Pressiteade
Teed ületavad jalakäijad, kiirust piiravad märgid, liikluskorralduse muudatused – need on vaid killuke informatsioonist, mida juht peab märkama ja vastavalt reageerima ning vaid murdosa sekundi jooksul pädevaid otsuseid langetama. Samal ajal peab autojuht jälgima oiget soidukiirust, hindama voimalike ohtude olemasolu jne. Arvesse tuleb votta ka teisi liiklejaid, kelle käitumist on samuti tarvis pidevalt kontrollida. „Koik see tähendab suure koguse informatsiooni töötlemist ja voimaldab adekvaatselt reageerida. Välja on arvutatud, et kiirusel 50 km/h saab autojuht 1320 bitti informatsiooni minutis,“ ütlevad Renault’ soidukooli esindajad.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.