Pressiteade
Esmakordselt 1990. aastal peetud Rallye Aïcha desGazelles du Maroc on ainult naistele mõeldud ralli. Erinevaltteistest võistlustest propageerib see vanas stiilis seiklemist ja maastikulnavigeerimist.
Mastaapsedliivadüünid, kiviste paljandite ja kaamelirohu vahel looklemine ning kursimääramine ainult kaardi ja kompassi abil on alles algus sellele, mis DaciaDusteri gaselle ees ootab.
Üheksapäeva jooksul hinnatakse gaselle nende võime järgi leida kõik kontrollpunktid,kattes samal ajal võimalikult väikese vahemaa. Dacia Duster on nende suurimeelis, kui on vaja toime tulla igasugusel maastikul, mis võidusõidu ajal võibette tulla.
Alates 2017. aastast on Dacia Duster olnud maasturitekategoorias võitmatu tšempion, võitnud seitse korda viimase 11 võistlusejooksul, kusjuures naiskonna liikmed on olnud pärit viiest riigist(Prantsusmaa, Maroko, Poola, Belgia ja Šveits). 31. Rallye Aïcha desGazelles du Maroci rallil astuvad stardijoonele kolm Duster Dacia naiskonda.
Hajar Elbied ja Malika Ajaha võistlevadDacia Dusteri roolis oma kolmandal Rallye Aïcha des Gazelles du Marocivõidusõidul. Eelmisel aastal oma kategoorias võitnud, loodavad need kaksRenault Grupi Marokost pärit pilooti oma koduväljakul järjekordset edukataastat, sõites numbriga 310. Teine järjestikune võit maasturite kategooriasoleks esmakordne.
Psühhiaater Marie Dumas ja finantsjuht JulietteCrépin liituvad ralliga esimest korda meeskonnana number 301. Nad tulid RallyeAïcha des Gazelles rallile, et panna proovile oma julgus ja oskused,pingutada ja kogeda midagi täiesti uut, mis on sama põnev kui katäisväärtuslik. Marie ja Juliette toetavad Marokos asuvat valitsusvälistorganisatsiooni ASF, mis on viimase 30 aasta jooksul aidanud üksikemadel leidastabiilset tööd.
Koolituskonsultant SabineBonnet ja telekommunikatsiooniinsener Isabelle Radenac on naiskonnanumber 304 uhked liikmed. Nad unistavad piiride nihutamisest ja tiimitööst.Pärast esmakordset kohtumist särava Lähis-Ida päikese all otsustasid nadalustada uut seiklust Rallye Aïcha des Gazelles'il. Nende eesmärk?Edendada spordi, kogukondliku mõtlemise, vastutuse ja globaalsete kodanikenategutsemise väärtusi, et paremini teenida meie planeeti.
Reede, 18.märts – Nice (Prantsusmaa), Euroopa tehniline ja halduskontroll. Laupäev, 19.märts – Nice, lahkumine ja laevareis Marokosso.
Esmaspäev,21. märts – Maroko, saabumine Erfoudi. Tehniline jahalduskontroll väljastpoolt Euroopat saabuvatele meeskondadele.
Kolmapäev, 23. märts – Maroko, proloog.
Neljapäev, 24. märts – Maroko, etapid.Reede, 1.aprill –Maroko, sõit Essaouirasse.
Laupäev,2. aprill – Maroko,Essaouira, saabumine, autasustamine ja lõpuõhtu pidustus.
DACIA KOHTA
1968. aastalsündinud ja 2004. aastal taaselustatud Dacia on kogu Euroopas alati pakkunudparima hinna ja kvaliteedi suhtega autosid, luues pidevalt olulistele asjadeleuut tähendust. Uuendusmeelse tootjana pakub Dacia lihtsaid, mitmeotstarbelisija töökindlaid autosid, mis on kooskõlas kliendi elustiiliga. Dacia mudelid onmuutunud turu mõõdupuudeks: Logan, uhiuus auto kasutatud auto hinnaga; Sandero,enimmüüdud auto Euroopa eraklientidele; Duster, kõige soodsama hinnaga maastur;Spring, taskukohane elektrilise liikuvuse meister Euroopas. Dacia on 44 riigisesindatud Renault Grupi bränd. Alates 2004. aastast on Dacia müünud rohkem kui7,5 miljonit autot.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.