Pressiteade

Jaga

NELJATASEMELINE ENERGIATAGASTUSSÜSTEEM UUES MEGANE E-TECH ELEKTRIAUTOS

Uus Megane E-Tech elektriauto versioon 60 kWh akuga võimaldab ühe laadimisega läbida kuni 450 km. Optimaalse läbisõiduulatuse kasutamine on muu hulgas võimalik tänu täiustatud regeneratiivpidurdussüsteemile.

Läbisõiduulatus on elektriauto üks võtmeparameetreid. Uue Megane E-Techelektriauto puhul on see 40 kWh aku puhul kuni 300 km (WLTP) ja 60 kWh akupuhul kuni 450 km (WLTP, olenevalt versioonist).

Selleks, et juht saaks ühe laadimisega läbida võimalikult pika teekonna,töötab Renault välja kaasaegseid tõhusaid energiatagastussüsteeme. Need onleidnud kasutust uues Megane E-Tech elektriautos.

Energiatagastuspidurdamisel

Auto aku tagastab energiat igal pidurdamisel. Uue Megane E-Tech elektriautotootjad on astunud sammu kaugemale ja varustanud auto täiustatudneljatasemelise regeneratiivpidurdussüsteemiga, mis võimaldab kõigilkasutajatel saada kasu optimaalsest läbisõiduulatusest sõidustiilist olenemata.

Süsteemi aktiveerimiseks ja kineetilise energia tagastamiseks aeglustamisel(jalga ​​gaasipedaalilt võttes) piisab käigukangi panemisest asendisse D. Seeenergia muundatakse seejärel elektriks ja salvestatakse akusse. See tagab sõidukisuurema efektiivsuse ja suurendab selle läbisõiduulatust ning säästab samalajal pidureid.

Selle funktsiooni toimimine on uues Megane E-Tech elektriautosoptimeeritud. Juht saab aeglustamisel valida nelja energiatagastusvahemikuvahel. Ta juhib neid rooli all asuvate labade abil: alates vahemikust 0 (ilmaenergiatagastuseta) kuni vahemikuni 3 (maksimaalne energiatagastus jaoptimaalne mootoriga pidurdamine väga intuitiivseks linnasõiduks).

Nutikas soojusenergiajuhtimine

Sõiduki läbisõiduulatust mõjutab ka selle energiatõhusus.Uues Megane E-Tech elektriautos kasutuselevõetud nutikas süsteem akudelt jaajamilt kaotsiläinud soojusenergia haldamiseks võimaldab seda energiattagastada ja taaskasutada auto salongi soojendamiseks. Tänu selle lahenduse kasutuselevõtuleoli võimalik kasutada akudes ja ajamis ka vedelikjahutussüsteemi(vesijahutusega õli).

Kuidas täpselt uue Megane E-Tech elektriautosoojusenergia haldamise süsteem töötab? Aku tööks loob ideaalsed tingimusedtemperatuur umbes 35 °C. See tähendab, et akut tuleb talvelsoojendada ja suvel jahutada. Aku all kulgevad ekstrudeeritud alumiiniumistkaablid võimaldavad akut kas kõrgepingesoojendiga soojendada või jahutada sedatänu jahutusvedelikust soojust ammutavale aurustile. See süsteem on vaid 18 mmkõrgune ja aitab kaasa aku paremale paigaldamisele põrandaplaadi sisse, misomakorda avaldab positiivset mõju kere välisilmele ja salongi ruumikusele.

Aku temperatuuri hoidmine 35 °C ümbruses on oluline ka siis, kuiauto läheneb laadimisjaamale. See võimaldab terminali parameetreid paremini ärakasutada ja seeläbi akut kiiremini või täielikumalt laadida. See on võimalik,kuna navigatsioonisüsteem analüüsib teekonna programmeeritud marsruuti ja näebette vajadust autot täiendavalt laadida.

RENAULT KOHTA

Renault,ajalooline autobränd ja elektrisõidukite tootmise teerajaja Euroopas, on alativälja töötanud uuenduslikke sõidukeid. Strateegilise plaaniga Renaulution onRenault asunud ambitsioonikale väärtusi loovale üleminekukursile, millegaliigutakse konkurentsivõimelisema, tasakaalustatud ja elektrifitseeritudtootevaliku suunas. Eesmärk on ühendada autotööstuses kaasaegsus ja uuendusliktehnoloogia, energia- ja liikuvusteenused ning veel palju muudki.

Galerii

Videod

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.