Pressiteade
Renault bränd jätkab elektrifitseeritud turultugevat kasvu: E-Tech tootevalik (elektrisõidukid ja hübriidjõuallikad)moodustas 2022. aasta esimesel poolel 36% Euroopa sõiduautode müügist(võrreldes 2021. aasta 26%-ga). Renault müük C-segmendis on võrreldes 2021.aasta esimese poolega kasvanud 12%, eelkõige tähendab see Arkana edu, millemüük on sel aastal enam kui 40 000 sõidukit, kusjuures E-Tech (HEV) versioonidon praegu kõige nõutumad (59%).Dacia kinnistab kolmandat kohta müügiseraisikutele.
Euroopas ja säilitab kasvu 5,9% registreerimiste kasvuga võrreldes2021. aasta esimese poolega. Edu tagavad eelkõige Dacia Sandero, mis onviiendat aastat järjest enimmüüdud mudel eraklientidele Euroopas, ja Duster,mis on alates 2018. aastast Euroopas eraklientidele enimmüüdud maasturimudel.
Ka Alpine’i bränd kinnitas tugevat kasvu:selle registreerimiste arv kasvas pärast juba rekordilist 2021. aastat enam kui70%, rahvusvaheline laienemine jätkus brändi turuletoomisega Sloveenias jaTšehhis ning rikkaliku poolaasta tagas uue A110 sarja turuletoomine, milletellimuste tase perioodi jooksul kahekordistus.
Grupi tellimuste maht Euroopas püsib kõrgeltasemel – 30. juuni 2022 seisuga 4,1 kuu müük. Megane E-Tech Electric onklientide seas osutunud tõeliseks eduks – nelja kuu jooksul on tellitud 20 000autot. Dacia Springil on jätkuvalt juhtiv roll 100% elektriautode turul,kusjuures 2022. aasta esimesel poolel tehti keskmiselt rohkem kui 5000tellimust kuus, samas kui Dacia Joggeril oli 2022. aasta juuni lõpuks rohkemkui 50 000 tellimust.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.