Pressiteade
Jätkusuutlikkus: hüppeliselt tõusvate energiahindade jakeskkonnaprobleemide kontekstis tugevdab Renault oma juhtivat positsioonielektrifitseeritud turgudel Euroopas tänu atraktiivsele tootevalikule jaklienti jaoks olulistele tehnoloogilistele valikutele.
Vastavalt ambitsioonidele saavutada 2025. aastaks Euroopa turul kõigekeskkonnasäästlikum tootekombinatsioon, mille müügivalikus on enam kui 65%elektri- ja elektrifitseeritud sõidukid, teeb Renault elektrifitseeritud turulsuuri edusamme. E-Tech (elektrilised ja hübriidsed jõuseadmed) valikmoodustab 36% Renault sõiduautode müügist Euroopas 2022. aasta esimeselpoolel, võrreldes 26%-ga 2021. aasta esimesel poolel, kui turu keskmine on ikkaalla 30%.
Seoses tõusvate kütusehindade ja komponentide puudusega on Renault võtnudsihiks pakkuda sõidukeid, mis vastavad kõige paremini klientide vajadustele: viissuure sõiduulatusega elektrilist mudelit (Zoe, Twingo E-Tech, MeganeE-Tech, Kangoo Van E-Tech, Master Van E-Tech) ja neli väikese kütusekulugatäishübriid mudelit (HEV) (Clio, Captur, Arkana ja peagi turule tulevAustral, mille kütusekasutus on oma klassi parim – alla 4,5 liitri 100 kmkohta, mille tagab uus E-Tech 200hj täishübriidjõuallikas).
Aasta esimeses pooles müügile jõudnud Megane E-Tech Electrictäiendab Renault elektrisõidukite pakkumist ning näitab tugevat müügiedu.Esimesed Renault Megane E-Tech sõidukid tarniti klientidele Prantsusmaal 2022.aasta mais. Tellimused on jõudnud rohkem kui 20 000 autoni, enamikneist kõrgeima varustustaseme versioonid, millel on 60 kWh aku (sõiduulatus 450km) ja Google® toetatud Open R-Link.
„Elektrifitseeritudturud arenevad Euroopas kiires tempos ja Renault on heal positsioonil, etteenindada kliente neile sobivate toodetega. Meie täiselektrilistel jatäishübriid-HEV-toodetel põhinev E-Tech valik on kooskõlas klientidepüüdlustega juhtida sõidukeid, mis pakuvad madalaid kasutuskulusid jajätkusuutlikku liikuvust. Aasta teisel poolel kiirendame oma tootevalikuelektrifitseerimist täiesti uue Megane E-Techi Electricu, Kangoo E-TechElectricu ja täiesti uue Australi turuletoomisega”, sõnab Renault brändimüügi ja operatsioonide vanemasepresident Fabrice Cambolive.
Täishübriidtehnoloogia (HEV) on 59 000 müüdud autoga samutipopulaarne, +87% võrreldes 2021. aasta 1. poolaastaga. See tehnoloogiaon edukalt kasutusele võetud Renault põhimudelitel, moodustades 22% Clio, 25%Capturi, 59% Arkana müügist, ja on tõenäoliselt ka uue Australi põhilineversioon.
Kõrge lisandväärtusega pakkumine: Renaultäripoliitika õigustab end, sest jaemüügikanalite ja C-segmendi mudelitemüügitulemused on oluliselt kasvanud.
2022. aasta esimesel poolel tõusis jaemüügisektor +13 punkti võrra(võrreldes 2021. aasta 1. poolaastaga), jõudes 53%-ni (G5 riigiulatuses). Jaemüügi turuosa paranes samuti 6,7%-ni (+0,8 punkti vs Ipoolaasta 2021), mahukasv +5% jaeturul, mis langes -8%.
C-segmendi taasvallutamine töötab edukalt:Renault’ müük kasvab enam kui 95 000 registreeritud autoga 12%, missuurendab turuosa. Renault Arkana edu jätkub, 2022. aasta 1. poolaastalmüüdi enam kui 40 00 sõidukit. E-Tech versioonide (HEV) järele on suurimnõudlus (59% tootevalikust).
Positsiooni tugevdamiseks kasvaval C-segmendi maasturite turul avas Renaultuue Australi eeltellimused. Turuletoomine Euroopas on kavandatud 2022. aastateiseks poolaastaks.
Ülemaailmne müük ulatus 716 720 autoni (-16,5% vs 2021. aasta 1.poolaasta) ja turuosa 4,0% (-0,5 punkti vs 2021. aasta 1. poolaasta,tootmise kogumaht ja müük, välja arvatud Hiina, Põhja-Ameerika ja Venemaa).Euroopas oli Renault turuosa 414 515 sõidukiga 6,4% (-0,6 punkti vs 2021.aasta 1. poolaasta).
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.