Pressiteade

Jaga

2022. aasta 3. kvartal 20,5% tulu suurenemine ja edukad uued mudelid

• Grupi tulu tõusis 20,5% võrreldes 2021 3. kvartaliga, moodustades 9,8 miljardit eurot • Autotööstuse tulud ulatusid 9 miljardi euroni, kasvades 21,7%1; grupi ülemaailmne müük oli perioodil 481 000 sõidukit • Renault Grupp kiirendab veelgi oma 2020. aasta 3. kvartalis algatatud väärtuskeskset turunduspoliitikat: • positiivne hinnamõju 12,8 punkti kvartalis, ajaloo parim tulemus • tugev tootevaliku areng kõige kasumlikumatel kanalitel: 70% müügist jaemüügikanalil (+6 punkti vs 2021 3. kv) meie viies peamises Euroopa riigis : • märkimisväärne paranemine C ja kõrgemate segmentide tootevalikus: +5 punkti 41% grupi müügist • kaubanduslike allahindluste poliitika edasine optimeerimine • Seda turunduspoliitikat tugevdab uute toodete edu, mis võimaldab Renault Grupil tugevdada oma juhtpositsiooni hübriid- ja elektrilise liikuvuse vallas: • Renault Megane E-tech Electricu müügi algus on paljulubav rohkem kui 37 000 tellimusega alates turule toomisest 2. kvartalis, millest 75% kõrgemad versioonid ja 85% võimsamate mootoritega • Renault Arkanale on 2022. aastal registreeritud rohkem kui 60 000 tellimust, millest 60% E-TECH versioonis ja 60% müügist jaemüügikanalis • Renault Austral, mille müük alles algab, tähistab brändi naasmist maasturite C segmenti • Dacia Jogger registreeris 2022. aastal enam kui 65 000 tellimust, millest Euroopas 60% kõrgemad versioonid ning üle 50% LPG -versioonid ja 7-kohalised versioonid • Dacia Sandero on jätkuvalt enimmüüdud sõiduk Euroopa jaeklientidele. • 2022. aastal tehti Euroopas enam kui 45 000 tellimust, mistõttu on Dacia Spring 100% Electric jaemüügiklientide seas 3. enimmüüdud elektrisõiduk Euroopas. • E-tech valik (elektrilised ja hübriidsõidukid) moodustas Euroopas esimese 9 kuu jooksul 38% Renault sõiduautode müügist, mis on 12 punkti rohkem kui 2021. aasta 9 kuuga. • Grupi tellimuste portfell Euroopas püsib ajaloolisel tasemel: septembri lõpus oli see juuni lõpuga võrreldes mahult stabiilne • Renault Grupp kinnitab 2022. aasta finantsprognoosi • Renault Grupp esitleb 8. novembril 2022 toimuval kapitaliturupäeval oma Renaulution strateegia 2. peatükki ning keskpika perioodi finantsväljavaadet „Renault Grupp edeneb kvartalist kvartalisse. 3. kvartali aktiivsuse kasv peegeldab jätkuvalt meie juba 2 aastat paika pandud väärtuskeskset turunduspoliitikat: hinnapoliitika täiustamine, kaubanduslike allahindluste optimeerimine ja eelistus kõige kasumlikumatele kanalitele. Grupp hakkab kasu saama ka tootevaliku uuendamisest tänu Renault Megane E-tech Electricu paljutõotavale algusele ja Dacia Joggeri edukale turule toomisele. Praegu müügile tulev Renault Austral tugevdab grupi naasmist C-segmenti. Need on kõik hoovad, mis parandavad grupi konkurentsivõimet ja võimaldavad meil saavutada 2022. aasta eesmärgid, uut keskpika perioodi finantsväljavaadet tutvustatakse 8. novembril toimuval kapitaliturupäeval," ütles Thierry Piéton, Renault Grupi finantsdirektor Boulogne-Billancourt, 21. oktoober 2022. a.

Müügitulemused, 3. kvartali olulised näitajad

RenaultGrupp müüs2022. aasta 3. kvartalis 481 000 sõidukit, mida pooljuhtide kriis ikka veelhäirib, 2,4% vähem kui 2021. aasta 3. kvartalis[1].

