Pressiteade
„Meie eesmärk on võtta brändi uus identiteet kiiresti kasutusele kõigisDacia esindustes. Meie eesmärk on saada 2023. aasta lõpuks valmis 70% kõigist2500 peamisest esindusest. Oleme valmis saanud juba 700 väliskujundust ja nendearv kasvab kiiresti. Aitame nüüd müügivõrgustikul salongide interjööri veelgikiiremini uuendada“, sõnab Dacia müügi ja turunduse asepresident ThomasBrient.
Dacia müügisaal peab suutma aja jooksul muutuda ja kohaneda igas suurusesesindusega. Seega koostati kolm formaati, et katta peamised erinevusedmüügisalongi suuruse ja välja pandud autode arvu osas.
Just sel põhjusel on mööblit lihtne teisaldada ja vahetada. Enamasti onpaneelide, vaipade, põrandate, valgustite, värvide jms valmistamisekskasutatavad materjalid ringlussevõetud ja jätkusuutlikud ning need on valitudosana pidevast keskkonnakaitsest.
Paneelide jaoks kasutatavad alused on valmistatud ringlussevõetud rehvidestja pandud tükkidest kokku koos brändi embleemiga. Oma nimele kohaselt ühendabDacia Link kogudisaini – nii füüsiliselt kui ka piltlikult.
Esindustest saab osta ka bränditudtooteid. See tähistab brändi jaoks muutust, sest kaupade müük peatati 2019.aastal. Taaskäivitatav kollektsioon sisaldab välitegevuste jaoks sobivaidesemeid: seljakotid, mütsid, veepudelid, vihmamantlid. Kõik onkeskkonnasõbralik, alates disainist kuni müügiviisini.
Sisekujunduse uuendamine usaldatiettevõttele Studio 5•5 nende vastutustundliku lähenemise eest disainile.Kollektiiv saavutas 2003. aastal märkimisväärse tuntuse inspireeritudprojektiga „Réanim, la médecine des objets” [asjade elustamispalat]. Kollektiiv„tervendas“ mööblit, püüdes heita valgust ületarbimisele ja raiskamisele.
Nüüdseks globaalne disainikollektiiv,tegutseb see endiselt sama mõtteviisi järgi, mis propageerib vastutustundlikkudisaini, luues uut vanaga. Selle eesmärk on pakkuda tootevalikut, mis onkeskkonnasõbralik ja kestlik. See lähenemine on kooskõlas Dacia väärtuste japideva püüdlusega keskenduda olulisele.
Kliendikogemuse edasiseks täiustamiseks jagavad müügitöötajad klientidegaekraani, kui nad istuvad nende kõrval, mitte vastas. See aitab hõlbustadaarutelusid sõiduki funktsioonide kohta, suurendades samal ajal usaldust jaläbipaistvust.
Kliendikogemuse parandamiseks saavad müügitöötajad kasutada Dacia ARliitreaalsuse äppi, näidates neile näiteks sõidukit, mis ei ole saadavalmüügisaalis. Nii saavad kliendid sõidukit (1:1 mõõtkavas) uurida, peenemaiddetaile lähemalt vaadata ja isegi tajuda, mis tunne on sees istuda.
OLULISED VERSTAPOSTID
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.