Pressiteade
R5 50. aastapäeva tähistamiseraames esitleb Renault peagi uut näituseautot, mis on kaasaegne austusavaldusselle legendaarseimatele sportversioonidele.
Suurejooneline 100%elektriline ümbertõlgendus, mis on inspireeritud videomängude maailmast,ühendab silmapaistva rikkalikkuse kõrgetasemelise jõudlusega. Renault esitleboma uut näituseautot veebis 22. septembril 2022.
Seejärel esitletaksenäitusautot esimest korda Chantilly Arts & Elegance Richard Millel 24. ja25. septembril ning hiljem näeb seda 2022. aasta Pariisi autonäitusel, misalgab 17. oktoobril.
RENAULT KOHTA
Renault,ajalooline autobränd ja elektrisõidukite tootmise teerajaja Euroopas, on alativälja töötanud uuenduslikke sõidukeid. Strateegilise plaaniga „Renaulution“ onRenault asunud ambitsioonikale väärtusi loovale üleminekukursile, millegaliigutakse konkurentsivõimelisema, tasakaalustatud ja elektrifitseeritudtootevaliku suunas. Eesmärk on ühendada autotööstuses kaasaegsus ja uuendusliktehnoloogia, energia- ja liikuvusteenused ning veel palju muudki.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.