Pressiteade

Jaga

Täiesti uus Megane E-TECH Electric: teekond innovatsiooni südamesse

Episood 6 – Uuendus elektriauto sõiduulatuse optimeerimiseks külma ilmaga Peaaegu 125 aastat on Renault pidevalt otsinud uuendusi. Need leiutised on ajaproovile vastu pidanud ja neid kasutatakse tänapäevalgi, kuid paljud inimesed seda isegi ei mõista. Otseveoga käigukast (1899), käsivända asendamine elektristarteriga (1909), hammaslattajami mehaaniline juhtimine (1950), 5. ukse lisamine (1961), kesklukustus (1983), vabakäekaart (2000). Kõik need ja palju muud on Renault’ patenditud leiutised. Täiesti uus Megane E-TECH Electric – esimene Renault’ uue laine Nouvelle Vague’i mudel – näitab taas Renault’ uuendusmeelsust. Sõiduki ja selle platvormi disainile on esitatud üle 300 patenditaotluse, millest oleme üksikasjalikumaks esitlemiseks välja valinud seitse. Kuuenda artikli jaoks võtame ühendust Renault Engineeringi elektrisõidukite energiahalduse eksperdi Jean-Marie L’Huillier’ga, kes räägib meile, kuidas ta aitas parandada elektriautode sõiduulatust külma ilmaga tänu nutikale süsteemile, mis taastab elektriakust ja mootorist tulevat soojust.


Renault’ insenerid astusid sammu võrrakaugemale sõiduki elektrilise sõiduulatuse optimeerimisel, eriti talvel, mil kasalongi tuleb soojendada, kuigi temperatuur ei ole energia salvestamiseks jalaadimise säilitamiseks ideaalne.. Väljakutse,mida raskendab asjaolu, et erinevalt sisepõlemismootorist ei toodaelektrimootor piisavalt soojust, et salongis traditsioonilist küttesüsteemikäitada.

Jean-Marie L’Huillier ja RobertYu, Renault Engineeringi elektrisõidukite soojusjuhtimise eksperdid, võtsidprobleemi kohe käsile!

„Kuna täiesti uus Megane E-TECH Electric on mõeldud maanteedele, olemevälja töötanud ja patenteerinud süsteemi, mis suudab taastada aku ja mootorisoojust intensiivse kasutamise ajal, näiteks kiirlaadimise ajal või maanteelsõites. Seejärel kasutatakse soojust salongi soojendamiseks, et optimeeridasõiduki sõiduulatust.”

Jean-Marie L’Huillier,

Viimase uuenduse eelised

Kui välistemperatuurlangeb alla 10 °C, pakub aku ja elektrimootori soojustagastussüsteem mitmeideeliseid:

·

·

·kiirteedel võib sõiduulatussuureneda kuni 9%.

Täiesti uus protsess

Vabaneda energianäljastestelektritakistidest, mis salongi kütmiseks aku tühjendavad! See on mõttetuelektriauto jaoks. Sama võib öelda ka traditsiooniliste soojuspumpade kohta,mis ei ole kiirteedel pikkadeks sõitudeks piisavalt tõhusad. Jean-MarieL'Huillier’ ja Robert Yu uusima põlvkonna soojuspump on akust jaelektrimootorist soojuse taastamisel tõhusam, et tagada sõiduki reisijatelemugav temperatuur, minimeerides samal ajal võimalikult palju mõju sõidukisõiduulatusele.

Rohkem teavet

Patendiviited:

  • Elektriauto aku ja jõuallika soojustagastuse süsteem: Patent FR3075109 / EP3727910B1 – Leiutajad: Jean-Marie L’Huillier ja Robert Yu

Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.