Pressiteade

Jaga

RENAULT UUENDAB TÄISELEKTRILISTE TARBESÕIDUKITE VALIKUT TÄIESTI UUE KANGOO VAN E-TECHI JA UUE 52 KWH MASTER E-TECHIGA

• 300 km1 sõiduulatusega täiesti uus Renault Kangoo Van E-TECH rahuldab professionaalsete klientide igapäevaseid vajadusi paremini kui eales varem. • 15 versiooni ja 200 km1 sõiduulatusega uus Master E-TECH Electric 52 kWh on äärmiselt mitmekülgne. • Need kaks uusimat mudelit tähistavad uue kompromissitult täiselektriliste väikeste tarbesõidukite sarja algust.
Nüüd, 36 aastat pärast esimest täiselektrilise Masteri prototüüpi ja 10 aastat pärast täiselektrilise Kangoo Z.E., mida on müüdud üle 70 000 auto, turule toomist, on Renault end tõestanud elektrisõidukite maailma pioneeri ja Euroopa liidrina.

Renault uuendab täiselektriliste väikeste tarbesõidukite valikut, alustades täiesti uuest Kangoo Van E-TECH Electricust ja uuest 52 kWh Master E-TECH Electricust, et pakkuda veelgi suuremat paindlikkust ja vabadust


KÕIK KANGOO VANI TUGEVAD KÜLJED JA UUENDUSED TÄISELEKTRILISES SÕIDUKIS

Täiesti uus Kangoo Van E-TECH Electric tugineb oma sisepõlemismootoriga eelkäija pärandile, samale kaubikule, mis võitis 2022. aasta rahvusvahelise kaubiku tiitli.

Põrandapaneeli alla paigaldatud aku tõttu jääb kaubiku laadimismaht muutumatuks: L1 versioonis on kuni 3,9 m3 laadimisruumi (pika formaadi mudelil, mis tuleb hiljem müügile, 4,9 m3), kandevõime 600 kg (pika formaadi mudelil 800 kg2) ja pukseerimisvõimsus 500 kg.

Teiste funktsioonide hulka kuuluvad geniaalne ja ainulaadne „Open Sesame by Renault“ liuguks, mille suurim külgava on 1,45 meetrit, uuenduslik „Easy Inside Rack“ sissetõmmatav kandepind, kolm esiistet koos allaklapitava keskmise seljatoega, et luua mobiilne kontor, ja ligi 60-liitrise mahutavusega kabiini panipaigad, sealhulgas Renault Easy Life sahtel.

Veidi rohkem kui 10 aastat tagasi teenis Kangoo esimese täiselektrilise versiooniga rahvusvahelise aasta kaubiku tiitli. Viimase kümnendi kogemused ja intensiivne professionaalne kasutus on võimaldanud Renault’l hoida oma positsiooni elektriliste väikeste tarbesõidukite turuliidrina ning nüüd on hea võimalus pakkuda turu parima valikuga täiesti uut Electric Kangoo mudelit.

Kaheksast sõltumatust ja kergesti parandatavast moodulist koosneva uue 45 kWh liitiumioonaku võimsus tagab täiesti uue Kangoo Van E-TECH Electricu sõiduulatuseks WLTP tsüklis kuni 300 km. Nii võivad väikekaubikute juhid muretult vastu minna pikale tööpäevale, seda konkurentsitult madalaima omamiskuluga.
22 kW laadijaga versioonidel saadaoleval akul on vedelikjahutussüsteem ja elektritakistus, mis võimaldab kasutamist õiges temperatuuritsoonis, säilitades seeläbi autonoomia ja lühendades laadimisaega.
Akudele kehtib garantii 8 aastat ehk 160 000 km. Selle aja jooksul vahetatakse need tasuta välja, kui nende võimsus väheneb alla 70% nimiväärtusest (SoH).

Täiesti uus Kangoo Van E-TECH Electric on varustatud 90 kW mootoriga, mille 245 Nm kohene pöördemoment tagab sujuva ja pingevaba sõidukogemuse igas olukorras. Eco režiim, mis piirab sõiduki võimsust ja tippkiirust, aitab optimeerida üldist sõiduulatust ja seda on kõige parem kasutada kerge koorma vedamisel.



Juht saab valida kolme taastava pidurdusrežiimi vahel:

• Sailing (näidiku tuli B1): piiratud taastav režiim, sobib sõitmiseks kiirteedel ja kiirradadel
• Drive (B2): vaikimisi taastav režiim mitmekülgseks kasutamiseks, mille puhul on jalga gaasipedaalilt võttes sisepõlemismootori tunne
• Brake (B3): maksimaalselt taastav režiim kasutamiseks liiklusummikutes ja mägiteedel.

Täiesti uuel Kangoo Van E-TECH Electricul abistab tavapärast hüdraulilist pidurdamist ARB-süsteem (Adaptive Regenerative Brake System), mis maksimeerib taastud energiahulga olenemata valitud pidurdusrežiimist.

