Pressiteade
Ülemaailmne majandus- ja rahanduslangus esitab autotööstusele uue väljakutse. Praeguses majanduskeskkonnas keskendub Renault oma programmi Renault Commitment 2009 peaeesmärgi saavutamisele – positsioneerida Renault kindlalt kui Euroopa koige kasumlikum ja konkurentsivoimelisem massautode tootja.
Renault on suutnud hoida oma positsiooni Euroopa väga heitlikul autoturul ning jätkata oma laienemisstrateegiat muudel turgudel.Jätkub uute turgude vallutamine, seda illustreerib jätkuv kasv turgudel väljaspool Euroopat, mis 2008. aasta augusti lopu seisuga oli +10,7%.
Tänu headele tulemustele saavutas ettevote teise positsiooni soiduautode ja tarbesoidukite tootjate hulgas sellistes riikides nagu Holland, Austria, Belgia ja Saksamaa. Dacia, mille mudelivalikusse lisandus Sandero, parandas oma tulemusi 33,6% vorra.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.