Pressiteade
25 aastat pärast seda, kui Renault Kangoo alustas oma konkurentsitultpraktilise disainiga ludospace’iajastut – sealhulgas esmakordselt liuguksega –, on Renault Kangoo jäänud omageenidele truuks, olles teedrajav ja kaasaegne.
Kangoo on ka edulugu: Renault on neid müünud 4,4 miljonit 50 riigis ülekogu planeedi. See ühendab mõlema maailma parima: elegantse disainiga pereauto,milles on palju ruumi, ja professionaalidele mõeldud sõiduk, millel on suurpakiruum ja vastupidav konstruktsioon.
Pärast aastatepikkust pidevat täiustamist ja uuendamist on Renault Kangoonüüd esimest korda oma ajaloos saadaval E-Tech Electric versioonis.
KÕIKKANGOO TUGEVUSED JA VÄRSKUS, PLUSS ELEKTRILINE JÕUALLIKAS
Täiesti uus KangooE-Tech Electric on sarnaselt sisepõlemismootoriga versioonile varustatud kõigipraktiliste funktsioonide ning ohutus- ja mugavusvarustusega:
· mugav teine rida jaruumikam kui ükski teine selle kategooria sõiduk: kolm korralikku kohta, mismahutavad mugavalt kolm täiskasvanut, ja õhupuhasti, mis tagab kõikideletagaistujatele optimaalse mugavuse
· rohkem kui 49 liitritpanipaiku, sealhulgas Easy Life sahtel
· mahukas 850-liitrinepakiruum, oma kategooria parim, ja võimalus seda teise rea libiseva pingi abil2500 liitrini laiendada (ainult täiesti uuel Kangoo E-Tech Electricul)
· uuenduslikud, ilmatööriistu kasutamata reguleeritavad katusereelingud, mis tagavad küllaldasemahutavuse, et vedada praktiliselt kõike
· ohutuse suurendamiseks 14juhiabisüsteemi, sealhulgas 2. taseme automaatika
Väliselt on Kangoolendiselt horisontaalne ribiline kapott ja silmatorkavalt vertikaalne esiosa,mille iluvõre asub logo taga.
Sarnaseltsisepõlemismootoriga versioonile on sees uus armatuurlaud (mõnedel versioonideltume harjatud puit). Kokpit on mugavam ja juhiiste ergonoomilisem. Ainusmuudatus on armatuurlaual, mis kuvab E-Techi teavet.
Uue liitiumioonakutäismahutavus on 45 kWh ja see koosneb 8 eraldiseisvast ja kergestiparandatavast moodulist. Täiesti uus Kangoo E-Tech Electric suudab sõita kuni285 km (WLTP tsükkel), mis on enamiku igapäevaste vajaduste jaoks piisav ningkahandab omamis- ja kasutuskulud äärmiselt madalale tasemele.
Akudele kehtib8-aastane või 160 000 km garantii. Enne seda vahetab Renault need tasuta välja,kui nende võimsus langeb alla 70% nimivõimsusest (SoH).
Täiesti uus KangooE-Tech Electric on varustatud 90 kW mootoriga, mis annab 245 Nm pöördemomenti,tagades sujuva sõidu ja meelerahu igas olukorras. Eco režiim, mis piirabsõiduki maksimaalset kiirust (110 km/h) ja võimsust (56 kW), optimeeribsõiduulatust.
Juht saab validakolme taastava pidurdusrežiimi vahel:
· Sailing(kuvaril B1): piiratud taastamine maanteedel ja kiirteedel sõitmiseks
· Drive(B2): standardne taastamine kasutamiseks mitmesugustes olukordades; mõju, kuitõstate jala gaasipedaalilt, on sarnane sisepõlemismootoriga sõiduki omaga
· Brake(B3): maksimaalselt taastav režiim kasutamiseks liiklusummikutes ja mägiteedel
Tõtt-öelda KangooE-Tech Electric isegi edestab veidi oma sisepõlemismootoriga sugulasi.
Tavalinehüdrauliline pidurisüsteem on varustatud ARBS-iga (Adaptative RegenerativeBrake System), mis maksimeerib energia taastamise.
Erinevad veojõu- japidurdusrežiimide kombinatsioonid pakuvad juhile 6 võimalust, et optimeeridamugavust ja sõiduulatust vastavalt sõiduki kasutamisele ja sõidutingimustele.
Teave valitudsõidurežiimi, elektrilise toitehalduse ja juhiabisüsteemide kohta kuvatakse10-tollisel täisdigitaalsel värviekraanil, mis on täielikult kohandatav(saadaval lisavarustusena).
Pakkumaksaastaringselt suurimat sõiduulatust, on täiesti uuel Kangoo E-Tech Electriculkahetsooniline kliimaseade, mis töötab soojuspumbaga. Pump soojendab õhkutalvel ja jahutab seda suvel, kasutades pööratavate kliimaseadmetega samapõhimõtet. Küttesüsteem kogub kaloreid väljast ja kannab need sisse,jahutussüsteem aga eemaldab kalorid salongist, viies need välja.
Soojuspumbakasutegur on optimaalne vahemikus -15 °C kuni +15 °C. Lisaks esmaklassiliselesoojusmugavusele säilitab see sõiduki sõiduulatuse, lisades WLTP tsüklis kuni30 km!
