Pressiteade
Renault’ insenerid astusid sammu võrrakaugemale sõiduki elektrilise sõiduulatuse optimeerimisel, eriti talvel, mil kasalongi tuleb soojendada, kuigi temperatuur ei ole energia salvestamiseks jalaadimise säilitamiseks ideaalne.. Väljakutse,mida raskendab asjaolu, et erinevalt sisepõlemismootorist ei toodaelektrimootor piisavalt soojust, et salongis traditsioonilist küttesüsteemikäitada.
Jean-Marie L’Huillier ja RobertYu, Renault Engineeringi elektrisõidukite soojusjuhtimise eksperdid, võtsidprobleemi kohe käsile!
„Kuna täiesti uus Megane E-TECH Electric on mõeldud maanteedele, olemevälja töötanud ja patenteerinud süsteemi, mis suudab taastada aku ja mootorisoojust intensiivse kasutamise ajal, näiteks kiirlaadimise ajal või maanteelsõites. Seejärel kasutatakse soojust salongi soojendamiseks, et optimeeridasõiduki sõiduulatust.”
Jean-Marie L’Huillier,
Viimase uuenduse eelised
Kui välistemperatuurlangeb alla 10 °C, pakub aku ja elektrimootori soojustagastussüsteem mitmeideeliseid:
·
·
·kiirteedel võib sõiduulatussuureneda kuni 9%.
Täiesti uus protsess
Vabaneda energianäljastestelektritakistidest, mis salongi kütmiseks aku tühjendavad! See on mõttetuelektriauto jaoks. Sama võib öelda ka traditsiooniliste soojuspumpade kohta,mis ei ole kiirteedel pikkadeks sõitudeks piisavalt tõhusad. Jean-MarieL'Huillier’ ja Robert Yu uusima põlvkonna soojuspump on akust jaelektrimootorist soojuse taastamisel tõhusam, et tagada sõiduki reisijatelemugav temperatuur, minimeerides samal ajal võimalikult palju mõju sõidukisõiduulatusele.
Rohkem teavet
Patendiviited:
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.