Pressiteade

Jaga

2022 1. poolaasta müügitulemused: Dacia jätkab kasvu ja bränd kindlustab kohta Euroopa jaemüügi esikolmikus

2022. aasta juuni lõpuks registreeritud 277 885 sõidukiga suurenes Dacia müük võrreldes 2021. aasta esimese poolega 5,9% ja seda turul, mis vaevleb varustuskriisides. Tulemuse taga on enimmüüdud mudelite Sandero (112 000 autot, +1,8% vs 2021. aasta I poolaasta) ja Dusteri (99 000 autot, +5,5% vs 2021. aasta I poolaasta) ning kahe uue mudeli Springi (20 000 tk) ja Joggeri (21 700 autot) edu. See teeb Daciast ainsa Euroopa brändi, mis Euroopa sõiduautode ja tarbesõidukite turul 20 suurima brändi hulgas tõusu tegi. Euroopas jaemüügis hoiab Dacia kindlalt 3. kohta.

2022. aastal kasvas Dacia võrreldes eelmise aastaga 5,9%, müügimaht ulatus277 885 autoni, hoolimata pandeemiast ja elektroonikakomponentide kriisisttugevalt mõjutatud turust. Dacia suurendas oma turuosa 0,8 punkti võrra3,9%-ni, vaatamata turu langusele 14,6%.

Dacia kasvu võib eelkõige seletada uue tootevaliku eduga. 2022. aastaesimesel poolel tugevdas Dacia oma positsiooni jaemüügiklientide seas Euroopasõiduautode turul 3. enimmüüdud brändina.

Täpsemalt on Dacia sõiduautode jaemüügi esikolmikus Prantsusmaal (2.),Rumeenias (1.), Itaalias (3.), Portugalis (1.), Poolas (3.), Horvaatias (3.),Tšehhis (3. ) ja Ungaris (3.). Bränd on lähedal poodiumikoha saavutamiseleHispaanias (4.) ja Belgias (4.). Võrreldes 2021. aasta esimese poolaastagatõusis bränd Saksamaal 4 kohta (9.), mis on siinsel sõiduautode jaemüügiturulkasvu poolest 2. kohal. Väljaspool Euroopat säilitab Dacia juhtpositsiooniMarokos.

Dacia Springi ja bensiini-LPG kahekütuseliste mudelite (ECO-G, kuni 10%vähem CO2 heitkoguseid) tellimused moodustavad peaaegu poole kõigisttellimustest (48% Dacia tellimustest väljaspool Marokot). Tootevaliku osakasvas 2021. aasta esimese poolega võrreldes 7 punkti võrra.

„Dacia müügimahu kasv hoolimata järsult langevast turust kinnitab sellepositsioneerimise asjakohasust, mis põhineb turu parimal hinna ja kvaliteedisuhtel. Elektrilised ja LPG ECO-G versioonid moodustasid 2022. aasta esimeselpoolel peaaegu poole kõigist tellimustest, mis peegeldab Dacia püüdlusipropageerida nutikamat autokasutust“, sõnab Dacia turunduse, müügi jaoperatsioonide asepresident Xavier Martinet.

Neljale sambale ehitatud tootevalik

  • Spring: Euroopas täiselektriliste erasõidukite esikolmikus
  • Sandero: enimmüüdud sõiduauto Euroopas alates 2017. aastast
  • Duster: enimmüüdud maastur Euroopas alates 2018. aastast
  • Jogger: kõige soodsam 7-kohaline pereauto turul, kõige sagedamini tellitakse kõrgeima varustustasemega (64%)

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.