Pressiteade
„Renault tutvustab uuel CMF-CD platvormil neljaratta juhimistehnoloogiat.Tänu tagarataste elektroonilisele juhtimisele on nüüd võimalik muutatagavedrustust, et pakkuda parimat jõudlust kõigis tingimustes:manööverdusvõime linnas, reaktsioonikiirus maal ja mägiteedel, stabiilsus jaohutus kiirteel”, sõnab Renault sõidukidünaamika juht Filippo Mantovani.
PAREMSTABIILSUS SUUREMAKS SÕIDUNAUDINGUKS
Lisaks nelikveolisele šassiile on Australil mitme hoovaga tagasild, mistagab parema teelpüsivuse, mugavama sõidu ja stabiilsuse igas olukorras.Halbadel teedel tagab tagumiste rataste liikumine parema juhitavuse ja niisuudavad need etemini ületada ebakorrapäraseid teekatteid. Eelised on kohesed:ratta ja tee kontakt on suurem ning mugavuses ja akustikas pole tehtudmööndusi.
Suurel kiirusel sõites või kurvides kiiremini kui 50 km/h pöörduvadtagarattad esiratastega samas suunas kuni 1°. See saavutatakse tänu tagateljelepaigaldatud rooliajami lisamisega, mis juhib roolivõimendilt, mootorilt jaelektrooniliselt stabiilsusprogrammilt (ESP) tulevaid sisendeid.
JUHITAVUS NAGULINNAAUTOL
Paindlik ja hõlpsasti manööverdatav linnatänavatel – Austral on C-segmendilinnamaasturi kohta keskmisest juhitavam. Selle äärekivist äärekivinipöörderaadius on 10,1 m, mis on parem kui mõnel linnaautol. Australi tagateljelasuv rooliajam suudab pöörata tagarattaid kuni 5° esiratastele vastassuunas(võrreldes eelmise põlvkonna nelikveo 3,5°-ga).
ISIKUSTATUDSEADISTUSED MULTI-SENSE’IGA
Australi uusima põlvkonna MULTI-SENSE tehnoloogiaga saab juht nüüddünaamilist sõidukogemust võimendada. Olenevalt valitud eelprogrammeeritudsõidurežiimist, Eco, Comfort või Sport, on võimalik valida igale kolmelerežiimile 13 erinevat taset. Seadistused hõlmavad nii šassii käitumist kui kateatud sõidutunnetusi: roolijõud, šassii ja mootori reaktsioon, veojõukontrollja sõiduki dünaamiline juhtimine. Neile pääseb juurde OpenR ekraani või roolilasuva uue funktsioonipõhise nupu kaudu.
RENAULT KOHTA
Renault,ajalooline autobränd ja elektrisõidukite tootmise teerajaja Euroopas, on alativälja töötanud uuenduslikke sõidukeid. Strateegilise plaaniga Renaulution onRenault asunud ambitsioonikale väärtusi loovale üleminekukursile, millegaliigutakse konkurentsivõimelisema, tasakaalustatud ja elektrifitseeritudtootevaliku suunas. Eesmärk on ühendada autotööstuses kaasaegsus ja uuendusliktehnoloogia, energia- ja liikuvusteenused ning veel palju muudki.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.