Pressiteade
Kolmpartnerit ühendavad oma oskusteabe ja tunnustatud pädevused, et kujundadamaailmas ainulaadne elektriline jõuülekandesüsteem, mis pakub ilma haruldasimuldmetalle kasutamata rohkem võimsust vähema energiaga.
Sellepartnerluse raames panustavad kolm partnerit elektrimootori kahe võtmeosa:rootori ja staatori väljatöötamisse ja tootmisse.
Renaulttöötab välja ja toodab EESM-i (elektriliselt ergastatudsünkroonmootori) rootoritehnoloogiat, mis on projekteeritud ilmaharuldasi muldmetalle kasutamata ja tagab parema energiatõhususe. Lisakskomponentide tarnimisele, mis põhinevad iga ettevõtte parimatel teadmistel,kujundab Renault Grupi kõik-ühes mootori üldarhitektuuri ka Renault.
Valeo ja Valeo Siemens eAutomotive hakkab välja töötama jatootma staatorit, mis põhineb Valeo tehnoloogilistel teadmistelvasktraadi koostest. Tänu oma ainulaadsele oskusteabele selles valdkonnas, misvõimaldab staatoris kasutada kõrgema tihedusega vaske, on Valeo võimelinetootma rohkem võimsust ilma rohkem elektrit kasutamata.
RenaultGrupp, Valeo ja Valeo Siemens eAutomotive hakkavad alates 2027. aastastesimesena masstootma 200 kW võimsusega elektrimootorit ilma haruldasimuldmetalle kasutamata. Mootori tootmine autotootja enda vajadusteks hakkabtoimuma Renault Grupi Cléoni tehases Prantsusmaal Normandias.
Renault Grupi tegevjuht Luca de Meo kommenteeris:„Meil on hea meel teha koostööd Valeoga,kelle oskusteavet tunnustatakse kogu maailmas. Koos kavandame ja arendame uuepõlvkonna kõrgtehnoloogilisi elektrimootoreid, mida toodetakse meie Cléonitehases. See partnerlus näitab veelgimeie võimet olla autotööstuses toimuva elektrirevolutsiooni esirinnas ja luuaPrantsusmaal uus autotööstuse väärtusahel."
Valeo tegevjuht Christophe Périllatkommenteeris: „Selle strateegilise partnerluse tulemuseks on suursamm edasi elektrilise liikuvuse vallas. Koos Renault Grupiga loome uue põlvkonna autode elektrimootorit,mis välistab haruldaste muldmetallide kasutamise. Uus mootor vastab kõige rangematelekeskkonnanõuetele ja kõrgeimatele jõudlusstandarditele."
Autodeelektrifitseerimise pioneerid Renault Grupp, Valeo ja Valeo Siemens eAutomotivepööravad elektrilise liikuvuse tehnoloogia valdkonnas uue lehekülje.
----
Valeo kohta
Valeo on autokomponentidetarnija, kõigi autotootjate partner kogu maailmas. Tehnoloogiaettevõttena pakubValeo uuenduslikke tooteid ja süsteeme, mis aitavad kaasa CO2-heitevähendamisele ja intuitiivse juhtimise arendamisele. 2020. aastal teeniskontsern 16,4 miljardit eurot müügitulu ning investeeris 12% originaalseadmetemüügist teadus- ja arendustegevusse. 31. detsembril 2020 oli Valeol 187 tehast,20 uurimiskeskust, 43 arenduskeskust ja 15 turustusplatvormi ning Valeol töötas110 300 inimest 33 riigis üle maailma. Valeo on noteeritud Paris börsil.
RenaultGrupist
Renault Grupp on uuenevaliikuvuse esirinnas. Renault Grupp, mida tugevdab allianss Nissani jaMitsubishi Motorsiga ning ainulaadne elektrifitseerimisega seotud oskusteave,koosneb 5 vastastikku täiendavast kaubamärgist – Renault, Dacia, LADA, Alpineja Mobilize, mis pakuvad oma klientidele säästlikke ja uuenduslikkeliikuvuslahendusi. Rohkem kui 130 riigis tegutsev grupp müüs 2020. aastal 2,9miljonit sõidukit. Grupis töötab rohkem kui 170 000 inimest, kes kehastavad igapäev meie eesmärki – lähendada liikuvusega inimesi. Renault Grupp, mis onvalmis võtma vastu väljakutseid nii maanteedel kui ka võistlusradadel, onseadnud eesmärgiks ambitsioonika muutumise, mis loob väärtusi. See keskendubuute tehnoloogiate ja teenuste arendamisele ja uue valiku veelgikonkurentsivõimelisemate, tasakaalustatud ja elektrifitseeritud autode väljatöötamisele. Vastavalt keskkonnaalastele väljakutsetele on grupp seadnudeesmärgiks saavutada Euroopas süsinikneutraalsus aastaks 2040. www.renaultgroup.com/en/
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.