Pressiteade
RenaultGrupp ja Qualcomm Technologies, Inc. teatasid täna, et ettevõtted kavatsevadminna tehnoloogiaalases koostöös sammu edasi, plaanides pakkuda Renault’järgmise põlvkonna tarkvarapõhistele sõidukitele tsentraliseeritudarvutiarhitektuuri. SDV (Software Defined Vehicle) platvormidena tuntud suurejõudlusega autotööstuse platvormid põhineksid ettevõtte Qualcomm Technologies,Inc. Snapdragon® Digital Chassis™ lahendustel ning toetaksid digitaalsetkokpitti, ühenduvust ja täiustatud juhiabisüsteeme (ADAS). Ettevõtted teatasidka, et Qualcomm Technologies või üks selle sidusettevõtetest investeeribRenault Grupi elektri- ja tarkvaraettevõttesse, mida tuntakse Ampere’i nimeall.
„Mobiiltelefonist võrsunud jatäiustatud idee revolutsioonilise tehnoloogiaga autoni – „Software DefinedVehicle” on autotööstuse tulevik: selle eesmärk on täita ootusifunktsionaalsuse ja teenuste osas, kontrollides samal ajal keerukust jakulusid. Renault Grupp tugevdab strateegilist koostööd QualcommTechnologiesiga, mis on suuremaid mobiil- ja autotehnoloogia ettevõtteid, ettuua autoturule esimene avatud ja horisontaalne tarkvarapõhiste sõidukiteplatvorm. Renault Grupi autotehnoloogia alaste teadmiste ja QualcommTechnologiesi tõestatud liidripositsiooni kombinatsioon suure jõudlusegaväikese võimsusega pooljuhtide, tarkvara ja süsteemiplatvormide vallasvõimaldab meil pakkuda teenuste juhtimiseks skaleeritavat, konkurentsivõimelistja uuenduslikku tarkvarapõhiste sõidukite platvormi, et arendada teenusteökosüsteemi ja pakkuda oma klientidele väärtust.”
RenaultGrupi tegevdirektor Luca de Meo
„Qualcomm on väga uhke suhete üleRenault Grupiga ja meie koostöö laiendamise üle, et määratleda ühiselttulevikuauto tarkvara ja teenused. Meil on hea meel, et meie Snapdragon DigitalChassis lahendused mängivad keskset rolli nende järgmise põlvkonnatarkvarapõhiste sõidukite kasutuselevõtul ja aitavad kiirendada autodigitaalset ümberkujundamist.“
Cristiano Amon, QualcommIncorporated president ja tegevjuht
„Tarkvarapõhise sõiduki“ arendamine täiustatudtehnoloogiliste lahendustega
Ettevõtetejätkuva tehnoloogiaalase koostöö laiendusena plaanivad Renault Grupp jaQualcomm Technologies tarnida järgmise põlvkonna SDV-arhitektuuri, misvõimendab laiendatavaid ja paindlikke lahendusi, et vastata sõidukitemuutuvatele vajadustele ja nõuetele.
Alates2026. aastast kasutavad Renault sõidukid SDV platvormi, sealhulgas SnapdragonDigital Chassis’ uusi põlvkondi, mis toetavad auto Androidi-süsteeme, et muutapardakogemus kaasahaaravamaks ja isikupärasemaks ning tsentraliseerida muudsõiduki funktsioonid, nagu täiustatud juhiabi (ADAS), kere, šassii,telemaatika, ühenduvus, elektriliini side (PLC), ohutus ja küberturvalisusfüüsilises arvutiüksuses (PCU). See optimeerib riist- ja tarkvarakulusid,võimaldades ühenduse luua füüsilise liidese seadmega (PIU), mis tagabtsooniliidese sõiduki ajamitega. Paralleelselt on SDV arhitektuur kavandatudolema avatud teistele sõidukitootjatele.
Hankeleping: tarkvarapõhise sõiduki kulude optimeerimine
KoostöösQualcomm Technologiesiga, mis on üks maailma juhtivaid pooljuhtide ja tarkvaratootjaid, püüab Renault Group optimeerida arendus- ja äritegevuse plaaneühisarenduse lähenemisviisi kaudu, mis pakub õiged süsteemipõhisedplatvormivõimalused riistvara, tarkvara ja teenuste jaoks.
Kasvavtehnoloogiline koostöö Renault Grupi ja Qualcomm Technologiesi vahel sai alguse2018. aastal. Sellest ajast alates on Renault kasutanud Snapdragon CockpitPlatforms Renault Megane E-Tech Electricu multimeediasüsteemis OpenR Link ningkavatseb kasutada Snapdragon Digital Chassis lahendusi, et pakkuda juhtidele jareisijatele sujuvat ühenduvust ja intelligentseid autosiseseid kogemusi.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.