Pressiteade
Uues rollis hakkabFabrice Cambolive juhtima brändi tegevust ja Renault korralduskomiteed. Temapõhiülesanneteks on Renault’ keskpika perioodi plaani väljatöötamine jahaldamine kõigi äritegevuse funktsioonide lõikes ning brändi 14 uue sõidukituruletoomine 2025. aastaks.
Renault Grupi jaRenault brändi tegevdirektor Luca De Meo sõnas: „Ma olen täiesti kindel, etFabrice Cambolive suudab tänu oma põhjalikele teadmistele grupi kohta jaulatuslikule rahvusvahelisele kogemusele kiirendada Renaulution plaanielluviimist ja luua väärtust, muutes Renault 2030. aastaks täiestielektriliseks brändiks, samuti uute energiaallikate ja digitaaltehnoloogiajuurutamise liidriks.“
54-aastane Fabrice Cambolive on lõpetanud Prantsusmaal Toulouse’is asuvaTBS Education Business Schooli. Ta liitus Renault Grupiga 1992. aastal ningtöötas 20 aastat erinevatel rahvusvahelistel müügi ja turundusega seotudametikohtadel Hispaanias, Šveitsis, Prantsusmaal, Saksamaal ja Rumeenias.
Tema rahvusvaheline karjäär jätkus 2011. aastal, kui ta määrati Venemaaja Euraasia piirkonna müügi- ja turundusosakonna asepresidendiks, seejärelmäärati ta 2015. aastal Renault do Brasili tegevjuhiks. 2017. aastal edutati taAafrika, Lähis-Ida, India ja Vaikse ookeani piirkonna vanemasepresidendiks.2021. aastal määrati Fabrice Cambolive Renault brändi müügi ja operatsioonidevanemasepresidendiks, kelle vastutusalasse kuulub strateegilise Renalutionplaani ülemaailmne kasutuselevõtt ja brändi ärimudeli ümberkujundamine.
Renault’kohta
Renault, ajalooline autobränd jaelektrisõidukite tootmise teerajaja Euroopas, on alati välja töötanuduuenduslikke sõidukeid. Strateegilise plaaniga Renaulution on Renault asunud ambitsioonikaleväärtusi loovale üleminekukursile, millega liigutakse konkurentsivõimelisema,tasakaalustatud ja elektrifitseeritud tootevaliku suunas. Eesmärk on ühendadaautotööstuses kaasaegsus ja uuenduslik tehnoloogia, energia- jaliikuvusteenused ning veel palju muudki.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.