Pressiteade
Kümned robotid ootavad FlinsiRefactory tehases oma ümbermuutumise järjekorras. Neil on palju ühist BenjaminButtoniga, mehega, kes vananemise asemel hoopis nooreneb. Tehase Retrofitüksuse ülesandeks on need robotid enne tootmisliinidele naasmistmoderniseerida. Üksus on sel aastal uuendanud 40 robotit, et aidata kaasaselliste oluliste projektide käivitamisele nagu uue Megane E-TECH Electricutootmine Douais.
Sandouville, Maubeuge ja Douai... jagavad roboteid
See näeb välja nagu omamoodi eakate kokkusaamine. Sandouville'i, Maubeuge'ija Douai tehastest pensionile jäänud robotid kogutakse töökotta, mida juhibNathalie, Flinsi tööriistade asedirektor. Varem moderniseeris iga tehas omamasinaid ise. Nüüd uuendab Refactory neid kõiki, koondades spetsialistideteadmised ja kogemused ühe katuse alla. 2023. aastaks on plaanis meeskondakahekordistada, misjärel tegutseb seal kokku kaheksa tehnikut ja üksplaneerija.
Kui robotid on põhjalikult puhastatud, uurivad neid robootikud, et väljaselgitada, mida täpselt peab nende „elustamiseks“ tegema. See võib ollaemaplaadi, rakmete, mootori või randme (käeosa) asendamine. Refactory tulebselle kõigega toime. Hetkel kulub ühe roboti ümberehitamiseks umbes 40 tundi.
„Robotite ümberehituse ühendamisega oleme vähendanud investeeringuiduutesse projektidesse ja remondikulusid. See operatsioon on lühendanud katarneahelaid – mis uute robotite puhul aina pikemaks muutuvad – esialgse 20nädala asemel 40 nädalat”, sõnab Flinsi tööriistade asedirektor Nathalie.
Ümbermuutumise etapid
Enne robotite restaureerimist on vaja teha mitu sammu: registreeridamudelite tootmise lõppkuupäevad, määrata kindlaks, millal on seadmedkättesaadavad ja tsentraliseerida tehaste nõuded. Seda teeb Gabriel,tööstusvõimsuse elutsükli arhitekt. Tema ülesanne on koordineerida koguinventuurioperatsioon iga tehase korrespondendiga ja suhelda tulevasteklientidega. Pärast esimest sammu ehk määramist võtab moderniseerimismeeskondüle roboti lahtivõtmise, transpordi ja ümbertegemise. Robotid puhastatakse,vahetatakse osad, värskendatakse operatsioonisüsteemi, testitakse nende täpsustja vastupidavust ning valmistatakse need ette välja saatmiseks. Kõik sammud onvajalikud tootmissüsteemide nõuetekohaseks ümberehitamiseks.
Järgmine peatus: Hispaania!
Vaevalt aasta tagasi alustanud töökoda on juba edukas ja robotite tellimusituleb aina juurde. Isegi Hispaania on registreerunud Valladolidi tehasekeretöökoja osaliseks uuendamiseks. Tehas on tellinud kuus robotit (sealhulgasneli pressimisrobotit), mille tarnib Sandouville, mis seejärel renoveeritakseFlinsis. Kõigi tellimuste täitmiseks plaanib töökoda ka ümberehitust:laienemine ning uute seadmete paigaldamine toimub juulis. Samuti on teada, etjuba mõnda aega valmistatakse ette robotit pikisilmi oodatud mudeli – tulevase elektriliseRenault 5 – jaoks, mida hakatakse valmistama Douais Renault ElectriCitytehases.
„Kasutame kõiki võimalusi, et suurendada oma robotite valikut ja vastatagrupi tehaste nõuetele. Alates 2023. aastast on meie eesmärk moderniseeridarohkem kui 170 robotit aastas ElectriCity projektide varustamiseks. Sellinetegevus säästab kolm miljonit eurot aastas”, ütleb montaažiprotsessi disainiekspert Pascal.
See uus jamajanduslikult kasulik tegevus vastab ökoloogilise ülemineku ja säästvamatarbimisega seotud väljakutsetele. Olemasolevatest toodetest väärtuseammutamine ja uue ringmajandusele keskenduva tööstusmudeli loomine on üksRenault Grupi prioriteetseid kohustusi.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.