Pressiteade
Renault 4 on midagi enamat kui auto, see on tõeline ikoon. Seda on müüdudrohkem kui 100 riigis üle 8 miljoni auto ning viimased 60 aastat on seeületanud põlvkondade vahelisi ja sotsiaalseid lõhesid. See on mitmeotstarbelineauto, mis sobib nii linnatänavatele kui maateedele: reisimiseks, loodusessesõitmiseks, transpordiks, töötamiseks ja muuks. Tagasihoidlik, kuid trendikasja stiilne popikoon meeldib nii meestele kui naistele.
Kuigi tootmine lõppes 30 aastat tagasi, ei ole „4L" kunagirambivalgusest lahkunud. 4L on viimase 25 aasta jooksul tõestanud oma väärtustmitmekülgse autona, mis on ehitatud kestma. Sellisena meeldib see alatipaljudele, eriti noorematele põlvkondadele.
Pärast Renault 5 prototüübi edukat esitlust saab 4EVER Trophy näituseautostRenault’ teine brändi kultusautost inspireeritud elektrisõiduk, mis lastaksevälja Renaulution plaani raames.
Kaasaegne ja tõhus auto
4EVER Trophynäituseauto loob uusi mälestusi, tuues samas tagasi vanu. Musklis välimuse allon ilmsed stiilisidemed selle 4L eelkäijaga. Originaalauto peamised omadused ontaaselustatud:
Retrostiilsulandub harmooniliselt ülejäänud muidu keerukate ja tehnoloogiliste joontega.
Näitusautol on rikkalikud jooned ja viimistletud iluvõre.Ülitehnoloogilised ühendused rataste ja kere vahel lisavad täpsust jamodernsust. Sama võib öelda ka katuse disainviimistluse kohta.
„4Ever Trophy kaasajastamiseksoleme selle voolujoonelisele kujule lisanud tehnoloogilist keerukust. Kõik needkoostisosad on hoolikalt välja töötatud, pidades silmas modernsust ja stiili,nii et disain avaldab muljet nii neile, kes on 4L-ga juba tuttavad, kui kanoorematele põlvkondadele, kes ei pruugi auto hiilgavast ajaloost midagiteada”, sõnab Renault’ disaini asepresident Gilles Vidal.
B-segmendi maastur tuleb müügile 2025. aastal
4EVER Trophy näituseauto sillutab teed tulevasele täiselektriliseleB-segmendi linnamaasturile, mis liitub 2025. aastal Renault’ tootevalikuga niilinnatänavatel kui ka maateedel.
Sarnaselt Renault 5-ga kasutatakse selle valmistamisel B-segmendielektrisõidukite jaoks mõeldud uut CMF-BEV platvormi. Platvorm tagab parimajõudluse sõiduulatuse, akustika ja maanteel käitumise osas, ilma disaini osasjäreleandmisi tegemata.
Tulevaste Renault 5 ja Renault 4 turupositsioon sarnaneb paljuski Clio jaCapturi omaga. Pariisi autonäitusel Renault’ boksis eksponeeritavad 4EverTrophy ja Renault 5 prototüübid kehastavad brändi uut lainet „nouvellevague’i“.
Sarnaselt eelkäijalehakatakse 4EVER Trophy põhjal disainitud tulevikuautosid tootma Prantsusmaal.Tänu nende ühistele omadustele valmistatakse kõik CMF-BEV platvormilvalmistatud sõidukid Põhja-Prantsusmaal asuvas ElectriCitykeskuses.Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.