Pressiteade
RENAULT X ROLAND-GARROS
Pariisi suureslämmi turniir ja tootja Renault on ühendanud jõud, et kirjutada oma ajalukkuuus peatükk. Alates 2022. aasta turniirist, mis toimub 16. maist 5. juunini,saab Renault’st esialgu viieks aastaks maailma ühe prestiižseima spordisündmuseRoland-Garrose premium partner.
Renault’l jaPariisi suurel slämmil on samad juured, mõlemad Prantsusmaal sündinud, tugevarahvusvahelise ambitsiooniga ning austavad ühiseid väärtusi – „Made in France“,kirg ja ettevõtlikkus. Partnerlus Renault’ ja Prantsuse Tenniseliidu (FFT)vahel oli veelgi märgilisem, sest tugineb mõlema brändi kahele peamiselestrateegilisele sambale: säästev liikuvus ja sotsiaalne vastutus.
ELEKTRILINE AUTOPARK
Renault ja Roland-Garros jagavad samakavatsust käituda alati vastutustundlikumalt, seetõttu on jätkusuutlik liikuvusmõlema brändi jaoks võtmetähtsusega. Renault juba kiirendab omaümberkujundamist eesmärgiga saada 2030. aastaks Euroopas täielikultelektriliseks brändiks.
Ettevõttepühendumus jätkusuutlikule liikuvusele kajastub selgelt 100-s uues RenaultMegane E-Tech Electricus, mille Renault andis Prantsusmaa French Open turniirikäsutusse ja mis on osa 160 sõidukist koosnevast elektrilisest autopargist.
GIVE ME 5
Paralleelseltselle partnerluslepingu allkirjastamisega käivitab Renault brändi uuesotsiaalse vastutuse projekti „GIVE ME 5“, mis on pühendatud noortelepõlvkondadele.
Esimese sammunasoovib Renault edendada tenniseharrastust linnades, renoveerides kohalikekunstnike abiga äärelinnas asuvaid mänguväljakuid. Prantsusmaal loodetakseaasta lõpuks avada kaks mänguväljakut.
Projekti „GIVE ME5” rahastamise toetuseks rakendab Renault Roland-Garrose turniiri ajalkogumismeetodit „Let Challenge”. Iga kord, kui servitud pall enne serviväljakulmaandumist võrgunööri tabab, mida turniiri jooksul juhtub keskmiselt üle 2000korra, eraldab Renault sellele sotsiaalsele algatusele teatud rahasumma.
Lisaks kutsubbränd mitmeid ebasoodsate elamistingimustega roma laste ja teismeliste rühmiRoland-Garrosele elama kaasa eksklusiivsele võistlusele ja abistama ühelturniiripäeval.
TEGEVUSED STAADIONIL JAVÄLJASPOOL
Uue koostöö osana ja esmakordselt Roland-Garrose ajaloos kuvatakseRenault’ logo viie peamise väljaku (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen,Simonne-Mathieu ja väljakud nr 7 ja 14) võrkudel kogu turniiri jooksul, alates kvalifikatsiooniringidestkuni finaalideni.
Turniiri ajal onRoland-Garrosel avatud ka Renault’ 150 m2 messiboks, kus külastajadsaavad tutvuda brändi tulevase elektri- ja elektrifitseeritud mudelitevalikuga. Väljas on Renault Megane E-Tech Electric, Renault 5 prototüüp jatäiesti uus Renault Austral, mille avalik maailma esmaesitlus toimubRoland-Garrosel.
Liikuvus- jatennisefännid saavad nautida mitmeid elamusi, mida Renault turniiri jooksulpakub.
RenaultGreen Line: kõik, kes soovivad turniirile jõudanullheitega, saavad seda teha tänu Renault’le. Sõidukijagamisettevõte ZITY byMobilize pakub oma klientidele võimalust jõuda Roland-Garrosele ja parkidastaadioni kõrval ühes viiest ZITY parkimiskohast. Uutel klientidel on võimalussaada erisoodustust.
RenaultThe Originals Line: Atelier Renault’st, brändiChamps-Elysées’l asuvast esinduspoest teele asudes saavad tennisefännid kogedaainulaadset elamust – sõitu 30ndatest aastatest pärit RATP bussiga, missõidutab nad otse staadionile.
RenaultElectro-Pop Line: Renault 5 50. juubeli puhul ehitasbränd ümber viis ajaloolist mudelit, varustades need 100% elektrilisemootoriga. Ka neid saavad fännid ja külalised kasutada Roland-Garrosestaadionile jõudmiseks.
RENAULT kohta
Renault,ajalooline autobränd ja elektrisõidukite tootmise teerajaja Euroopas, on alativälja töötanud uuenduslikke sõidukeid. Strateegilise plaaniga „Renaulution“ onRenault asunud ambitsioonikale väärtusi loovale üleminekukursile, millegaliigutakse konkurentsivõimelisema, tasakaalustatud ja elektrifitseeritudtootevaliku suunas. Eesmärk on ühendada autotööstuses kaasaegsus ja uuendusliktehnoloogia, energia- ja liikuvusteenused ning veel palju muudki.
ROLAND-GARROSe kohta
Spordifännideja ka laiema avalikkuse silmis on Roland-Garros sündmus, mida tuleb kindlastijälgida. 2021. aasta turniiri kanti üle 222 riigis üle maailma, mis kinnitabturniiri staatust esmaklassilise rahvusvahelise spordisündmusena. Prantsusmaatenniseliidu korraldatav Roland-Garros on ainuke suure slämmi turniir, mismängitakse savipinnasel, mis on tenniseajaloo üks vanimaid ja õilsamaid pindu.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.