Pressiteade
Võimalus valida mõistliku hinna ja olemusega uus auto, mis sõidab kõikjalenii linnas kui ka maal, koos kaaslasega, üksi või sõpradega: Dacia Sanderovastab paljude klientide vajadustele ja soovidele. Sandero on olnuderaklientide esimene valik Euroopas alates 2017. aastast saati. Niisiis, kuidason sel 2008. aastal välja lastud mudelil kolme põlvkonna jooksul õnnestunudkõiki neid erineva profiiliga ostjaid (2,6 miljonit müüdud autot!) meelitada,muutmata oma põhiväärtusi?
Esimene samm„looduse“ poole
Pärast Dacia Loganit 2004. aastal otsustas Dacia 2008. aastal turule tuuaveel ühe revolutsioonilise mudeli: Sandero, jõulise ja paindliku linnaautokõigile. Aasta hiljem jõudis teedele Stepway versioon, mis andis märku brändiesimestest kavatsustest välisturul. Tänu oma suurtele mõõtmetele, kõrgelekliirensile, praktilisele disainile ja taskukohasele hinnasildile võitis seenutikate ostjate südamed, olles samal ajal ka turvaline.
2021. aastal jätkus edulugu kolmanda põlvkonna Sanderoga, mis oli senisestjulgema ja kaasaegsema kujustusega ning sai juurde ohtralt nutikaid seadmeid.Sandero muutus atraktiivsemaks, kuid säilitas oma soodsa hinna.
„Sandero turule toomine oli brändi jaoks suur samm ja võimaldas Dacialtõeliselt õhku tõusta. See on ikooniline, sümboolne mudel, mis säilitab omadisaini puhtuse, muutes iga põlvkonna atraktiivsemaks, jõulisemaks jaenesekindlamaks“, ütleb Dacia disainidirektor David Durand.
Stepway versioon ületas Dacia seatud ootused. Mitmekülgne linnaautokergemal maastikul sõitmiseks, kuid vähem mahukas kui maastur, oli populaarnekõigis kliendikategooriates. Tänaseks moodustab Stepway versioon 66% Sanderomüügist.
Sandero kolm põlvkonda on olnud järjest edukad, mille tulemusena on mudelituruletoomisest saadik müüdud sõidukite koguarv 2,6 miljonit. Selle viissuuremat turgu Euroopas on Prantsusmaa, Saksamaa, Itaalia, Hispaania jaÜhendkuningriik ning täna töötavad 42% müüdavatest autodest keskkonnasõbralike kahekütuselistebensiini- ja LPG mootoritega. Sanderot toodetakse neljal liinil kolmestehases ja uus sõiduk veereb liinilt maha iga minut.
Teedrajavadnutikad lahendused
See edu pole juhuslik. Kui Dacia inseneri-, disaini- ja tootejuhidotsustavad tulla välja uue mudeliga, muutmata brändi DNA-d, kaaluvad nad rohkelteri võimalusi. Kõik lahendused pannakse mikroskoobi alla, et leida see, miskõige paremini vastab kliendi ootustele, st on kõige praktilisem kõigetaskukohasemalt. Allpool on loetletud kümme näidet kulupõhise disaini janutikate lahenduste kohta, mis on aidanud kaasa mudeli mainele ja sellemüügiedule.
1/ Modulaarsedkatusereelingud – nutikas uuendus, mis kasutab ära Dacia oskusteavet.Katuselatid saab kergesti reguleerida pikisuunalisest põikisuunalisseasendisse. Katuseboksi, jalgrataste või suuskade hoidmiseks pole vaja eraldikomplekti osta. Uuendus ilmus Dacia valikus esmakordselt koos Sandero Stepwaykolmanda põlvkonnaga ja seejärel võeti kasutusele teistel mudelitel, shJoggeril.
2/ MediaControl süsteem: armatuurlauale integreeritud dokkimisjaam, mis võimaldabteil kasutada oma nutitelefoni multimeediaekraanina.
3/ Lihtne ja praktiline armatuurlaud, mis on varustatud disainile iseloomuandva elemendiga: kogu tsooni pikkusesse integreeritud tekstiilist riba. Klientsaab atraktiivse interjööri ilma kallite materjalide eest maksmata.
4/ Katuseluuk, mis ilmus Sandero varustusnimekirjas kolmanda põlvkonnaga.
5/ Elamiskõlblikkus ja mugavus. Need kaks sõna on iseloomulikud igaleSandero põlvkonnale. Viimasel generatsioonil on suurendatud tagaistujatepõlveruumi 40 mm võrra.
6/ Universaalne disain – kuidas kohanduda 44 riigi klientide vajaduste jaelutingimustega, võttes arvesse riiklikku seadusandlust, teede seisu jareisimustreid? Dacias analüüsitakse kõike üksikasjalikult. Näiteks 16-tollisedrehvid on püsinud muutumatuna kolme põlvkonna jooksul, et vastata kõigi Daciaturgude nõuetele.
7/ Ajaga kaasas käimiseks oli Sandero uue põlvkonna jaoks oluline pakkudakaasaegsemaid, uuele disainile paremini sobivaid ukselinke. Kohandatudlähenemine ajendas Dacia insenere leidma parima lahenduse: kaasaegne disainväljast koos „külmiku” tüüpi käepidemetega ja lihtne mehaaniline mehhanismsees. 3. põlvkonnal asub antenn esmakordselt sõiduki taga. Varasematelpõlvkondadel paiknes see eespool auto katusel.
8/ Praktilisus: keskkonsooli on integreeritud väike konks koti või väikesteisiklike esemete hoidmiseks.
9/ Valikud on kohandatud igale maitsele. Sandero kliendid ei ole kõikühesugused, kuid neid ühendab universaalne soov: omada autot, mis vastaks nendepõhivajadustele. Kolmanda põlvkonnaga pakub Sandero mitmeid erivõimalusi:elektrooniline käsipidur, katuseluuk, spetsiifiline polsterdus jne.
10/ Mitmekesinening lojaalne klientuur. Sandero kliendid on väga erinevad, kuid neil onvähemalt üks ühine joon: nad on uhked, et omavad Daciat! Arvud räägivad endaeest:
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.