Pressiteade

Jaga

Täiesti uus Megane E-TECH Electric: teekond innovatsiooni südamesse

Kaks patenti, üks revolutsiooniline tagaluuk Peaaegu 125 aastat on Renault pidevalt otsinud uuendusi. Alates 1899. aasta otseajamiga käigukastist kuni E-TECH hübriidmootorini 2020. aastal on bränd pidevalt leidnud viise, kuidas pakkuda klientidele ettevõttesiseste leiutajate leidlikele lahendusi. Täiesti uus Megane E-TECH Electric – esimene Renault’ uue laine Nouvelle Vague’i mudel – näitab taas Renault’ uuendusmeelsust. Sõiduki ja selle platvormi disainile on esitatud üle 300 patenditaotluse, millest oleme suveperioodil esitlemiseks välja valinud seitse. Nüüd suundume koos Jean-Baptiste Nicolet’ ehk TheiCollectioniga suveteekonnale. Meie esimene osa räägib sellest, kuidas auto sõiduulatust täiustati uuendusliku protsessi abil, mis vähendas tagaluugi kaalu.

Liituge YouTube’i kanali TheiCollection juhiJean-Baptiste Nicolet’ga, kes viib meid täiesti uue Megane E-TECH Electricugateekonnale tutvuma valiku uuenduslike funktsioonidega, mis andsid aluse mitmelepatendile. Esimene episood algab varahommikuse väljumisega Pariisist, sihtkoht:Deauville.

Kotte pakiruumi laadides ei suuda Jean-Baptiste jättamärkamata, kui kerge tundub tagaluuk. Tõeline eelis elektrisõiduki sõiduulatuselaiendamisel. Soovides kõnesoleva varjatud uuenduse kohta rohkem teada saada,helistab ta Hervé Maine’ile, tootmistehnika ja sõidukite prototüüpide osakonnaplastipritseprotsessi spetsialistile. Hervé selgitab, et uus vee sissepritsegavormimisprotsess muudab plasti jäigemaks, vajades samal ajal vähem metallosi.Veelgi enam, uksest välja raiutud plastikut saab taaskasutada uue luugiuksevalmistamiseks, mis läheb tagasi ringlussevõtuahelasse. See oli samuti ühepatendi objektiks.

„Mégane E-TECH Electricu tagaluugi jaokssoovisime välja mõelda võimalikult kerge disaini. Seetõttu pidime vähendamaukse jaoks kasutatavate osade arvu ja leidma uue konstruktsiooni jäigastamiseviisi: vee sissepritsega teostatud õõnsad sooned. Lisasime tootmisliinile kauue protsessi plastijäätmete ringlussevõtuks, mida saab seejärel järgmisessevalmistatavasse osasse uuesti süstida. Idee on raisata nii vähe kuivõimalik."

Hervé Maine, Renaulttootmistehnika ja sõidukite prototüüpide osakonna plastipritseprotsessispetsialist

Nüüd veidi teadlikumana istub Jean-Baptiste täiesti uueMégane E-TECH Electricu rooli, olles kindel piisavas läbisõidu varus. Sihtkoht:Normandia!

Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.