Pressiteade
„Maamess on olnud aastaid meie jaoks väga oluline sündmus, kus saamesuhelda otse kliendiga ja tutvustada olulisi uudiseid Renault mudelirivis. Selaastal oleme kohal suurelt ja näitame Maamessi külastajale tervenisti kolmetarbesõiduki uudismudelit. Tutvustame Renault Kangoo väikekaubikut, mis onnüüdsest saadaval ka automaatkäigukastiga. Kohal on nii seest kui väljastuuenduskuuri läbinud Renault Trafic buss ning meie enimmüüdud suur RenaultMaster kaubik. Linnamaasturite segment on olnud eestlaste jaoks alatisüdamelähedane, seda kinnitab eelmisel aastal müügile tulnud Renault Arkanaedu. Maamessil on suurepärane võimalus tutvuda Renault Arkanaga lähemalt, etnäha päris oma silmaga suurepäraselt õnnestunud disaini ja ruumikuselahendusi,“ sõnab City Motorsi müügijuht Jüri-Bruno Asari.
RENAULT KANGOO
2021. aastal ilmavalgust näinud uus Renault Kangoo pakub turul olevatestsõidukitest kõige laiemat parempoolset külgjuurdepääsu – 1446 mm, mis oneelmise versiooniga võrreldes kaks korda laiem. Viimane uuendus, mida tuntaksenime all „Seesam avane Renault’ moodi“ on eriti mugav just linnatänavatel. Seemuudab peale ja maha laadimise külgjuurdepääsu abil eriti lihtsaks, vältidestagumise juurdepääsuga kaasnevaid piiranguid kitsastes parkimiskohtades.
RENAULT TRAFIC
Uusima põlvkonna Renault Trafic on läbinud põhjaliku uuenduskuuri.Uus esipaneel ja LED-optika muudavad välise silueti atraktiivsemaks. Seestpoolton kabiin täielikult muutunud. Tippkvaliteetne välimus ja viimistlus koos kogulisatud varustusega on võrreldavad erasõiduki standarditega.
RENAULT MASTER
Koos Traficuga nägi 1980. aastal ilmavalgust ka Renault Master, midaon sellest ajast müüdud rohkem kui 2,4 miljonit sõidukit enam kui 50 riigis.Master on saadaval 350 konfiguratsioonis kolmes eri kõrguses, neljas pikkusesning kaubaruumi mahtudega alates 8 kuni 22 m3.
RENAULT ARKANA
Renault Arkanaga tõi Renault turule kõrgelt arenenudhübriidtehnoloogiaga uue põlvkonna maasturi. Uuendati nii vorme kui funktsioone- kindlustunnet lisab tõstetud juhiiste, ruumikus, mis ei tule pakiruumi mahuarvelt, ning erilisust lisab Arkana uuenduslik stiil. Ka turvalisuse osas polejäreleandmisi tehtud, Euro NCAP omistas sellele maksimaalsed 5 tärni. Samutipaistab Arkana silma oma mootorivalikuga - täishübriidne E-TECH Hybrid 145 hjja 1.3 TCe 12 V mikrohübriid, rääkimata 140 hj ja 160 hj versioonidest.
MAAMESSIST
Järjekorras 28. rahvusvaheline põllumajanduse, metsanduse, aianduse jatoidutööstuse ettevõtteid ja organisatsioone koondav mess toimub 21.-23.aprillil 2022 Tartu Näituste messikeskuses. Lisainfo: https://maamess.ee/
Renault’ kohta
Renault,ajalooline autobränd ja elektrisõidukite tootmise teerajaja Euroopas, on alativälja töötanud uuenduslikke sõidukeid. Strateegilise plaaniga Renaulution onRenault asunud ambitsioonikale väärtusi loovale üleminekukursile, millega liigutaksekonkurentsivõimelisema, tasakaalustatud ja elektrifitseeritud tootevalikusuunas. Eesmärk on ühendada autotööstuses kaasaegsus ja uuenduslik tehnoloogia,energia- ja liikuvusteenused ning veel palju muudki.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.