1. kvartal 2022 Tulemuslik müügipoliitika, mida tugevdab põhjalik uuendamine
• Grupi ülemaailmne müük oli 2022. aasta esimeses kvartalis 552 000 sõidukit, seda endiselt väga häiritud turu kontekstis.
• Grupi tulu oli kvartalis 9,7 miljardit eurot, vähenedes -2,7%(-0,7% püsivate vahetuskursside juures ).
• Renault Grupp järgib 2020. aasta 3. kvartalis käivitatud müügipoliitikat, mis keskendub väärtusele:
• positiivne hinnamõju 5,6 punkti kvartalis: dünaamika jätkub.
• müügivaliku kasv kõige kasumlikumatel kanalitel: Euroopa viies peamises riigis on jaemüük 69% (võrreldes 54% 2021. aasta I kvartaliga).
• Grupi tellimuste portfell Euroopas oli märtsi lõpus 15 aasta kõrgeim ja moodustas 3,9 kuu müügimahtu.
• Seda kaubanduspoliitikat tugevdab uute toodete edu, mis võimaldab Renault Grupil tugevdada oma juhtpositsiooni hübriid- ja elektrilise liikluse vallas:
• 1. kvartalis registreeriti rohkem kui 9000 Renault Arkana tellimust kuus, 60% E-TECH versioonis ja 60% jaemüügikanalis.
• Renault Megane E-TECH Electric turuletoomine on paljutõotav – kahe kuu jooksul on tehtud enam kui 10 000 tellimust, millest 70% on kõrgemad versioonid.
• Dacia Sandero on jätkuvalt enimmüüdud sõiduk Euroopa jaeklientidele.
• rohkem kui 9000-se müügiga Euroopas ja 20 500 tellimusega 1. kvartalis on Dacia Spring 100% Electric Prantsusmaal müüdud elektrisõidukest 2. kohal.
• uus Jogger tõotab kujuneda Dacia brändi uueks edulooks: 4 kuu jooksul on Euroopas tehtud 36 500 tellimust, millest 70% kõrgemad versioonid.
• E-TECH tootevalik (100% elektrilised, pistikhübriid- ja hübriidsõidukid) moodustas kvartalis 36% Renault brändi sõiduautode müügist Euroopas, mis on 13 punkti rohkem kui 2021. aasta 1. kvartalis.
• Grupp tugevdab oma konkurentsivõimet täiendavate kulude vähendamise programmidega.
• Renault Grupp kinnitab oma 23. märtsil 2022 avaldatud finantsprognoosi.
• Renault Grupp tutvustab 2022. aasta sügisel toimuval kapitaliturupäeval oma finantseesmärke ja strateegiat, mis positsioneerib grupi konkurentsivõimelise, tehnoloogilise ja jätkusuutliku ettevõttena.
„Väärtuse loomine on Renault Grupi strateegia keskmes ja kajastub 2022. aasta 1. kvartali tegevuses. Meie müük kõige kasumlikumates kanalites kasvab jätkuvalt ja grupi ennetav müügipoliitika, mida on rakendatud alates 2020. aasta keskpaigast, kannab vilja. Lisaks on E-TECH tootevalik muutumas üha edukamaks. Rekordilisel tasemel tellimuste arv annab tugevalt märku meie paljutõotavast ja konkurentsivõimelisest uute sõidukite valikust.
Turukeskkonnas, mida Ukraina konflikt, pooljuhtide kriis ja inflatsioon on tõsiselt häirinud, jätkab Renault Grupp taastumist ja kiirendab valitud strateegia elluviimist," ütles Thierry Piéton, Renault Grupi finantsdirektor