Pressiteade
Renault’ boksis tutvustatakse brändi teadmisi täiselektriliste kaubikutevallas.
Bränd lõi selle segmendi 10 aastat tagasi, kui 2011. aastal toodi turuletäiselektriline Renault Kangoo, mis võitis samal aastal rahvusvahelise aastakaubiku tiitli, mida ükski teine kaubik polnud varem saavutanud.
Renault Master, teine enimmüüdud kaubik, mida on alates 1980. aastastmüüdud üle 3 miljoni sõiduki, sai samuti enam kui viis aastat tagasitäiselektrilise mudeli, hoides brändi elektriliste kaubikute turuliidripositsiooni algusest peale.
Nüüd esitleb Renault Trafic Van E-Tech Electricut, mis on enimmüüdudkaubiku Renault Trafic Vani esimene elektriline mudel.
Mis puudutab valiku teisi elektrikaubikuid, siis ei ole needsisepõlemismootoriga ametivendadest millegi poolest kehvemad - neil on samadfunktsioonid, mitmekesisus ja kohandamisvõimalus vastavalt klientidevajadustele.
Renault Trafic Van E-Tech Electricul on kõik samad omadused, mis tagasselle eelkäija edu – alates 1980. aastast on müüdud üle 2,2 miljoni sõidukienam kui 50 riigis üle maailma. See on Euroopas kolmas enimmüüdud väiketarbesõiduk (Van1 segment).
Tänu oma DNAle, suurele kandevõimele, modulaarsusele ja paljudeleversioonidele on see ideaalne kaubik professionaalidele.
Sellel on nüüd uued ohutusfunktsioonid, kaasaegne multimeediasüsteem jalaiem, täiustatud mootorite valik.
Trafic Van E-TECH Electric pakub endiselt oma klassi parimaid ladustamisvõimalusisobiva pikkuse, modulaarsuse ja kaubiku kohandamisvõimalustega:
·
·
·
·
·
·
·
o
o
ovalikuline 50 kW alalisvoolu laadija kiirlaadimisekskiirteedel
Eelmisel aastal tutvustas Renault otseselt Traficust inspireeritudmudelit, Hippie Caviar Hotelit, vastuseks kasvavale soovile põgenedaloodusesse, otsides parimaid idüllilisi maastikke ning nautides samas 5-tärnihotelli mugavust ja varustust.
Täna kergitab Renault oma vabaajasõidukite strateegia II vaatuse eesriidenäituseautoga Hippie Caviar Motel.
Uue Kangoo L2E-Tech Electricu põhjal ehitatud elamu on ratastel turvaline varjupaik,paindlik ja dünaamiline seiklushimulistele ja spordihuvilistele, kes otsivadpõnevust ja looduslähedust.
Hippie Caviar Motelon loodud baaslaagriks, mida saab hõlpsasti ühest sihtkohast teise viia tänuselle 285 km1 sõiduulatusele, Hippie Caviar Motel vajab vaid 30minutit aku laadimiseks 170 km1 sõiduulatuse jaoks, et olla valmisedasisteks seiklusteks. 90 kW (120 hj) mootor töötab 45 kWh akuga, mida saabühendada 80 kW alalisvoolu pistikupesadega.
Erinevad leidlikudhoiulahendused pakuvad palju ruumi spordivarustuse hoidmiseks nii sõiduki seeskui ka väljaspool.
Klappige tagaistevoodiks ja nautige öist taevast läbi suure panoraamkatuse. Katusereelingudsobivad suurepäraselt suuskade transportimiseks.
Täiselektrilinenäituseauto on täielikult kooskõlas Renault strateegiaga vähendada CO2heitkoguseid kogu sõiduki olelusringi vältel, mida tõendab ringlussevõetud jaringlussevõetavate materjalide, näiteks korgi ja ringlussevõetud rehvidekasutamine riiulitel ja põrandatel.
Jälgige Renault’uudiseid siin.
RENAULT KOHTA
Renault on juba enam kui sajandiprojekteerinud, valmistanud ja müünud väikeseid tarbesõidukeid, mis vastavadprofessionaalsete klientide nõudmistele kogu maailmas.
Express, Kangoo, Trafic ja Master: sõidukid, mis on tunnustatud kogu maailmasuuenduslike viiside poolest, millega need parandavad oma kasutajateigapäevaelu.
Enam kui kümne aasta jooksul on Renault Pro+ olnud Euroopa liider paljudelturgudel (ICE ja EV), pakkudes kohandatud ja nutikaid säästva liikuvuselahendusi ainulaadse lahenduste, teenuste ja rahastamispakkumistekombinatsiooni kaudu, mis lihtsustab ja toetab professionaalsete klientideäritegevust. See ühendab uuenduslikud digitaalsed lahendused heakskiidetudkeretootjate ja tarbesõidukite ekspertide võrgustikuga, mis asuvad enam kui 600Renault Pro+ keskuses rohkem kui 30 riigis.
1: Numbrid onsertifitseerimisel
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.