Pressiteade
Liituge YouTube’i kanali TheiCollection juhiJean-Baptiste Nicolet’ga, kes viib meid täiesti uue Megane E-TECH Electricugateekonnale tutvuma valiku uuenduslike funktsioonidega, mis andsid aluse mitmelepatendile. Esimene episood algab varahommikuse väljumisega Pariisist, sihtkoht:Deauville.
Kotte pakiruumi laadides ei suuda Jean-Baptiste jättamärkamata, kui kerge tundub tagaluuk. Tõeline eelis elektrisõiduki sõiduulatuselaiendamisel. Soovides kõnesoleva varjatud uuenduse kohta rohkem teada saada,helistab ta Hervé Maine’ile, tootmistehnika ja sõidukite prototüüpide osakonnaplastipritseprotsessi spetsialistile. Hervé selgitab, et uus vee sissepritsegavormimisprotsess muudab plasti jäigemaks, vajades samal ajal vähem metallosi.Veelgi enam, uksest välja raiutud plastikut saab taaskasutada uue luugiuksevalmistamiseks, mis läheb tagasi ringlussevõtuahelasse. See oli samuti ühepatendi objektiks.
„Mégane E-TECH Electricu tagaluugi jaokssoovisime välja mõelda võimalikult kerge disaini. Seetõttu pidime vähendamaukse jaoks kasutatavate osade arvu ja leidma uue konstruktsiooni jäigastamiseviisi: vee sissepritsega teostatud õõnsad sooned. Lisasime tootmisliinile kauue protsessi plastijäätmete ringlussevõtuks, mida saab seejärel järgmisessevalmistatavasse osasse uuesti süstida. Idee on raisata nii vähe kuivõimalik."
Hervé Maine, Renaulttootmistehnika ja sõidukite prototüüpide osakonna plastipritseprotsessispetsialist
Nüüd veidi teadlikumana istub Jean-Baptiste täiesti uueMégane E-TECH Electricu rooli, olles kindel piisavas läbisõidu varus. Sihtkoht:Normandia!
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.