Pressiteade

Jaga

Täiesti uus Renault Austral: stiil stiili taga peidus

Enne ametlikku esitlust läbib uus mudel esimesed katsetused avatud teedel, kandes värvimaskeeringut, mis varjab selle jooni ja stiilisaladusi. Miks mitte muuta prototüüpide kamuflaaž tõeliseks kunstiloominguks? Selle väljakutse võttis vastu Renault Grupi disainiosakonna disainer François. Ta selgitab, kuidas lõi spetsiaalse kleebise täiesti uue Australi joonte varjamiseks.

Sotsiaalvõrgustikes, internetis võierialaajakirjades on uute mudelite „spioonifotode“ jaht aastaringselttäies hoos. Pilte on arvukalt, kuid harva paljastavad need midagi olulist.Enamikul juhtudel on prototüübid, mida kasutatakse avalikel teedeltoimuvateks katsesõitudeks, hoolikalt kaetud enam-vähem psühhedeelsetemustade ja valgetega kleebistega. Eesmärk on lihtne: kaitsta tulevasi mudeleiduudishimulike pilkude eest, et nende ametlik avalikustamine jääkssuureks üllatuseks.

Need värvimaskeeringud peidavad või moonutavaduue mudeli silmatorkavaid jooni ja iseloomulikke disainielemente. See puudutabsageli iluvõret, tiibade servi, kapotti, esitulesid ja isegi brändi logo.

Kuigi Renault’ disainimeeskonnad on omaloomingu üle uhked, on nad sunnitud nägema oma tööd moonutatuna, et see jääkssaladuseks kuni ametliku esitlemiseni.

„Töötades kamuflaaži kallal, tahtsime täiesti uueRenault Australi viimase katseetapiga tõsta veel kord esile ametlikkuavalikustamist ning edastada samal ajal brändi uut visuaalset identiteeti.“

François, grupi Brand Identity Studiojuhtiv disainer

Renault peidab end stiilselt

„Esialgseks avalikustamiseks" on täiesti uusRenault Austral kaetud unikaalse kleebisega, mille on välja mõelnud jakujundanud François. Tõelisest inspiratsioonist laetud värvimaskeering pigemtäiustab kui kahandab sõiduki välimust. Kuigi see on täis silmatorkavaltgraafilisi jooni, täidab see siiski oma peamist funktsiooni: maskeerimist.Kuid teeb seda stiilselt!



Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.