Pressiteade
„Täiestiuus Mégane E-TECH Electric kavandati algusest peale ringmajandust silmaspidades. Prantsusmaal Douai tehases kokku pandud elektrimudel peegeldabkontserni pühendumust esmaste ressursside säilitamisele, kohalikule tootmiselening läbimõeldud koostööle tootmisahela eelmise ja järgmise etapi tarnijatening ringlussevõtu ettevõtetega.”
, MaterialEngineeringi keskkonnainsener
VASTUTUSTUNDLIK TOOTMINE
Kogu protsess onloodud ressursside kasutamise optimeerimist silmas pidades. Näiteks alumiiniumikasutatakse paljude kereosade jaoks. Kerge materjal aitab vähendada üldistmassi, suurendades seega auto sõiduulatust. Kuid see tähendab ka võimalusttarneahelat veelgi optimeerida; järelejäänud materjali saab ringlusse võtta jatagastada tootmisprotsessi. Kuidas? Lehtmetalli stantsimisel, kuialumiiniumlehtedest lõigatakse välja üksikud osad. Lõiketükkide äraviskamiseasemel saadetakse need tagasi algsele tarnijale. Kui need on sorteeritud,purustatud ja ümber kujundatud, saadetakse materjal osade valmistamiseks tagasitehasesse. Selline lühike taaskasutusahel aitab vähendada tootmisesüsinikujälge ja tagada piisavad materjalivarud.
Fabrice, RenaultGrupi taaskasutusekspert
RINGLUSSEVÕETUD MATERJALID ON AUKOHAL
„Minuroll on kindlaks teha, millistel materjalidel on võimalikult väike jalajälg jalaiendada ringlussevõetud materjalide valikut. Täiesti uus Mégane E-TECHElectric sisaldab 20% rohkem ringlussevõetud plasti kui Renault ZOE.”
Quentin, MaterialEngineeringi keskkonnainsener
ROHKEM KUI 90% ULATUSES RINGLUSSEVÕETAV
Täiesti uusMégane E-TECH Electric viib keskkonnaalased ambitsioonid veelgi kaugemale, sestsillutab teed uutele paljutõotavatele projektidele, näiteks need, mis on seotudakude valmistamisel kasutatud materjalide ja metallide ringlussevõtuga. Neidringlussevõetud osi kasutatakse ühel päeval uute akude valmistamiseks Douai’Gigafactory tehases, mis avab uksed 2024. aastal.
90% täiestiuuest Mégane E-TECH Electricust on ringlussevõetav*. Seega tähistab mudel uueajastu algust koos pingelisemate kohustuste ja suurema vastutustundega, ollesprivileeg Quentinile, kes nüüd sobitab töö oma ideaalidega.
*Vastavalt mootorsõidukite korduvkasutatavust, ringlussevõetavust jataaskasutatavust käsitlevale direktiivi 2005/64/EÜ
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.