Pressiteade
2022. aastal kasvas Dacia võrreldes eelmise aastaga 5,9%, müügimaht ulatus277 885 autoni, hoolimata pandeemiast ja elektroonikakomponentide kriisisttugevalt mõjutatud turust. Dacia suurendas oma turuosa 0,8 punkti võrra3,9%-ni, vaatamata turu langusele 14,6%.
Dacia kasvu võib eelkõige seletada uue tootevaliku eduga. 2022. aastaesimesel poolel tugevdas Dacia oma positsiooni jaemüügiklientide seas Euroopasõiduautode turul 3. enimmüüdud brändina.
Täpsemalt on Dacia sõiduautode jaemüügi esikolmikus Prantsusmaal (2.),Rumeenias (1.), Itaalias (3.), Portugalis (1.), Poolas (3.), Horvaatias (3.),Tšehhis (3. ) ja Ungaris (3.). Bränd on lähedal poodiumikoha saavutamiseleHispaanias (4.) ja Belgias (4.). Võrreldes 2021. aasta esimese poolaastagatõusis bränd Saksamaal 4 kohta (9.), mis on siinsel sõiduautode jaemüügiturulkasvu poolest 2. kohal. Väljaspool Euroopat säilitab Dacia juhtpositsiooniMarokos.
Dacia Springi ja bensiini-LPG kahekütuseliste mudelite (ECO-G, kuni 10%vähem CO2 heitkoguseid) tellimused moodustavad peaaegu poole kõigisttellimustest (48% Dacia tellimustest väljaspool Marokot). Tootevaliku osakasvas 2021. aasta esimese poolega võrreldes 7 punkti võrra.
„Dacia müügimahu kasv hoolimata järsult langevast turust kinnitab sellepositsioneerimise asjakohasust, mis põhineb turu parimal hinna ja kvaliteedisuhtel. Elektrilised ja LPG ECO-G versioonid moodustasid 2022. aasta esimeselpoolel peaaegu poole kõigist tellimustest, mis peegeldab Dacia püüdlusipropageerida nutikamat autokasutust“, sõnab Dacia turunduse, müügi jaoperatsioonide asepresident Xavier Martinet.
Neljale sambale ehitatud tootevalik
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.