Sõidu- ja pidurdusrežiimide kombinatsioonide valik tähendab, et juhid saavad optimaalse mugavuse ja sõiduulatuse tagamiseks valida vastavalt sõiduki konkreetsele kasutamisviisile ja liiklusoludele kuue erineva sõidurežiimi vahel.

Teave valitud sõidurežiimi, elektrienergia halduse ja ADASi kohta kuvatakse valikvarustuses oleval täielikult kohandataval 10-tollisel värvilisel digitaalsel armatuurlaual.

Tagamaks parima sõiduulatuse igal aastaajal, on täiesti uue Kangoo Van E-TECH Electricu kliimaseade varustatud soojuspumbaga. See võimaldab pööratava kliimaseadme põhimõttel töötades talvel kütmist ja suvel jahutamist. Soojendus varustab salongi väljast kogutud kaloritega, kliimaseade aga ammutab salongist kalorid, et need sõidukist välja juhtida.
Soojuspump tagab optimaalse jõudluse, kui temperatuur on vahemikus -15 kuni +15°C. Lisaks esmaklassilisele soojusmugavusele säilitab see autonoomia. See funktsioon võimaldab lisaks säilitada kuni 85 km WLTP autonoomiat!

Ja lõpuks, täiesti uuel Kangoo Van E-TECH Electricul on lisavarustusena soojendusega tuuleklaas2, esiistmed ja rool. Need funktsioonid pakuvad veelgi suuremat soojuslikku mugavust, mõjutades samal ajal vähe akut.

Täiesti uuel Kangoo Van E-TECH Electricul on aku laadimiseks võimalik valida kolme tüüpi laadija vahel.

• Standardvarustuses pakutakse kahte tüüpi integreeritud laadijaid:
o kolmefaasiline 11 kW laadija, mis sobib igat tüüpi koduseks laadimiseks
o 22 kW kolmefaasiline laadija, kiirendatud laadimiseks avalikes terminalides.
• 22 kW laadija lisavarustusena on 80 kW alalisvoolu kiirlaadija (alalisvool), mis taastab 170 km autonoomia (WLTP tsükkel) 30 minutiga

Täiesti uue Kangoo Van E-TECH Electricu aku vajab 15% kuni 80% laadimiseks 2 tundi 40 minutit, kui see on ühendatud 11 kW Wallboxiga ja vähem kui 6 tundi 7,4 kW Wallboxiga.

Lõpetuseks, tänu MyRenault nutitelefonirakendusele või Renault Easy Link multimeediumisüsteemile, on täiesti uuel Kangoo Van E-TECH Electricul teatud komplekt ühendatud teenuseid, näiteks:

• aku laadimise ajakava koos laadimise oleku kaugjälgimisega
• salongi eelsoojendus/eeljahutus
• marsruudil olevate laadimispunktide tuvastamine
• sihtkohtadesse jõudmise arvutamine järelejäänud aku laetusega


MAUBEUGE, TIPPKESKUS ELECTRICITY SÜDAMES

Alates 2011. aastast toodab Hauts-de-France’i piirkonnas asuv Renault Maubeuge’i tehas Kangoo sõidukeid klientidele üle kogu maailma.
Uue ElectriCity südames olev tehas koos Douai’ ja Ruitzi rajatistega moodustab Euroopa suurima ja konkurentsivõimelisema elektrisõidukite tootmiskeskuse, mille kaudu plaanib Renault 2025. aastaks toota 400 000 elektrisõidukit aastas.
Täiesti uue Kangoo era- ja kommertsversioonide, samuti partnerbrändide Mercedese ja Nissani sõidukite tootmise kaasajastamiseks ja võimalikult kõrge kvaliteedi tagadamiseks investeeris Renault tehasesse 450 miljonit eurot ning rajas uue akude kokkupanemise töökoja.

Täiesti uue Kangoo Van E-TECH Electric elektrimootor ja laadimismoodulid on toodetud Renault’ Cleoni tehases Normandias.


MASTERI RUUMIKUS JA TÕHUSUS TÄISELEKTRILISES MUDELIS, KUID NÜÜD SUUREMA SÕIDUULATUSEGA

Renault’ suur elektrikaubik, täiesti uus Master Van E-TECH Electric 52 kWh, on saanud uue 52 kWh aku, suurendades sellega WLTP tsükli sõiduulatuse kuni 200 km.

Samuti nagu täiesti uuel Kangoo Van E-TECH Electricul, abistab tavapärast hüdraulilist pidurdamist ARB-süsteem (Adaptive Regenerative Brake System), mis maksimeerib taastud energiahulga olenemata valitud pidurdusrežiimist.

Kaubiku ökorežiim – mis piirab maksimaalset võimsust ja kiirust – koos madala takistusega rehvidega tagab maksimaalse sõiduulatuse ja maksimaalse sõidumugavuse.

Kaubiku aku jaoks on kahte tüüpi laadimislahendusi:

• ühefaasiline 7,4 kW vahelduvvoolulaadija, mis sobib igat tüüpi koduseks laadimiseks.
• 22 kW alalisvoolulaadija kiirlaadimiseks avalikes laadimisjaamades, mis võimaldab taastada 50 km sõiduulatust (WLTP tsükkel) 45 minutiga.