RenaultGruppjätkab väärtuse loomisele suunatud turunduspoliitikat, mis toob kaasa müügiosakaalu suurenemise kõige kasumlikumates kanalites. Viies peamises Euroopariigis (Prantsusmaal, Saksamaal, Hispaanias, Itaalias ja Ühendkuningriigis)moodustas jaeklientidele müügi osakaal 2022. aasta 3.kvartalis 70% (vs 64%2021. aastal).

Renaultbrändtugevdab oma positsiooni Euroopas elektrifitseeritud turul E-techtootevalikuga, mis moodustab 38% brändi selle aasta esimese 9 kuu sõiduautodemüügist. Megane E-tech Electricu müügi algus on paljulubav rohkem kui37 000 tellimusega alates turule toomisest 2. kvartalis, millest 75% kõrgemad versioonid ja 85% võimsamatemootoritega.Hübriidsõidukite (HEV ja PHEV) valiku, mis koosneb mudelitest Renault Clio,Renault Captur, Renault Arkana ja Renault Megane, müük tõusis võrreldes 2021.kvartaliga 34%.
Seega kinnitab Renault oma juhtivat positsiooni elektriliste jahübriidsõidukite valdkonnas. Hübriidivalikut tugevdatakse aasta lõpuks, kuiAustral tuuakse turule Hispaanias ja Prantsusmaal, seejärel 2023. aasta algusesteistes Euroopa riikides. Rahvusvahelisel tasandil järgib bränd väärtuseloomise ja elektrifitseerimise poliitikat, eelkõige Renault E-tech tootevalikuturuletoomisega Ladina-Ameerikas 2023. aasta esimesel poolel.

Dacia jätkab jõulist edu,olles enimmüüdud bränd Euroopa jaeklientide seas. Sandero on jätkuvaltenimmüüdud sõiduk jaeklientidele Euroopas ja Duster on alates selleturuletoomisest jõudnud 2 miljonini.

Dacia Spring 100% Electric on 2022.aastal saanud Euroopas enam kui 45 000 tellimust ja see on enimmüüdudelektrisõiduk jaeklientidele Prantsusmaal ja 3. enimmüüdud elektrisõidukjaeklientidele Euroopas.

Dacia Jogger on edulugu, sest 2022 onEuroopas tehtud rohkem kui 65 000 tellimust, neist üle 60% kõrgema tasemeversioonid. Kõik alates 16. juunist 2022 tellitud mudelid on brändi uueidentiteediga, mida esitletakse Pariisi autonäitusel.

Alpine on olnud väga edukas, tellimuste arv onaasta algusest kasvanud 68%, millest 78% on kõrgemad versioonid ja ka piiratudväljalasked on olnud väga edukad. Nii broneeriti A110 Jean Rédélé’i 100 autotja A110 R esimesed 110 autot (Radicale’i jaoks) vähem kui 2 tunniga.

Grupi tellimuste portfell Euroopas püsibajaloolisel tasemel: septembri lõpus oli see juuni lõpuga võrreldes mahultstabiilne.

Kolmanda kvartali tulu

16. mail 2022 teatatudlepingute tulemusena müüa 100% Renault Grupi Renault Russia aktsiatest Moskvalinnale ja 67,69% osalusest AVTOVAZis NAMI-le (autode ja mootorite uurimise jaarenduse keskinstituut), dekonsolideeriti Venemaa tegevus Renault Grupi finantsaruannetesja käsitleti IFRS 5 kohaselt lõpetatud tegevusvaldkondadena tagasiulatuvaltalates 1. jaanuarist 2022.

Seetõttuei sisalda 2022. aasta III kvartali jätkuvate tegevuste tulud enam Venemaatööstustegevust. Grupi 2021. aasta 3. kvartali tulud on kohandatud vastavalt uueletegevusvaldkonnale (mõjud: AVTOVAZ – 537 miljonit eurot ja Renault Venemaa – 330 miljonit eurot).

