Pressiteade
Boulogne-Billancourt,teisipäev, 15. veebruar 2022.
RenaultGrupi 1998. aastal loodud müügijärgne bränd Motrio, mis pakub täielikku valikutohutuse ja funktsionaalsuse poolest originaalosadega samaväärseid varuosi, toob2022. aasta veebruaris turule uue põlvkonna rehvid klientidele, kes hindavadsuuremat väärtust.
Turul, kus juhid toetuvad ühaenam nelja hooaja rehvidele, pakub Fairway sari täielikku valikut: Fairwaysuvine rehv ilmub veebruaris, Fairway aastaringne aprillis ja Fairway talvine2022. aasta juunis.
„Motrio eesmärk on laiendadavaruosade pakkumist ja saada autode teise ja kolmanda elutsükli jaoks olulisekstootjaks, hõlmates 80% Euroopa autoparkidest. Fairway valik on selleevolutsiooni oluline samm. Koostöös meie uue tootjaga saame pakkuda klientideletäielikku rehvivalikut segmendi parimate näitajatega, mida on tõestanudsõltumatud kolmanda osapoole testid. 2025. aastaks on Motrio tootevalikus üle30 000 toote”, sõnasGuy-Olivier Ducamp, Renault Grupi sõltumatu järelturudirektor.
Uued mudelid on vahemikus13–20 tolli ja sobivad laiale valikule sõidukitele, olles kehtiv alternatiivpremium rehvidele. Optimaalse ohutuse tagamiseks pidevalt arenev Motrio Fairwaypakub ühtlast turvist, mis võimaldab aastaringselt suuremat läbisõitu, tagabsuurepärase teelpüsivuse, sõidutäpsuse, haarduvuse kuival teel ja tõhusapidurdusvõime märjal teel.
Nende näitajatega saavutasidsuvised mudelid Euroopa märgpidurduse märgistuse B klassi ja veeretakistuse Cklassi.
Motrio tähelepanu keskmes on„kvaliteet ja kõigile taskukohane hind“ ning uued Fairway rehvid pakuvadparimat kvaliteeti, mida tõestavad Euroopa märgistus ja hinnakonkurentsivõimekus. Motrio Fairway pakub lõppkliendile parimat teenust isegikütusesäästu osas ning on parimal hinnapositsioonil, vastupidiselt sektoriüldisele hinnatõusutrendile.
Renault Grupist
Renault Grupp on uueneva liikuvuse esirinnas. Renault Grupp, midatugevdab allianss Nissani ja Mitsubishi Motorsiga ning ainulaadneelektrifitseerimisega seotud oskusteave, koosneb 5 vastastikku täiendavastkaubamärgist – Renault, Dacia, LADA, Alpine ja Mobilize, mis pakuvad omaklientidele säästlikke ja uuenduslikke liikuvuslahendusi. Rohkem kui 130 riigistegutsev grupp müüs 2020. aastal 2,9 miljonit sõidukit. Grupis töötab rohkemkui 170 000 inimest, kes kehastavad iga päev meie eesmärki – lähendada liikuvusegainimesi. Renault Grupp, mis on valmis võtma vastu väljakutseid nii maanteedelkui ka võistlusradadel, on seadnud eesmärgiks ambitsioonika muutumise, mis loobväärtusi. See keskendub uute tehnoloogiate ja teenuste arendamisele ja uuevaliku veelgi konkurentsivõimelisemate, tasakaalustatud ja elektrifitseeritudautode välja töötamisele. Vastavalt keskkonnaalastele väljakutsetele on gruppseadnud eesmärgiks saavutada Euroopas süsinikneutraalsus aastaks 2040. https://www.renaultgroup.com/en/
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.