Täiesti uue Master Van E-TECH Electric 52kWh aku vajab 80% laadimiseks 5 tundi, kui see on ühendatud 7,4 kW Wallboxiga ja 10 tundi 3,7kW koduse laadimisega.

Täiesti uus 52 kWh Master E-TECH Electric on varustatud energiasäästliku elektrimootoriga, mille võimsus on 57 kW (76 hj ekvivalent). See sobib suurepäraselt nii linnas kui ka linnalähedastes piirkondades sõitmiseks.

Täiesti uus 52 kWh Master Van E-TECH Electric on saadaval 15 versioonis (algse kuue asemel), valikus on kolm erinevat pikkust ja kolm erinevat kõrgust, veovõimsusega 3,1 ja 3,5 tonni tellimuste avamisel ja hiljem 3,8t. Neli kaubiku versiooni pakuvad kaubaruumi mahtu 8 kuni 15 m3. Kaks „kabiin-põrand“ versiooni on saadaval pikkustes L2 või L3 ja on ideaalselt kohandatavad lamedate esemete, puistematerjalide või suuremahuliste kaupade jaoks, laadimismahuga kuni 20 m3.

Täiselektrilisel versioonil on sisepõlemismootoriga mudeliga sama mahukas laadimisruum, mis on oma kategoorias üks suuremaid.

Täiesti uus 52 kWh Master Van E-TECH Electric on pärinud ka kõik sisepõlemismootoriga versiooni uuenduslikud kokpiti funktsioonid:

• „Easy Life“ riiul, mis asub kindalaeka kohal ja avaneb lihtsa vajutusega, pakkudes järgmist:
o täiendav tööruum
o lõunapausi ala, mis on varustatud suure keskse topsihoidjaga
• suur 10,5-liitrine Easy Life sahtel hõlpsaks juurdepääsuks
• nutitelefoni induktiivlaadur
• digitaalne tahvelarvuti dokkimisjaam armatuurlaua keskosas
• R-link Evolution teabe- ja meelelahutussüsteem

Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatuse, tagumise parkimisabi ja tagurduskaameraga varustatud täiesti uuel 52 kWh Master Van E-TECH Electricul on uusimad ADASi funktsioonid:

• eesmine parkimisabi2
• tagumine parkimisabi2
• tahavaatekaamera
• tahavaateabi kaameraekraaniga esiklaasi ülemises osas, mis tagab optimaalse keskmise ja pika vahemaa tagumise vaate
• külgtuuleabi (standardvarustus), mis aktiveerub kiirusel üle 70 km/h ja korrigeerib kuni 50% sõiduki külgsuunalisest kõrvalekaldest äärmuslikes sõidutingimustes
• automaatsed tuled ja klaasipuhastid (standardvarustus)
• aktiivne hädapidurdussüsteem (AEBS), aktiivne linnatänavatel ja maanteedel
• sõidurajalt lahkumise hoiatus2

TOODETUD PRANTSUSMAAL BATILLYS

Alates 1980. aastast on Masterit toodetud Renault’ Batillys asuvas Sovabi tehases.
Ettevõttes on ligi 2700 töötajat ja see loob kohalikus majanduses ligi 5000 kaudset töökohta. 84% tehase tarnijatest asuvad Prantsusmaal.
Renault’ Batilly (Prantsusmaa) ja Curitibasi (Brasiilia) tehastes alates 2009. aastast toodetud Renault Master on turuliider Prantsusmaal, Poolas, Sloveenias, Horvaatias, Brasiilias ja Marokos.
52kWh Master Van E-TECH Electricu elektrimootor ja laadimismoodulid on toodetud Renault’ Cleoni tehases Normandias (Prantsusmaa). Aku pannakse kokku Flinsi tehases ja sõiduki elektrifitseerimine toimub Gretz-Armainvilliersi tehases.


RENAULT KOHTA

Renault on juba enam kui sajandi projekteerinud, valmistanud ja müünud väikeseid tarbesõidukeid, mis vastavad professionaalsete klientide nõudmistele kogu maailmas.
Express, Kangoo, Trafic ja Master: sõidukid, mis on tunnustatud kogu maailmas uuenduslike viiside poolest, millega need parandavad oma kasutajate igapäevaelu.
Enam kui kümne aasta jooksul on Renault Pro+ olnud Euroopa liider paljudel turgudel (ICE ja EV), pakkudes kohandatud ja nutikaid säästva liikuvuse lahendusi ainulaadse lahenduste, teenuste ja rahastamispakkumiste kombinatsiooni kaudu, mis lihtsustab ja toetab professionaalsete klientide äritegevust. See ühendab uuenduslikud digitaalsed lahendused heakskiidetud keretootjate ja tarbesõidukite ekspertide võrgustikuga, mis asuvad enam kui 600 Renault Pro+ keskuses rohkem kui 30 riigis.

1: maksimaalne autonoomia WLTP tsüklis
2: saadaval hiljem

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.