Pressiteade
Brändi uue identiteedi tugevaks tunnuseks on iluvõre keskosas asuv valge ümberkujundatud Dacia Link embleem. Minimalistlike joontega „D" ja „C" moodustavad uue embleemi, mis peegeldab disaini jõulist lihtsust. Dacia Link on nii ära tuntav ükskõik mis distantsilt. Embleem on ka iga ratta ilukilbi keskel.
Teine nähtav muudatus on logotüübi lisamine sõiduki tagapaneelile ja roolile. Kujunduselt minimalistlikus visuaalis on alles jäänud vaid põhiline, millest piisab iga tähe eristamiseks.
Muud kujunduses tehtud muudatused hõlmavad Monolith Grey värvi jõudmist katusereelingutele, eesmistele ja tagumistele kaitseplaatidele ning Sandero Stepway ja Dusteri küljepeeglitele.
Sama DNA, uus hoog
Vaid mõne kuuga rikastus Dacia tootevalik kahe uue liikmega: täiselektrilise Springi ja mitmekülgse C-segmendi pereauto Joggeriga.
Dacia põhiolemus tähendab sõidukite valmistamist ilma kellade ja viledeta, vaid lihtsate hädavajalike omadustega, mis vastavad klientide ootustele. Dacia sõidukid on eelkõige vastupidavad ja töökindlad, need on tõeliselt mitmekülgsed, olgu siis linnas sõitmiseks või nädalavahetusel loodusesse põgenemiseks. Uus värv Lichen Khaki on maalähedane toon, mis sarnaneb naturaalse sambla tooniga. Värv teeb oma debüüdi ja rõhutab Dacia tihedat sidet loodusega.
Dacia on siin selleks, et asju raputada, autotööstusele uut sisu anda, püüdes eelkõige edendada arukaid tarbimisharjumusi. See väljendub teatud materjalide, näiteks kroomitud dekoratiivmaterjalide, aga ka kogu loomse päritoluga nahast loobumises.
Dacia viib järk-järgult ellu üht Renault Grupi 23. aprillil 2021 toimunud üldkoosolekul võetud kohustustest. Sellest tulenevalt saab Daciast alates 2023. aastast grupi esimene bränd, mis piirab kõigi oma sõidukite tippkiirust 180km/h-le.
Üheaegne tootevaliku uuendamine
Tõenäoliselt esmakordselt autotööstuse ajaloos võtab Dacia uue visuaalse identiteedi üheaegselt kasutusele kogu tootesarjas. Juba 16. juunist saavad kliendid tellida uue visuaalse identiteediga sõidukeid.
Uue välimuse nägemiseks oma silmaga peavad kliendid ootama Mondial de Paris’i 2022. aasta oktoobris ning esimesed sõidukid jõuavad Dacia esindustesse järgnevate päevade jooksul.
Dacia kohta
1968. aastal sündinud ja 2004. aastal Renault Grupi poolt taaselustatud Dacia on kogu Euroopas alati pakkunud parima hinna ja kvaliteedi suhtega autosid, luues pidevalt olulistele asjadele uut tähendust.
Uuendusmeelse tootjana pakub Dacia lihtsaid, mitmeotstarbelisi ja töökindlaid autosid, mis on kooskõlas klientide elustiiliga.
Dacia mudelid on muutunud turu mõõdupuudeks: Logan, täiesti uus auto kasutatud auto hinnaga; Sandero, Euroopa enimmüüdud jaemüügiauto igal aastal alates 2017. aastast; Duster, enimmüüdud maastur Euroopa eraisikutele alates 2018. aastast; Spring, taskukohase elektrilise liikuvuse võitja; Jogger, mitmekülgne C-segmendi pereauto.
Alates 2004.aastast on 44 riigis esindatud Dacia müünud rohkem kui 7,5 miljonit autot.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.