Pressiteade

Jaga

Renault Grupp jätkab müügipoliitikat, mis keskendub väärtuse loomisele tootevaliku uuendamise ja elektrifitseerimise kaudu

● Renault Grupi müük maailmas ulatus 2022. aasta esimesel poolel 1 000 199 autoni, mis on 12,0% vähem võrreldes 2021. aasta esimese poolega (va Venemaa) kontekstis, mida häiris pooljuhtide kriis ja mida iseloomustab grupi tegevuse sulgemine Venemaal. ● Renault Grupp jätkab väärtuse loomisele suunatud müügipoliitikat, mis toob kaasa müügi osakaalu suurenemise kõige kasumlikumates kanalites. Viies peamises Euroopa riigis (Prantsusmaal, Saksamaal, Hispaanias, Itaalias ja Ühendkuningriigis) moodustab jaeklientidele suunatud müügi osakaal 66% võrreldes 53%-ga 2021. aasta esimesel poolel.

Renault bränd jätkab elektrifitseeritud turultugevat kasvu: E-Tech tootevalik (elektrisõidukid ja hübriidjõuallikad)moodustas 2022. aasta esimesel poolel 36% Euroopa sõiduautode müügist(võrreldes 2021. aasta 26%-ga). Renault müük C-segmendis on võrreldes 2021.aasta esimese poolega kasvanud 12%, eelkõige tähendab see Arkana edu, millemüük on sel aastal enam kui 40 000 sõidukit, kusjuures E-Tech (HEV) versioonidon praegu kõige nõutumad (59%).Dacia kinnistab kolmandat kohta müügiseraisikutele.


Euroopas ja säilitab kasvu 5,9% registreerimiste kasvuga võrreldes2021. aasta esimese poolega. Edu tagavad eelkõige Dacia Sandero, mis onviiendat aastat järjest enimmüüdud mudel eraklientidele Euroopas, ja Duster,mis on alates 2018. aastast Euroopas eraklientidele enimmüüdud maasturimudel.


Ka Alpine’i bränd kinnitas tugevat kasvu:selle registreerimiste arv kasvas pärast juba rekordilist 2021. aastat enam kui70%, rahvusvaheline laienemine jätkus brändi turuletoomisega Sloveenias jaTšehhis ning rikkaliku poolaasta tagas uue A110 sarja turuletoomine, milletellimuste tase perioodi jooksul kahekordistus.


Grupi tellimuste maht Euroopas püsib kõrgeltasemel – 30. juuni 2022 seisuga 4,1 kuu müük. Megane E-Tech Electric onklientide seas osutunud tõeliseks eduks – nelja kuu jooksul on tellitud 20 000autot. Dacia Springil on jätkuvalt juhtiv roll 100% elektriautode turul,kusjuures 2022. aasta esimesel poolel tehti keskmiselt rohkem kui 5000tellimust kuus, samas kui Dacia Joggeril oli 2022. aasta juuni lõpuks rohkemkui 50 000 tellimust.


Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.