Grupi2022. aasta 3. kvartali müügitulu ulatus 9,8 miljardi euroni, mis on 20,5%rohkem kui 2021. aasta 3. kvartalis.
Püsiva ulatuse ja vahetuskursside[2] juures tõusis grupi kasum 19,4%.

Autotööstusetuluulatusid 9 miljardi euroni, kasvades 2021. aasta 3. kvartaliga võrreldes 21,7% Tugevat paranemist selgitataksepeamiselt järgmisega:

· mahumõju +12,5punkti, mis tuleneb peamiselt 2022. aasta 3. kvartalis edasimüüjate võrguväiksemast laoseisust võrreldes 2021. aasta 3. kvartaliga, mida pooljuhtidekriis mõjutas tugevamalt.

· positiivne hinnamõju +12,8 punkti, pärast 1.kvartalit +5,6 punkti ja 2. kvartalit +8,4 punkti. See mõju peegeldabväärtusele keskendunud turunduspoliitika jätkamist, kaubanduslike allahindlusteoptimeerimist ja hinnatõusu, et tasakaalustada kulusid ja valuuta inflatsiooni.

· tootevaliku mõju +1,7 punkti, mis tuleneb MeganeE-tech Electricu edukast turuletoomisest 2022. aasta 2. kvartalis.

· partneritele müügi mõju oli -2,3 punkti, mis onpeamiselt seotud meie partnerite diiselmootorite ja sõidukite tootmisevähenemisega (Opel Movano ja Fiat Talento lepingute lõpp 2021. aasta lõpus).

· muud mõjud on -3,0 punkti, mis on seotud võrgustikumüügi väiksema panusega pärast filiaalide sulgemist ja kasutatud sõidukitemüügi vähenemisega. Viimaneon seletatav tagasiostukohustusega sõidukite pargi vähenemisega, milletagastamine toidab kasutatud autode varu.

Liikuvusteenused andsid 2022. aasta3. kvartali tuludesse 9 miljonit eurot, võrreldes 6 miljoni euroga 2021. aasta3. kvartalis.

MobilizeFinancial Services (endine RCI Bank and Services) teenis 2022. aasta 3. kvartalistulu 823 miljonit eurot, mis on 8,4% rohkem kui 2021. aasta 3. kvartalis.Keskmised tootlikud varad (45,0 miljardit eurot) kasvasid 2021. aasta samaperioodiga võrreldes 1,4%. Keskmise tootlusega varade kasvu toetas jaeklientideaktiivsus, mille tulemusena suurenes uute finantseeringute maht 1,9%. Uutelepingutega rahastatav keskmine summa suurenes järsult ja võimaldaskompenseerida registreerimiste vähenemisest tingitud uute lepingute arvu11,9%-list vähenemist.

Seisuga30. september 2022 moodustasid uute sõidukite koguvarud (sh sõltumatuteedasimüüjate võrgustik) 421 000 sõidukit võrreldes 340 000 sõidukiga30. septembril 2021. Sõltumatute edasimüüjate võrgustiku varud on 184 000sõidukiga endiselt madalal tasemel. Grupi 237 000 sõidukist koosnevad varudpeegeldavad suve kõrget tootmistaset, et rahuldada 4. kvartali nõudlust.

Väljavaated ja strateegia

Renault Gruppkinnitab 2022. aasta finantsprognoosi järgmiselt:

• grupi kasumimarginaal suurem kui 5%

• autotööstuse vaba rahavoog suuremkui 1,5 mld €.

Renault Grupp esitleb 8. novembril 2022toimuval kapitaliturupäeval oma Renaulution strateegia 2. peatükki ningkeskpika perioodi finantsväljavaadet.



[1] 2021. aasta korrigeeritud, et kajastadaAVTOVAZi ja Renault Russia müüki

[2] Konsolideeritud tulumuutuse analüüsimiseks püsivate vahetuskursside alusel arvutab RenaultGrupp jooksva majandusaasta aasta tulu ümber, rakendades eelmise perioodikeskmisi vahetuskursse ja välistades perioodi jooksul toimunud olulisedmuudatused.

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.