Pressiteade

Jaga

Täiesti uus Austral, ühe sõrmeliigutusega

Täiesti uus Renault Austral ühendab endas kõige arenenuma 4CONTROL ja MULTI-SENSE tehnoloogia, mis on enam kui kümneaastase arenduse kulminatsioon. Isikupärastamise tipptasemel on nüüd ainulaadne võimalus valida seadeid vastavalt juhi eelistatud sõiduelamusele ja -emotsioonidele. Xavier, Renault Global Control Chassis ekspert ja muusik, selgitab, kuidas brändi kaks ikoonilist tehnoloogilist omadust on iga uue põlvkonnaga arenenud, kulmineerudes tänapäevase tulemusega. Hüpake sisse ja nautige tutvustust!

„Olen muusik,trummar, minu mõtteviis on alati olnud tehnoloogia toimimise ja tunnetusekallal töötamine.“

Xavier,Global Control Chassis ekspert

4CONTROL: Renault vs Porsche

Kuid kõigepealtläheme ajas veidi tagasi. Sügis 2007. Renault avalikustas 4WD Active Drivešassii, mille esmaesitlus toimus Laguna GT-l paar kuud hiljem 2008. aastal,andes sellele nimeks 4CONTROL. Suurepärane idee? Nelikvedu, et tagada autolesuurem ohutus, kiire reaktsioon ja samasugune dünaamika nagu sportautol.Täpsustuseks võib öelda, et kuna tagarattad suudavad väikesel kiirusel pöörataesiratastele vastupidises suunas kuni 3,5°, annab 4CONTROL Laguna GT-lelinnaauto manööverdusvõime. Tänu maksimaalsele 1,9° pöördele esiratastega samassuunas saab see erakordselt hästi hakkama ka suurtel kiirustel. Tegelikulttoimib see kuulsas kõrvalepõikamismanöövri katses, tuntud ka kui põdrakatse,paremini kui Porsche Boxster.

Kuid isegi see eiole piisavalt hea Xavierile – nüüd juba insenerina –, kes soovib4CONTROL-süsteemi tunnetust parandada, et see pakuks sõites rohkem emotsioone.Nii ühendati 2015. aastal mudelitel Espace, Talisman ja Megane GT esitletudteise põlvkonna 4CONTROL veel ühe Renault’ uuendusega: süsteemiga MULTI-SENSE.

MULTI-SENSE: Renault liigub õiges suunas

MULTI-SENSEtehnoloogia suurendab aistinguid ja emotsioone, mida juhid sõidu ajal kogevad.Auto juhitavust ja pardameeleolu muudetakse vastavalt kolmele põhirežiimile:Sport, Eco ja Neutral.

Juhitavuse osasmuudab MULTI-SENSE roolivõimendit, dünaamilist sõidujuhtimist ning nii mootorikui ka käigukasti reageerimisvõimet. Näiteks sportrežiimis on rool jäigem,samas kui mootor ja käigukast reageerivad juhi sisendile kiiremini.

Pardameeleolu osasmuudab MULTI-SENSE salongi värve ja valgustust ning võib olenevalt sõidukistmuuta isegi mootori tekitatavat heli.

ÜhendadesMULTI-SENSE’i emotsioonid 4CONTROLi sõiduelamustega, on Xavier suurendanudmõlema tehnoloogia üldist mõju. Kuid ta tundis endiselt, et peab leidma viise,kuidas seda veelgi kaugemale viia. „Memõistame, et inimesed tahavad veelgi rohkem kohandamist," ütleb ta.

Ülimalt isikupärastatud juhtimiskogemus

Niisiis, kas onüldse võimalik minna kolmest režiimist kaugemale ja nii kaugele, et kohandamineon nii põhjalik, et kõik saavad alati soovitud sõidukogemuse? Xavier sai inspiratsioonioma kirest muusika vastu. Täpsemalt sellest, kuidas stereovõimendihelitugevusnuppu saab keerata, et valida täpselt õige detsibellide tase. Agakuidas see täpsus väljendub roolis istumise kogemuses? Xavier leidis otsitavavastuse galaktikast kaugel, kaugel...

„Olin oma köögis ja Tähesõdadest mõeldes tuli mulle idee.Valguse kiiruse sisestamisel kasutatakse liugurit, et laev järk-järgultvalguskiiruseni kiirendaks. “

Xavieri teekond muusikasse ja kaugesse kosmosesse tõi 4CONTROLAdvancedi ja MULTI-SENSE Advancedi kombinatsiooni, mis on nüüd saadaval täiestiuuel Renault Australil, andes juhtidele ülitäpse ja isikupärasema sõidukogemusekui kunagi varem.

Üks liugur kõige jaoks

Roolile paigaldatudMULTI-SENSE nupuga saab juht valida OpenR Link süsteemi kolme peamisesõidurežiimi vahel: Sport, Eco ja Neutral. Igal režiimil on vaikesätted, milleRenault’ insenerid on täiustatud aistingu saavutamiseks optimeerinud. See kõikon sama, mis eelmisel põlvkonnal juba oli.

Kuid see on koht,kus täiustatud süsteemide kombineeritud võimsus täielikult realiseerub. Juhidsaavad valida, kas suurendada või vähendada põhiseadetega kaasnevate aistinguteintensiivsust ja reguleerida auto juhitavust reaalajas, kasutades sellekslihtsalt OpenR puuteekraanil asuvat uut 1-13 liugurit. See on naguhelitugevuse, bassi ja kõrgete helide reguleerimine võimendil!

Roolivahemikumuudatused, mis määravad täiesti uue Australi manööverdusvõime ja paindlikkuse,kuvatakse reaalajas koos intensiivsuse taseme reguleerimisega. Tagarattaid onsamuti täiustatud, et võtta uutest seadistuste valikust maksimum, ja needsaavad nüüd 4CONTROL Advanced süsteemi abil pöörata väikesel kiirusel kuni 5°.1,5° lisanurk võrreldes eelmiste põlvkondadega tähendab, et pöördering onvähenenud vaid 10,1 meetrini. Ükski teine ​​Australi segmendi maastur polekunagi olnud nii dünaamiline suurtel kiirustel ja nii lihtne juhtida madalatelkiirustel.

Imeline mehaanika

See sai võimalikukstänu kahele mehaanilisele uuendusele, mille Renault töötas välja ja valmistasettevõttesiseselt.

Täiesti uus CMF-C/Dplatvormi mitme hoovaga tagasild võimaldab juhtida auto rataste liikumist jajoondamist. See hoiab telge suurepäraselt kontrolli all, kui see on ühendatudteise mehaanilise uuendusega: uus kahe väljundiga ajamiga, mis asendab kunagiLaguna GT või Talismani puhul kasutatud paralleelvardaid.

4CONTROL Advancedja MULTI-SENSE Advanced kombinatsioon täiesti uuel Australil tagab ainulaadsesõidukogemuse, et suurendada juhi sõidurõõmu, pakkudes neile kohandamisekskõike, mida nad soovivad.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.