Pressiteade
Grupi tulumoodustas 21 121 miljonit eurot, tõus 0,3% võrreldes 2021. aasta 1.poolaastaga. Püsivate vahetuskursside juuressee kasvas 1,1% (negatiivne vahetuskursimõju peamiselt seotud Türgi liiri devalveerimisega).
Autotööstuse tuluolid19 574 miljonit eurot, mis on 0,3% rohkem kui 2021. aasta 1. poolaastal
+7,4 punkti võrra positiivne hinnamõjupeegeldas meie 2020. aasta 3. kvartalis käivitatud turunduspoliitika jätkamist,mis keskendub mahtude asemel väärtusele, samuti hinnatõusule, et tasakaalustadakulude inflatsiooni ja kaubanduslike allahindluste optimeerimisele. See oli2022. aasta 2. kvartalis +8,4 punkti pärast +5,6 punkti 1. kvartalis.
2021. aasta 2. kvartalis müügile tulnudArkana, aga ka Joggeri ja Megane E-TECH Electricu edu 1. poolaastal rõhutasRenault brändi osaluse uuendamist C-segmendis ja aitas tootevaliku positiivselemõjule kaasa +3,3 punkti võrra.
Need kaks mõju võimaldavad kompenseerida5,2-punktilist mahukadu, mis on peamiselt seletatav Euroopa autoturu langusegaseoses pooljuhtide defitsiidiga.
Müügi mõju partneritele, negatiivne -1,8punkti võrra, tuleneb peamiselt meie partnerite diiselmootorite ja sõidukitetootmise vähenemisest (Opeli Masteri ja Fiati lepingute lõppemine 2021. aastalõpus).
„Muud“ mõjud -2,1 punkti tuleneb RenaultRetail Groupi (RRG) võrgustiku müügi panuse vähenemisest pärast filiaalidevõõrandamist ja on osaliselt kompenseeritud müügijärgsete tulemustega.
Grupiloli positiivne tegevuskasumi marginaal 988 miljonit eurot (4,7% tulust)võrreldes 2021. aasta 1. poolaasta 432 miljoni euroga (+2,6 punkti).
Autotööstuse tegevuskasumi marginaalkasvas 565 miljoni euro võrra jõudes 420 miljoni euroni (2,1% autotööstusetuludest ehk +2,8 punkti võrreldes 2021. aasta 1. poolaastaga).
Positiivne tootevaliku/hinna/täiustustemõju 1,127 mld € oli turunduspoliitika tulemus, mis keskendus mahtude asemelväärtusele. See poliitika tasakaalustas täiel määral -270 miljoni euro suurusenegatiivse mahumõju ja kulude (tooraine-, ostu-, garantii- ning tootmis- jalogistikakulud) kasvu, mis ulatus -647 miljoni euroni. Viimast selgitab peamiselttoorainehindade järsk tõus (-797 miljonit eurot), mida osaliselt kompenseeribhanketegevuse tulemuslikkus (+167 miljonit eurot).
„Renault Gruppjätkab sihikindlalt tegevuse põhjalikku ümberkujundamist ja pööret. Needesimese poolaasta tulemused on selle tõestuseks: vaatamata Venemaa tegevusepeatumise, pooljuhtide kriisi ja kulude inflatsiooniga seotud vastutuultelejätkab grupp tegevustulemuste parandamist ja hakkab uute mudelite turuletoomiseedust kasu saama. Olles enam kui kompenseerinud Venemaa tegevuse kaotuse jajätkanud kiiret ümberkujundamist, parandab Renault Grupp 2022. aastafinantsprognoosi. Sügisel tutvustatakse kapitaliturupäeval uut keskpikkafinantsväljavaadet ja Renalutioni kiirendatud kasutuselevõttu. Kogu meieenergia on koondatud sellele, et muuta Renault Grupp konkurentsivõimeliseks,tehniliseks ja jätkusuutlikuks turuosaliseks",ütles RenaultGrupi tegevdirektor Luca De Meo.Prognoosid ja strateegia
Renault Gruppuuendab 2022. aasta finantsprognoosi järgmiselt:
•, varasema umbes 3% asemel
•Grupp kinnitab,et pooljuhtide kriisi mõju on 2022. aastal hinnanguliselt 300 000 sõidukit.
Sügiseltoimuval kapitaliturupäeval tutvustab Renault Grupp Renalutioni keskpikaperioodi finantsväljavaadet ja strateegiat, mis positsioneerib grupikonkurentsivõimelise, tehnoloogilise ja jätkusuutliku turuosalisena.
[1]Konsolideeritud tulu muutuse analüüsimiseks püsivatevahetuskursside alusel arvutab Renault Grupp jooksva majandusaasta aastatulu ümber, kasutades selleks eelmise aasta keskmisi vahetuskursse.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.