ultime on ehitatud Megane R.S.Trophy põhjal ja viib selle oma ainulaadse välimuse ja põhjaliku varustusegauutesse kõrgustesse. 2023. aasta kevadest hakkab see asendama mudeleid MeganeR.S. ja Megane R.S. Trophy. Mudelit iseloomustab ainulaadne disain, sealhulgasmustad triibud kerel, mis meenutavad Renault' uut visuaalset identiteeti jarõhutavad selle sportlikkust.

Autosid toodetakse 1976 tükki (Renault Sportasutati 1976. aastal) ning igaühelt leiab võidusõitja ja arenduseksperdiLaurent Hurgoni allkirja, kes on Megane R.S.-i testides püstitanud ohtraltrajarekordeid. Megane R.S.Ultime on viimane Megane R.S.-i seeria ja viimane mudel, millel on RenaultSporti logo. Alpine, Renault Grupi sportautode bränd, kirjutab selle loojärgmised peatükid.

Auto esmaesitlus toimub 13. jaanuaril 2023Tokyo Auto Salon autonäitusel.

Ainulaadne jasportlikum disain

Megane R.S. Ultime’i eksklusiivne disain sisaldab Renault Sportivisuaalseid tunnuseid, sealhulgas topeltteemant ja Renault' uuest logostinspireeritud spetsiaalne graafika. Triibud on katusel ja kapotil (v.alisavarustusse kuuluva katuseluugiga autodel), tagumisel põrkeraual, ustel japoritiibadel. Need on mattmustad, et harmoneeruda nelja saadaoleva kerevärviga:Star Black triibud (mis on standardvarustuses) sulanduvad elegantselt, PearlWhite on rabava visuaalse efektiga, Sirius Yellow toob tagasi Renault Sportiikoonilised värvid ja Tonic Orange loob võimsa kontrasti. Parempoolsele ribaleon diskreetselt kirjutatud Renault Sporti asutamisaasta 1976.

Megane R.S. Ultime'i kerel on 60 mm laiem esi- ja 45 mm laiem tagumineporitiib, külgmised tuulutusavad, R.S. Visioni esituled, keskväljalasketoru,haiuime antenn, spoiler ja tagumine difuuser. Paljud selle piiratud seeriadetailid on nüüd mustad: logod, ukselingid, aknaraamid, rattad (k.amutrikatted), poritiibade katted, tagumine difuuser ja vormel-1 splitteresikaitseraual, mis on läikiva viimistluse ja Ultime’i monogrammiga.

Rajapäevadeksloodud

Standardvarustusse kuuluvad Recaro sportistmed, millel on titaanmustAlcantara polster ja tikitud RS monogramm. Megane R.S. Ultime’i võtmekaart onsamuti triibulise teemantmustriga. Igal mudelil on konsooli allosas käigukastijuhtnuppude lähedal nummerdatud metallplaat. Sellele on alla kirjutanud LaurentHurgon, võidusõitja ja arendusekspert, kes töötas kogu oma karjääri MeganeR.S.-iga ning omab praegu Nürburgringi, Suzuka ja Spa-Francorchampsirajarekordeid.

”Megane R.S. esindab minu 15 aastat tööd Renault Sportis. Alates Megane II2. faasist oleme pidevalt parandanud selle dünaamilist jõudlust, et jäädaesiveoliste sportautode liidriks. Nürburgringi Nordschleife rekordid onunustamatud väljakutsed, täis kirge, adrenaliini ja emotsioone. Ja nüüd, MeganeR.S. Ultime. Olen eriti uhke, et selle saaga kroon kannab minu allkirja”, sõnabRenault Grupi sõitja ja arendusekspert Laurent Hurgon.

Renault’ kohta

Renault,ajalooline autobränd ja elektrisõidukite tootmise teerajaja Euroopas, on alativälja töötanud uuenduslikke sõidukeid. Strateegilise plaaniga „Renaulution“ onRenault asunud ambitsioonikale väärtusi loovale üleminekukursile, millegaliigutakse konkurentsivõimelisema, tasakaalustatud ja elektrifitseeritudtootevaliku suunas. Eesmärk on ühendada autotööstuses kaasaegsus ja uuendusliktehnoloogia, energia- ja liikuvusteenused ning veel palju muudki.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.