Pressiteade
– Renault, Dacia, Alpine ja Mobilize brändid kinnitavad, et osalevadeelseisval Pariisi autonäitusel – „Revolution is on" –, mis toimub17.-23.10.2022 Porte de Versailles’i näitusepaigas (saal 6). Autonäitusel,autotööstuse värvikaimal üritusel, pakutakse igale osalejale võimaluskorraldada vähemalt üks eksklusiivne maailma esmaesitlus, samuti esitledaviimaseid uuendusi ning oma tootevaliku parimaid palasid.
HUVIPAKKUVADUUENDUSED
Ø
Renault esitlebesmakordselt ühe oma ikoonilise mudeli, Renault 4, uusversiooni, aga kaoma esimesest peredele mõeldud Kangoo E-Tech electricut. Aasta kestnudRenault 5 50. juubeli tähistamise lõpetuseks on avalikkusel võimalus avastada sportlikja omapärane näituseauto. Ideeautode, seeriamudelite ja näituseautodegatõstab 2022. aasta Pariisi autonäitus esile tootja pühendumust autonäitustele.Renault näitab uut Megane E-Tech electricut ja uut Austral E-Tech hübriidi,mida esitletakse avalikkusele esimest korda – mudeleid C-segmenditagasivallutamiseks.
Ø
Dacia esitleb Pariisiautonäitusel oma visuaalse identiteedi muutmise viimast etappi. Pärast 2021.aasta keskel toimunud kommunikatsiooni ja reklaami ning 2022. aastal alanudturustusvõrgu uuendamist tutvustab bränd Pariisis uut identiteeti kogutootevalikus. See on Dacia jaoks strateegiline samm ja ajaloolineväljakutse autotööstusele: külastage Dacia boksi, et avastada uus disaini jabrändi uus olemus, mis ulatub kaugemale välja pandud mudelitest.
Alpine’i eksklusiivne ideeautoPariisi autonäituselosaleb ka Alpine, kes esitleb tänaseid ja homseid sportautosid. Lisaksuusimatele lahendustele ja vormel 1 pakkumistele esitleb bränd esmakordselt uhiuutideeautot, mis kehastab selle toote- ja spordistrateegia tulevikku – uutetappi brändi ümberkujundamises.
Liikuvusühele, kahele või enamale inimesele ... ja palju teenuseid Mobilize’iltUuteleliikuvuslahendustele pühendunud Mobilize esitleb oma nägemust liikuvusestlinnades oma tulevaste sõidukite ja kontseptsioonide kaudu, eelkõige MobilizeDuo kaudu, mis on mõeldud autode jagamiseks, kuid on kõigile kättesaadav kaabonemendi alusel. Ühiskasutuseks mõeldud ja koos mitmesuguste teenustegaturustatuna hõlbustavad need inimeste ja kaupade liikuvust keeruliseslinnakeskkonnas. Mobilize jagab ka oma energialahendusi ja nägemustenergiavaldkonnast.
Ø
Vesiniku liikuvuselepühendunud Renault Grupi ja Plugi ühisettevõte HYVIA eksponeerib 3. saalis vesinikutoitelsõidukeid (kaubik, linnabuss, šassiikabiin) ja illustratsioone omaainulaadsest H2 ökosüsteemist. Toodetud Prantsusmaal.
Uus: pärastprototüüpversiooni eksponeeritakse Master Van H2-TECHi esimest korda omatootmisversioonis, mis läheb teedele.
Renault Grupist
Renault Grupp on uueneva liikuvuse esirinnas. Renault Grupp, mida tugevdaballianss Nissani ja Mitsubishi Motorsiga ning ainulaadne elektrifitseerimisegaseotud oskusteave, koosneb 4 vastastikku täiendavast kaubamärgist – Renault,Dacia, Alpine ja Mobilize, mis pakuvad oma klientidele säästlikke jauuenduslikke liikuvuslahendusi. Rohkem kui 130 riigis tegutsev grupp müüs 2021.aastal 2,7 miljonit sõidukit. Grupis töötab peaaegu 111 000 inimest, keskehastavad iga päev meie eesmärki – lähendada liikuvusega inimesi. RenaultGrupp, mis on valmis võtma vastu väljakutseid nii maanteedel kui kavõistlusradadel, on seadnud eesmärgiks ambitsioonika muutumise, mis loobväärtusi. See keskendub uute tehnoloogiate ja teenuste arendamisele ja uuevaliku veelgi konkurentsivõimelisemate, tasakaalustatud ja elektrifitseeritudautode välja töötamisele. Kooskõlas keskkonnaalaste väljakutsetega on gruppseadnud eesmärgiks saavutada Euroopas süsinikneutraalsus aastaks 2040.https://www.renaultgroup.com/en/
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.