Ja lõpuks, täiestiuus Kangoo E-Tech Electric on varustatud soojendusega tuuleklaasi, rooli jaistmetega. Need võimalused pakuvad veelgi suuremat mugavust, kasutades ainultvähesel määral akut.
Täiesti uuel Kangoo E-Tech Electriculon kaks sisseehitatud akulaadimissüsteemi:
o 11 kW 3-faasilinevahelduvvoolulaadija koduseks kasutamiseks
o 22 kW vahelduvvoolukiirlaadija, mis võimaldab laadida 2 tunni ja 30 minutiga 5%-lt 80%-ni ja 80 kWalalisvoolulaadija, mis võimaldab taastada 170 km umbes 30 minutiga
Täielik laadimissüsteemide täielikvalik on loodud katma kõigi täiesti uue Kangoo E-Tech Electricu kasutajatevajadusi.
Kokkupandav ja väga praktilinehoiukarp mahutab pakiruumi erinevad kaablid (režiim 3 laadimiskaabel javalikuline Flexicharger laadija, mis saab ühendada koduse või Green'uppistikupesaga).
11 kW avalikku laadimispunktiühendatuna laeb täiesti uue Kangoo E-Tech Electricu aku 15%-lt 80%-ni 2 tunni40 minutiga; 7,4 kW seinakarbiga laetakse 15%-lt 100%-le vähem kui 6 tunniga.
Koos 22 kWlaadijaga on akul vedelikjahutussüsteem ja takistusküttesüsteem, mis hoiavadtemperatuuri õigel tasemel, et vältida mõju sõiduulatusele ja lühendadalaadimisaegu.
Lõpetuseks,MyRenault nutitelefonirakenduse või Renault Easy Link multimeediasüsteemi kauduon täiesti uuel Kangoo E-TECH Electricul saadaval teatud teenused, näiteks:
· plaanilineaku laadimine ja aku oleku kaugjälgimine
· ajastatudsalongi eelsoojendus või eeljahutus
· laadimispunktilokalisaator teie marsruudile
· sihtkohad,kuhu jõuate aku järelejäänud laetustasemega
Täiesti uus RenaultKangoo E-Tech Electric on saadaval kolmes versioonis, mis on üles ehitatudklientide täpsetele soovidele ja vajadustele:
· Authentic,esmavajadusi rahuldava varustusega näiteks asutustele või klientidele, kessoovivad sõidukit, mida nad saaksid kasutada tööl ja pärast tööd
· Equilibre,kogukondadele, kes soovivad pakkuda keskkonnasõbralikku transporditeenust, mison reisijatele mugav ja raha säästev
· Techno,peredele või füüsilisest isikust ettevõtjatele, kes soovivad kogu saadavatmugavust ja turvalisust ning omanäolist disaini
Kliendid saavadtellimusi esitada alates 17. oktoobrist Pariisi autonäituse ajal ja tarnedsaabuvad 2023. aasta alguses.
Renault’ pressikonverentsi saate vaadata esmaspäeval, 17. oktoobril kell09.00 veebilehel https://events.renault.com/en/.
MAUBEUGE,TIPPKESKUS ELECTRICITYS
Renault Maubeuge'itehases Põhja-Prantsusmaal on alates 1997. aastast valmistatud Kangoo sõidukeidkogu maailmale.
See tehas koosDouai ja Ruitzi tehasega moodustab uue ElectriCity keskuse, mis on Euroopasuurim ja kõige konkurentsivõimelisem elektriautode tootmiskeskus. Renaultplaanib 2025. aastaks ehitada seal 480 000 elektriautot.
Renault oninvesteerinud sellesse tehasesse 450 miljonit eurot ja rajanud uue akudekoostetöökoja, et toota täiesti uue Kangoo sõiduautode ja kaubikute versioonening sõidukeid oma partneritele Mercedesele ja Nissanile, tagades samal ajaltootmise kõrgeima taseme.
Täiesti uued KangooE-Tech Electricu mootor ja laadijad valmistatakse Renault’ tehases NormandiasCléonis.
Kõik uudisedRenault brändi kohta leiate Renault meedia veebilehelt.
RENAULT KOHTA
Renault on juba enam kui sajandi projekteerinud,valmistanud ja müünud väikeseid tarbesõidukeid, mis vastavadprofessionaalsete klientide nõudmistele kogu maailmas.
Express, Kangoo, Trafic ja Master: sõidukid, mis ontunnustatud kogu maailmas uuenduslike viiside poolest, millega need parandavadoma kasutajate igapäevaelu.
Enam kui kümne aasta jooksul on Renault Pro+ olnudEuroopa liider paljudel turgudel (ICE ja EV), pakkudes kohandatud ja nutikaidsäästva liikuvuse lahendusi ainulaadse lahenduste, teenuste jarahastamispakkumiste kombinatsiooni kaudu, mis lihtsustab ja toetabprofessionaalsete klientide äritegevust. See ühendab uuenduslikud digitaalsedlahendused heakskiidetud keretootjate ja tarbesõidukite ekspertidevõrgustikuga, mis asuvad enam kui 600 Renault Pro+ keskuses rohkem kui 30riigis.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.