Pressiteade
Osana sellest partnerlusest ühendavad Airbusija Renault Grupi insenerimeeskonnad jõud, et arendada energia salvestamisegaseotud tehnoloogiaid, mis on pikamaa-elektrisõidukite arendamise üks peamisitakistusi. Koostööleping hõlmab eelkõige energiahalduse optimeerimise ja akukaalu parandamisega seotud tehnoloogilisi plokke ning otsib parimaid viise,kuidas liikuda praeguselt rakukeemialt (täiustatud liitiumioon) kõikideletahkiskonstruktsioonidele, mis võiksid 2030. aastateks kahekordistada akudeenergiatiheduse.
Ühistöö käigus uuritakse ka tulevaste akudekogu elutsüklit alates tootmisest kuni ringlussevõetavuseni, et valmistada ettetulevaste akude tööstuslik kasutamine, hinnates samas süsiniku jalajälge kogunende elutsükli jooksul.
„Esimestkorda jagavad kaks Euroopa juhtivat ettevõtet erinevatest tööstusharudestinseneriteadmisi, et kujundada hüdriidelektriliste õhusõidukite tulevikku.Lennundus on ülimalt nõudlik valdkond nii ohutuse kui ka energiatarbimise osas,samuti ka autotööstus. Renault Grupis annab meie 10-aastane kogemuselektrisõidukite väärtusahelas meile valdkonna tugevaimat tagasisidet jakogemusi akuhaldussüsteemide toimimise vallas.Ajendatuna samast uuenduste tegemise jasüsiniku jalajälje vähendamise ambitsioonist, vahetavad meie ja Airbusiinsenerimeeskonnad kogemusi, et ühtlustada valdkonnaüleseid tehnoloogiaid, misvõimaldavad kasutada nii hübriidlennukeid kui ka tuleviku sõidukeid,“ ütles Gilles Le Borgne, Renault Grupiinsenertehnika asepresident.
„Valdkonnaülene partnerlus Renault Grupigaaitab meil Airbusi elektrifitseerimise tegevuskava osana konstrueerida järgmisepõlvkonna akusid,“ ütles Sabine Klauke, Airbusitehniline juht. „Süsinikdioksiidiheitkoguste nulltaseme saavutamine aastaks 2050 on ainulaadne väljakutse, misnõuab sektoritevahelist koostööd alates tänasest. Renault Grupielektrisõidukite kogemuste ühendamine meie enda kogemustega elektrilennukitedemonstraatorite vallas võimaldab meil kiirendada tulevaste hübriidlennukitearhitektuuride jaoks vajalike murranguliste tehnoloogiate väljatöötamist 2030.aastatel ja pärast seda. Samuti soodustab see ühiste tehniliste jaregulatiivsete standardite teket, et toetada meie kliimaeesmärkidesaavutamiseks vajalikke puhta energia põhise liikuvuse lahendusi.“
Tehnoloogilised suundumused liiguvad samassuunas. Airbusi ja Renault Grupi elektrifitseerimisalane koostöö mängib olulistrolli muutuste esilekutsumisel transpordimaastikul, aidates edukalt kaasa niiauto- kui ka lennundussektori heitkoguste nullväärtuse saavutamisele aastaks2050.
30. novembril kell 09.00 CET Pariisi aja järgi algava Airbusitippkohtumise otseülekandega liitumiseks klõpsakesiin. Lisateavet Airbus ja Renault Grupipartnerluse kohta: Liituge kell 13.45-15.00 ümarlauaga „Let'sget hybrid" (koos küsimuste-vastuste sessiooniga).
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.